Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.

Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega :punk: brez,da bi te na servisu olupili.

To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.

Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.

Ah bom kar copy/paste:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.

 

 

To velja za use mazde? Jaz imam mx3 94l Imam pa samo en original klju? a bo to izvedljivo? Ne vem kaj naj naredim strah me je da bom izgubil klju? :( Nov je pa verjetno kr drag..

Napisano

Hvala za informacijo, bom takoj obvestil Hro??aVineta - kokr vem ma ?e vedno samo 1 klju? za svojo Mazdojklo ?t. 6! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za informacijo, bom takoj obvestil Hro??aVineta - kokr vem ma ?e vedno samo 1 klju? za svojo Mazdojklo ?t. 6! :danzoman::bravo:

 

 

Ja ampak ?e jaz prav razumem potrebuje? dva original klju?a, da to izvede?. Najprej vstavi? prvega in nato drugega potem pa kopiran klju?. ?e se da samo z enim klju?em in ?e velja tudi za moj avto :jupiii:

Napisano

Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e! :bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e! :bravo::danzoman:

 

A potem sploh ni kodiran? :D A mogo?e gdo ve tudi kaj za daljinca? Imam samo en daljinec proizvajalca Laserline in bi bilo tudi dobro ?e bi imel ?e kak?nega ker ?e izgubm klju? potem bom tudi daljinca :(

Napisano

?ist lep navaden ?e?ki klju?, ki ti ga klju?avni?ar ure?e v parih potezah, tvoj pa sem skor 100% je isti ?morn! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?ist lep navaden ?e?ki klju?, ki ti ga klju?avni?ar ure?e v parih potezah, tvoj pa sem skor 100% je isti ?morn! :danzoman:

 

mx5 ima immobilizer in transponder v klju?u....mx3 pa po pomoje odvisno od letnika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mx5 ima immobilizer in transponder v klju?u....mx3 pa po pomoje odvisno od letnika

 

Aha.. Potem bom dal narediti drugi klju? in probal ?e bo ?lo saj, ni tako drag. Kako bi pa daljinec sprogramiral? Al moram kupiti nov modul in daljice?

Napisano

Aha.. Potem bom dal narediti drugi klju? in probal ?e bo ?lo saj, ni tako drag. Kako bi pa daljinec sprogramiral? Al moram kupiti nov modul in daljice?

 

sem dal gor navodila za mx5, ampak me neki je** ne prime s tisto foro 5 x ON/OFF bo treba na servis zgleda.

Jaz sem dobil samo en klju? poleg avta, samo mi krije stro?ek drugega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To velja za use mazde? Jaz imam mx3 94l Imam pa samo en original klju? a bo to izvedljivo? Ne vem kaj naj naredim strah me je da bom izgubil klju? :( Nov je pa verjetno kr drag..

 

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

 

No pol se nisem zmotu - gre? do Klju?avni?arja, ga ure?e? k zmaja in pelje? (isto kot sistem Zastava 750, letnik 1970)! :danzoman::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

:bravo:

?ist tko OFF TOPIC, a uni preklopni klju?i z ebay, to je za kaj? Pa daljinca lahko tud amater premesti v ohi?je?

 

Jaz sm ga dobu od enga iz foruma sem ze pozabu kdo je bil se more bit nekje tema!

Drgac je pa cist simpl prestavu sm sam transponder v ta kljuc iz ebaya in dalinca isto ga dal izrezat za 7? in pali ko urca ze kr neki cajta brez problema!

Napisano

@Hotko090 , si ?e u?timu klju?, pa je use okej al so kake komplikacije? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Hotko090 , si ?e u?timu klju?, pa je use okej al so kake komplikacije? :P

 

ne nisem ?e... zadnju dnevi decembra pa ni bilo ?asa ... :D javim ko bom u?timal in sprobal

Napisano

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

 

Hm :whatever: , meni z rezervnim (narejenim pri klju?avni?arju) ne v?e :angry:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mo?no da ga ni pravilno vrezal, al ti vrata pa normalno odklepa in vergla avto? <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mo?no da ga ni pravilno vrezal, al ti vrata pa normalno odklepa in vergla avto? <_<

 

Vergla, vergla sam ne v?ge! Lahko, da facelift ima kodiran klju? :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

evo danes sem dobil klju? ker ga je klu?avni?ar naro?il in je isti kot ta sam da nima znaka od mazde gor. klju? dela :danzoman::jupiii: za klju? sem pa dal 4,7 ? :D zdaj ve? nimam tak?nega straha da ga bom izgubil :jupiii:

Napisano

Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.

Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega :punk: brez,da bi te na servisu olupili.

To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.

Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.

Ah bom kar copy/paste:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Sem ?el na to spletno stran poiskat klju? za na?ega (Mazda 5 2007), pa ga nisem na?el. Ali je za M6 enak kot za M5.

Hvala

 

lp

Napisano

Mene pa zanima, ?e se da dobiti rezervni daljinec za mazdo 6(razen na servisu, kjer je 300?+)? Pa ?e se ga res da tudi sprogramirat npr. po temu postopku:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the drivers door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the drivers door 3 times. (Door should be left open after this step). *Instead of opening/closing door 3 times, you can press the button in door jam. The car will think you're opening and closing door but much easier!

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 twice (etc.) Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Read more: http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_progr...e#ixzz1ApUsFQa2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.