Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,

 

zadnji mesec-dva imam precej tezav s svojo mazdo 626 bencin (imam se plin) l 2000.

v vo?nji je vse normalno, ko se pa ustavljam obrati padejo ?ist na nulo in se avto ugasne. to se ne dogaja vsaki?, ampak kako ?as gre vse pogosteje.

 

mislil sem da je vzrok plin - ker se na plinu tudi prej dogajalo da obrati pri ustavljanju padejo, ampak ne tolk. zdaj pa se dogaja tudi ko preklopim na bencin.

 

bil sem na rednem servisu plinske naprave. zaradi tega sem odla?al toliko z odpravljanjem tega problema - ker sem vedno v gu?vi sem hotel to narediti naenkrat z rednim servisom plinske naprave - tam pa so mi rekli da je z plinsko instalacijo vse v redu.

 

ali ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo in ali kdo priporo?a kakega dobrega mojstra - bil sem pri enem ki ga poznam, ampak njegova diagnostika ni imela stari konektor ki ga ima moja mazda.

 

hvala vnaprej.

Napisano

Najprej poglej loputo za gas, tam se nabere svinjarija in pol je sranje.

Lahko pa da ga lambda poka in potem se avtu malo cufa in crkava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej poglej loputo za gas, tam se nabere svinjarija in pol je sranje.

Lahko pa da ga lambda poka in potem se avtu malo cufa in crkava.

 

ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?

zamenjal je tudi sve?ke.

 

ampak ni? od tega ni pomagalo :(

 

kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e.

problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne :(

 

tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese.

 

men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati?

 

mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor?

Napisano

ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?

zamenjal je tudi sve?ke.

 

ampak ni? od tega ni pomagalo :(

 

kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e.

problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne :(

 

tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese.

 

men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati?

 

mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor?

 

kako pa vzge avto - normalno? Nima veze s plinom, ?tandgas so tako kot je rekel ajvar zrak, oz prava me?anca, te pa uravnavajo lambde.

 

ali pa akomulator / alternator ker v stantgasu prevzemata to funkcijo, zato te sprasujem o vzigu

 

Zna bit samo za na?telat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

On ti je o?istil motor?ek prostega teka - to je najve?krat problem nihanja obratov na standgasu. Ker to ni odpravilo napake pomeni, da ni bil zapacan. ?e vedno pa obstaja mo?nost, da je 'fu?'. Moral bi probati z enim, ki dela BP (si sposodi?).

Lahko da ti tudi vle?e 'fou?' zrak, ?e ima? kje prepareno ali preluknjano gumijastvo cev za zrak.

Lahko tudi kak?en kabel prebija ali je kak?na sve?ka fu? - ?eprav malo verjetno.

V vsakem primeru mora? najprej re?it problem pri delovanju na bencin!

 

P.S. kateri LPG sistem pa ima? vgrajen?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mo?nih je precej zadev od merilca pretoka zraka LMM, motor?ek za prosti tek, do raznoraznih cevk, elektrika (kabli na sve?kah, v?igalne tuljave, sve?ke ali npa?en razmak na diodi sve?ke) pa verjetno bi se ?e kaj na?lo.

33112_1.png

Napisano

Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. :D

Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista.

 

Preveri cev med zra?nim filtrom in loputo gasa(rebrasta) in ostale cevke ki so prklopljene pri loputi za gas.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. :D

Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista.

 

picajzl... ok, motor?ek, regulator, ventil prostega teka... pa? tist kar ma za delovanje prostega teka no :jezicek: hehe

33112_1.png

Napisano

hvala vsem za odgovore - probal bom vsem odgovoriti.

 

avto vzge normalno. vsaj mi se zdi.

mogo?e moram omeniti: da ko ga vzgem hladnega se nekak premocno slisi - kot da bi ti zacetni obrati bili nekak previsoki. mogoce je to kaka sled?

 

kar se tice cevk za zrak en mojster jih je pregledal in so baje v redu. pogledal jih bom se sam (upam samo da jih bom nasel - ne spoznam se prevec na avtomehaniko).

 

svecke so kot sem ze rekel zamenjane. zamenjal jih je ta mojster za plin. se mi zdi da se zdaj mal drugace obnasa, ampak mogoce je on kaj stetal. pravzaprav nekaj mi govori da je.

 

spomnim se da je ajvar enkrat za tega mojega plin mojstra rekel - ?alabajzer. takrat nisem ni? komentiral - ne pozitivno ne negativno ker pac nisem imel dovolj iskusenj s plinom - to je bilo ko sem se peljal na plin sele teden dva. zdaj se mi pocasi zdi da je mel prav. skoraj sem siguren da je ta zadeva nekak povezana s plinom - na servisu pa mi je mozakar povedal da je s plinom vse v redu(?) jaz pa zaenkrat ne morem dokazati nasprotno.

 

 

LPG sistem je gastech. vgradil ga je avtoplincenter (rudnik, lj).

Napisano

Mojster sam bi pogledal kaj je narobe, samo sem malo na tesnem s ?asom, razen ?e ima? ?as po 18 uri in pri?opa? do mene.

Mam nekaj v mislih, samo bi pa rad preveril, nekdo je imel podobne simptome samo ni pa ?isto crkoval na mestu. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojster sam bi pogledal kaj je narobe, samo sem malo na tesnem s ?asom, razen ?e ima? ?as po 18 uri in pri?opa? do mene.

 

hvala za ponudbo. z veseljem jo sprejamem :) - se bom pripeljal, ampak po 19 uri - do 19 sem zaseden.

?e je to v redu. mi napisi tel in naslov na pm

Napisano

Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. :D

Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista.

sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 2 leti kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.