Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Ok deal :D

ce si ze tam poslji se eno naj mi pregleda optiko...neki me vlece an levo :D

Poglej si tlak v gumah....mene je tudi vleklo v desno!!! Pa je bla ena guma za 0.1 bara polj prazna......enkrat pa je tudi cesta visela....tako da verjetno ni optika kriva! Sicer pa moje delajo optiko na bolj kompleksnih delih...... :D

 

 

LP daVid

heh i wasn't talking about my car...(danes neki ti pocasi padejo zetoni :D)
Pa de?ko se ni naspan?ko - ne ga grdo met - bogi! ;)
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok deal :D

ce si ze tam poslji se eno naj mi pregleda optiko...neki me vlece an levo :D

Poglej si tlak v gumah....mene je tudi vleklo v desno!!! Pa je bla ena guma za 0.1 bara polj prazna......enkrat pa je tudi cesta visela....tako da verjetno ni optika kriva! Sicer pa moje delajo optiko na bolj kompleksnih delih...... :D

 

 

LP daVid

heh i wasn't talking about my car...(danes neki ti pocasi padejo zetoni :D)
ups.....ok nujno rabim ?e eno dozo kofeina........KON?NO MI JE ?ETON POVLEKLO.....hihihihihi :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ves zakaj vlecejo 6-ke v desno ? ker majo ful precizen volanski mehanizem, in je obcutljiv na ceste. In ker so vse ceste narejene tko da padajo iz leve proti desne (se pravi ce bi naredu presek bi bil trikotnik), zaradi drainage (kako se to rece v slo?) pol se pozna da gre avot desno. Edino, pazi to, avtocesta v srbiji je narobe narejena in edino tam v celi evropi mi vlece avto levo ??? srpska posla ni kaj :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ves zakaj vlecejo 6-ke v desno ? ker majo ful precizen volanski mehanizem, in je obcutljiv na ceste. In ker so vse ceste narejene tko da padajo iz leve proti desne (se pravi ce bi naredu presek bi bil trikotnik), zaradi drainage (kako se to rece v slo?) pol se pozna da gre avot desno. Edino, pazi to, avtocesta v srbiji je narobe narejena in edino tam v celi evropi mi vlece avto levo ??? srpska posla ni kaj :D

Ja zanimivo....jest pa morem danes ?e enkrat peljat centrirat.....malo mi trese volan pri 100- 130 km/h.....to je verjetno sam centriranje a?? Al tudi optika??

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zanimivo....jest pa morem danes ?e enkrat peljat centrirat.....malo mi trese volan pri 100- 130 km/h.....to je verjetno sam centriranje a?? Al tudi optika??

 

 

LP daVid

Optika ni - mogo?e pa ma? jaj?aste felne - hahaha :D
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zanimivo....jest pa morem danes ?e enkrat peljat centrirat.....malo mi trese volan pri 100- 130 km/h.....to je verjetno sam centriranje a?? Al tudi optika??

 

 

LP daVid

Jap sam centrirat bo treba. Aja, a si delal optiko ko si dal vecje feltne? CE ne potem pa ti res priporocam

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zanimivo....jest pa morem danes ?e enkrat peljat centrirat.....malo mi trese volan pri 100-  130 km/h.....to je verjetno sam centriranje a??  Al tudi optika??

 

 

LP daVid

Jap sam centrirat bo treba. Aja, a si delal optiko ko si dal vecje feltne? CE ne potem pa ti res priporocam
Ne ni mi ?e uspelo....ta teden ga peljem....... :blink:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ka majo avtoceste v Srbiji? B)

Avtoput bratstvo jedinstvo....zdaj je sicer bolj bratstvo ubistvo :ph34r:

Sej danes zvecer se odpravljam spet tja...jihaa...bom sporocal kje so nove jame (se dober da ma M6 dobro lego na cesti da ko delas manever izogibanja jam pri 160km/h protestirajo samo gume)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtoput bratstvo jedinstvo....zdaj je sicer bolj bratstvo ubistvo :ph34r:

Sej danes zvecer se odpravljam spet tja...jihaa...bom sporocal kje so nove jame (se dober da ma M6 dobro lego na cesti da ko delas manever izogibanja jam pri 160km/h protestirajo samo gume)

Hmmmm, ka naj re?em .... SRE?NO POT! :(
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtoput bratstvo jedinstvo....zdaj je sicer bolj bratstvo ubistvo :ph34r:

Sej danes zvecer se odpravljam spet tja...jihaa...bom sporocal kje so nove jame (se dober da ma M6 dobro lego na cesti da ko delas manever izogibanja jam pri 160km/h protestirajo samo gume)

Labi DIVJAK.press

 

 

Sicer pa sretan put i mirno more ?e z moje strani...... :D

 

 

LP daVid

 

 

P.S. Kdaj se pa vra?a???

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimam pojma kdaj bom tuki...ker mnajbrz bom sel se v turcijo mal :D

 

Kulsko, jaz rabim enga Rolex-a (Tur?kega) - bo? pobral naro?ila? :P
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a te bo motil ce pise roleks ?? :D

Niti ne, samo da je "preis ist heiss" (a bomo "biznis" delali) - mislim, da se moramo preselit v Krneki - nas bo Virage zopet kregal :whatever:
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...
  • 5 let kasneje...

kero avto optika je dobra?

 

zadnjic je pelko naredu optiko (ne vem kje, imam listek lahko pogledam) sam ni blo dobr narejen...

 

span je tud zanic...

 

a kdo pozna gregorca iz mengsa? tega kao hvalijo?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gregorc je ful fajn, sicer pa ima? pri Veli? centru (Stane?i?e) ?e nekaj popusta kot na? ?lan. Baje so dobri. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem jo delal pri Stipi?u na zalo?ki...

 

zanimivo je to, da sem pri?el ?ez leto dni nazaj in je bil avto v nulo na zelenih poljih, gume pa pobrane po zunanjih robovih. Tako da ne vem kaj naredit a ne obsojam Stipi?a.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A mi lahko kdo svetuje, kaj hudi?a mi pobira robove gum, saj imam optiko v nulo, gume pa kot na sliki. Naj jh bolj odprem ali zaprem da bo mir? Res mi ni ddo tega da bi gume menjlal vsako sezono....

post-3203-1352102466_thumb.png

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.