Skoči na vsebino

mazda 323 f letnik 90


Priporočeno sporočilo

ventilator dela. Dodal sem za vsak slu?aj stikalo, da ga lahko sam priklopim. Pvo sem mislil da se preve? segreva in da mi kazalec ne ka?e pravilno. To ni to. Ventilator ko se motor dovolj segreje se priklopi sam. Olja je dovolj in tudi dihtungo pokrova ventilov sem zamenjal. Motor je bil malce masten, ker mi je tesnilo spustilo po?asi. Sve?ke so nove in tudi kabli niso stari.

A je mogo?e lahko probrem v tem, ker sem dvakrat zapored ostal na cesti zaradi benzina. Sam zakaj to dela zdej ,ker sem natankal je edino malce rabil da povle?e benz potem je pa delal kot ura. Do danes je potem ko sem mal po?akal avto bil vozen naprej, danes pa me je poslil na cedilu in ni ve? v?gal. Vergla a zaman....

Full bi bil vesel ?e bi mi lahko kdo pomagal!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ufff tu je mo?en 100 in 1 vzrok! (sicer ne vem kaj ima tukaj ventilator veze ampak ok)

Nekaj si jih ?e sam na?tel.

Odvi sve?ko zaverglaj avto na hitro in preveri ?e ima iskro.?e je iskra ok potem snemi cevko po kateri pride bencin ponovno zaverglaj in preveri ?e bencin ?pricne skozi cevko! ?e je ok je lahko kaka v?igalna tuljava,morda kje prebijajo kabli ,morda je s kakim senzorjem narobe :ne vem:

Na pamet te?ko re?t. treba pa postopoma odpravljat in preverjat mo?ne vzroke za napako

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm trenutno mi je to padlo na misel. javi kako in kaj da bomo vedl naprej vrtat ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Benzin je na sve?kah to pomeni da pumpa dela. Ni nobene iskre ?e od tuljave ni elektrike v kablu, ki gre v razvodno kapo. Mehaniki pravijo da je ?la tuljava. V ponedeljek grem na Vir po rabljeno tuljavo in bom videl a je to to. Upam da je, ker sem razvodno kapo raztavil in spucal in ni videti da je kaj zani?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ti ve? da ta tuljavi in modul staneta 500 eur. Ne obstaja ponaredek samo original, pa ?e to morajo naro?iti.

Ko sem to sli?al me je kar na rit vrglo. ?akam mal dnarja in bom kupil kar ?e en cel tak avto , samo problem je ker je ta za tuje tr?i??e in ima posebene dele.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.