Skoči na vsebino

Aftermarket radio M6


Priporočeno sporočilo

Zanima me ena zadeva, se je kdo ?e lotil pri M6 (pre 2008) vgradnje normalnega DIN radia namesto tega original japonskega ?rota? ?e, kje se dobi nova blenda za sredinsko konzolo in kolk je s tem dela? :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

blende so se neko? dobile na e-bayu, zdaj ?e dolgo nisem zasledil za 02-08 modele...

 

dela je kar nekaj...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me ena zadeva, se je kdo ?e lotil pri M6 (pre 2008) vgradnje normalnega DIN radia namesto tega original japonskega ?rota? ?e, kje se dobi nova blenda za sredinsko konzolo in kolk je s tem dela? :bravo:

 

Sej ni tako slab original radio (za serijsko vgrajene seveda).Je znamke JVC in je po testih med najkvalitetnej?imi.

 

Se pa da dobit kit (pri nakupu strogo preveri,?e je kompaktibilen tudi za EUR tr?i??e).

 

http://www.shopping.com/-Metra+Stereo+Inst...Kit+for+Mazda+6

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me ena zadeva, se je kdo ?e lotil pri M6 (pre 2008) vgradnje normalnega DIN radia namesto tega original japonskega ?rota? ?e, kje se dobi nova blenda za sredinsko konzolo in kolk je s tem dela? :bravo:

 

Ti govori? o "navadnem" sistemu al Bose sistemu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pogeldam, mislim da kar o socialni vstopni verziji, uno z radiem, ki ima en CD, tam se pa vse neha. Razmi?ljam vsaj o Mp3 in kakem USB vhodu, ?e pa spravim not ?e kaj bolj?ega z navigacijo + bluzobom, pa itak zmagam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pogeldam, mislim da kar o socialni vstopni verziji, uno z radiem, ki ima en CD, tam se pa vse neha. Razmi?ljam vsaj o Mp3 in kakem USB vhodu, ?e pa spravim not ?e kaj bolj?ega z navigacijo + bluzobom, pa itak zmagam.

 

?e bi rad samo Mp3-je uporabi X-car link dela bp, kavliteta zvoka je seveda odvisan od kompresije(jaz uporabljem oa 192 kbps naprej) in vse lahko ?alta? na volanu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tud jest i??em variante za aftermarket AR.

Je ?e kdo kaj na?el pametnega?

Tiste maske na eBayu so res po 180 $ ... :angry2:

 

Huh, kolega je na?el pri enem na?em:

 

http://www.stal.si/docs/2010/cenik_REGENT_...oradie_2010.pdf

 

Sej niso resni s ceno .. 432?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.