Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ventilator dela. Dodal sem za vsak slu?aj stikalo, da ga lahko sam priklopim. Pvo sem mislil da se preve? segreva in da mi kazalec ne ka?e pravilno. To ni to. Ventilator ko se motor dovolj segreje se priklopi sam. Olja je dovolj in tudi dihtungo pokrova ventilov sem zamenjal. Motor je bil malce masten, ker mi je tesnilo spustilo po?asi. Sve?ke so nove in tudi kabli niso stari.

A je mogo?e lahko probrem v tem, ker sem dvakrat zapored ostal na cesti zaradi benzina. Sam zakaj to dela zdej ,ker sem natankal je edino malce rabil da povle?e benz potem je pa delal kot ura. Do danes je potem ko sem mal po?akal avto bil vozen naprej, danes pa me je poslil na cedilu in ni ve? v?gal. Vergla a zaman....

Full bi bil vesel ?e bi mi lahko kdo pomagal!

Napisano

ufff tu je mo?en 100 in 1 vzrok! (sicer ne vem kaj ima tukaj ventilator veze ampak ok)

Nekaj si jih ?e sam na?tel.

Odvi sve?ko zaverglaj avto na hitro in preveri ?e ima iskro.?e je iskra ok potem snemi cevko po kateri pride bencin ponovno zaverglaj in preveri ?e bencin ?pricne skozi cevko! ?e je ok je lahko kaka v?igalna tuljava,morda kje prebijajo kabli ,morda je s kakim senzorjem narobe :ne vem:

Na pamet te?ko re?t. treba pa postopoma odpravljat in preverjat mo?ne vzroke za napako

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hmmm trenutno mi je to padlo na misel. javi kako in kaj da bomo vedl naprej vrtat ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Benzin je na sve?kah to pomeni da pumpa dela. Ni nobene iskre ?e od tuljave ni elektrike v kablu, ki gre v razvodno kapo. Mehaniki pravijo da je ?la tuljava. V ponedeljek grem na Vir po rabljeno tuljavo in bom videl a je to to. Upam da je, ker sem razvodno kapo raztavil in spucal in ni videti da je kaj zani?.

Napisano

Pa ti ve? da ta tuljavi in modul staneta 500 eur. Ne obstaja ponaredek samo original, pa ?e to morajo naro?iti.

Ko sem to sli?al me je kar na rit vrglo. ?akam mal dnarja in bom kupil kar ?e en cel tak avto , samo problem je ker je ta za tuje tr?i??e in ima posebene dele.

Napisano

imam se brezhibno tuljavo od Xedos 6 2.0V6 ce ti slucajno pa?e....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.