Skoči na vsebino

323f


peter_poprov

Priporočeno sporočilo

Ja sam sa svojom 1.5 95g. isel za sada 192-3 kmh!! :D Ali kaj je najboljse nis ni mjenjano na njoj...sve tvornicki!! Gume su bile zimske 175/60/14

Ali to je bilo na ravnom autoputu.....trebam probati negdje na blagoj nizbrdici....mislim da bi islo 200!! Samo kaj sad imam gore 195/50/15 Toyo t1r!!

 

Edit- slika je od neki dan kad sam ujutro isao na posao...inace to je u centru grada slikano (Ulica Ilica) B)

post-9-1114848098.jpg

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ja jst mam tud 323f 15i letnik 97, pa gre z gumami 185/65/14 180 km/h

 

z gumami 195/50/15 pa tud 180

 

drga? sm jo pa pelu ?e tud 200 sam po klancu dol. sam k se je cesta zravnala je hitrost ostala ista.

 

sam dej mi je pa elektronka crknla pa se ne premekne tud za meter

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam dej mi je pa elektronka crknla pa se ne premekne tud za meter

To je i mene scimalo....doslo je do 180 i ne mrda dalje...sem mislil da je cajger zastekal!! :D Ali kak sam bio uporan i stiskal gas malo po malo se je pomical na vise!! Ali do 170 dojde odmah a onda dalje uspori!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fantje, pa to je vendar razli?no od avta do avta, pa ?eprav sta ?isto ista avta, z istimi ma?inami in vse, obstaaja verjetnost, da kon?na in pospe?ki ne bodo enaki, ker nikoli ne ve?, kako sta bla vo?ena, lahko je, da je kateri motor pa? malo bolj len, ampak to se da s pametjo po?asi odpravit, ali vsaj omilit :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam BG 1.6i 1990 82ks in ne?e prek 185 po ravnom. Enkrat sam na blagoj nizbrdici imao 190 a drugi put sam 190 uhvatil iza Mercedesa ML-a u zavjetrini :D

 

Nakon toga sam jos 5km/h nakupil :)

Objavljena slika

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

Lepo povedano kaalman - jaz sem jo kupl (1.5, 96 f) od starej?e ?enske - 1.lastnice in ga nisem spravil cez 170 (tu nekje)! :unsure:

 

no...... zdaj jo imam ?e sakoraj leto in gre ?e krepko ?ez 180 okoli 190 po ravnem (edino tesnilo pokrova mi je ?lo zarad pregretja verjetno :whatever: )

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alo!

 

Jaz mojo z zimskimi guma 175/70/13 spravim do nekje 185 km/h, z letnimi 205/45/16 pa sam do 175 mogo?e kaj malega ve?!

 

Torstorm sem videl tvojo mazdo v Lanterni! Ja si jo res lepo spedenal, sem mal okrog pogledal ?e si kje blizu, da kak pir skup spijemo, pa ni blo ni? videt!

 

LP!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.