Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja sam sa svojom 1.5 95g. isel za sada 192-3 kmh!! :D Ali kaj je najboljse nis ni mjenjano na njoj...sve tvornicki!! Gume su bile zimske 175/60/14

Ali to je bilo na ravnom autoputu.....trebam probati negdje na blagoj nizbrdici....mislim da bi islo 200!! Samo kaj sad imam gore 195/50/15 Toyo t1r!!

 

Edit- slika je od neki dan kad sam ujutro isao na posao...inace to je u centru grada slikano (Ulica Ilica) B)

post-9-1114848098.jpg

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

no ja jst mam tud 323f 15i letnik 97, pa gre z gumami 185/65/14 180 km/h

 

z gumami 195/50/15 pa tud 180

 

drga? sm jo pa pelu ?e tud 200 sam po klancu dol. sam k se je cesta zravnala je hitrost ostala ista.

 

sam dej mi je pa elektronka crknla pa se ne premekne tud za meter

Napisano

sam dej mi je pa elektronka crknla pa se ne premekne tud za meter

To je i mene scimalo....doslo je do 180 i ne mrda dalje...sem mislil da je cajger zastekal!! :D Ali kak sam bio uporan i stiskal gas malo po malo se je pomical na vise!! Ali do 170 dojde odmah a onda dalje uspori!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

Pa ne vem kaj je vsem tok vazna koncna hitrost. Men osebno je bl vazn pospesek, k vem da ga rabm bl kt pa koncno k ti?im ?ez ovinke :D

Mazda 626GT ------> Flying M on the GO!!!

Napisano

fantje, pa to je vendar razli?no od avta do avta, pa ?eprav sta ?isto ista avta, z istimi ma?inami in vse, obstaaja verjetnost, da kon?na in pospe?ki ne bodo enaki, ker nikoli ne ve?, kako sta bla vo?ena, lahko je, da je kateri motor pa? malo bolj len, ampak to se da s pametjo po?asi odpravit, ali vsaj omilit :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz mam BG 1.6i 1990 82ks in ne?e prek 185 po ravnom. Enkrat sam na blagoj nizbrdici imao 190 a drugi put sam 190 uhvatil iza Mercedesa ML-a u zavjetrini :D

 

Nakon toga sam jos 5km/h nakupil :)

Objavljena slika

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Guest BrainLess
Napisano

Lepo povedano kaalman - jaz sem jo kupl (1.5, 96 f) od starej?e ?enske - 1.lastnice in ga nisem spravil cez 170 (tu nekje)! :unsure:

 

no...... zdaj jo imam ?e sakoraj leto in gre ?e krepko ?ez 180 okoli 190 po ravnem (edino tesnilo pokrova mi je ?lo zarad pregretja verjetno :whatever: )

Napisano

danes glih testiral iz morja po avtocesti.Po ravnem je ?lo okrog 190-200 km/h, v klanec dol ko se je zagnal pa 213km/h.To je bilo to?no pri 6000rpm.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Alo!

 

Jaz mojo z zimskimi guma 175/70/13 spravim do nekje 185 km/h, z letnimi 205/45/16 pa sam do 175 mogo?e kaj malega ve?!

 

Torstorm sem videl tvojo mazdo v Lanterni! Ja si jo res lepo spedenal, sem mal okrog pogledal ?e si kje blizu, da kak pir skup spijemo, pa ni blo ni? videt!

 

LP!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.