Skoči na vsebino

Luc Za Rezervo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo ovako....od kad imam Mazdo me to mu?i!!

Znam da kad auto dojde na rezervo se upali ona mala blentava lu? koja obavjestava da sem na rezervi sa benzinom!! E pa sad...kod mene ta luc se upali i nakon nekog vremena opet ugasi...i tak stalno...nema neki odre?eni vremenski interval izmedju paljena i gasenja...jednom sam cak doso na 2litre u rezervoaru ali i onda je ta luc stalno blinkala!! Jel to tak normalno na mazdama ili meni nekaj ne dela kako treba??! <_<

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

meni najprej bliska po dalj?ih ovinkih, potem ?e zraven pri pospe?evanju, potem pa ?e skoz gori...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz sem mislim da isto tak...prvo na ovinkih ali kako sam se peljaj do kraja na rezervi (od kad se upalila luc kojih 150km) i dalje je tako delala...nijendom nije da je ostala zkroz gorit!!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

odvisno kako vozi? in se ti bencin nagiba v tanku.

Ma znam to ali....primjer....ful je tank prazan....ravna cesta...nema zavoja ni nis....i ona sad radi...sad ne radi...pa opet radi....stanem na benzinskoj i natankam 48.5 litara...znaci da sam nutra imo svega 1.5 litara benzina!!! i onda kad se potrosi opet ista prica!!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

meni se na rezervi upali lucka in imam v tanku 10-12 litrov. takrat lucka stalno svetli. ko pa pretiravam in je v tanku manj kot 5 litrov potem pa zacne utripati kot zmigavc, nonstop ne glede na ovinke in podobno. konstantno utripa. zivcno utripa.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

mislim da imajo te mazde BA 55l tank in ne 50, zato je mo?no da ti je ?e utripala lu?ka.

Napisano

Ko za?ne lu?ka za koli?ino bencina "blozit" gre? tankat pa je.Re?i? 2 problema naenkrat,lu?ka se ti ne pri?iga ve? in brez skrbi se vozi? okrog, ker ve? da ima? dovolj goriva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

to?no tako, jaz se tudi ne vozim rad z lu?ko ker nikoli ne ve? koliko je ?e to?no notri bencina.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ma meni n? ne ?miga.....meni sveti konstantno......:)) ?eprav se pa strinjam da je najbolj?e met benzin na "dobrem" nivoju..... to pomeni da ga nikoli ne spustim pod zadnjo ?rtico....thats the point...:)))

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Da mogu nebi ja njoj dal da se uopce upali....ali sa mojim studentskim prihodima....hmmmm :ph34r:

A kolko onda tocno je tank...50 ili 55 litara??

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

55 litrov.....tako da kar veselo na ?rpalko....:))))

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Evo ta tema je meni zanimiva.....meni se prizge lucka prezgodaj..ponavadi mam noter se 16 litrov!! motece

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ne vem kako je to, samo sem probal odklopiti lambda sondo in je kazalec za porabo pal dol hitro in se je pri?gala lu?ka, ko pa sem sondo priklopil nazaj pa je ?el kazalec gor za kakih 3mm.Mogo?e je to vse skup povezano in ne meri samo dejanske koli?ine.

Lambda in kazalec koli?ine goriva povezana - only in Your dreams :lol::lol::lol::lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri stari(modri) M je najbolj?e - sploh nima lu?ke :D , pri sivi pa se mi dostikrat prvi? pri?ge ?e pr 1/4 in gori nekaj km in nato ugasne in se ne pri?ge ko je ?e skoraj pri zadnji ?rti, nato pri zadnji ?rti, ?e preden se le te kazalec dotakne, pa se pri?iga in uga?a, ko je pa ?e pod ?rto pa konstantno gori. Zanimivo pa je, da ?e vmes med konstantnim ali ob?asnim gorjenjem lu?ke avto ugasne? in ?ez en ?as ponovno pri?ge?, se lu?ka pri?ge ?ele ?ez par km :ne vem:

 

?udna so Mazdina pota :blink::D

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.