Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem!

 

Mam en problem oz. me moti to, da mi na mazdi 3 (2004, 112.000 km) nekaj ?kriplje pri volanu ko ga vrtim levo, desno. Sli?i se ko je avto na mestu ali ko se peljem po?asi v ovinek, pri vi?jih hitrostih ve? ne. Zvok bi opisal kot da bi se nekaj vo??ilo/?umelo/?kripalo, na trenutke (proti skrajnim legam) se sli?i tako, kot bi debel kos usnja upogibal.

Par tednov nazaj bil na servisu, kjer so rekli da to ni ni?, da je normalno, vendar mi je vseeno malo ?udno pa zdi se mi, da je zvok vedno bolj izrazit oz. se vedno bolj sli?i, ker dva, tri mesece nazaj se je komaj sli?alo.

Druga?e servo gre lepo, gladko, samo ta zvok me malo bega...

 

Saj po moje ga bom ?e enkrat peljal na servis, ampak me vseeno zanima, ?e je mel kdo podobne probleme ali ve kaj bi lahko bilo.

 

?e link do posnetka, ampak se slabo sli?i zaradi ostalih ?umov, tako da ne vem ?e bo kaj v pomo?...

Napisano

hm zanimivo!

Sicer meni se tudi sli?i ko zavijam (nek prizvok servo volana-pumpe al neki tazga) samo se mi pa nikjer ni? ne zatika ali da bi morda ?udno ?kripalo. Morda gre samo za drgnenje samih man?et ki so gumaste :ne vem:

 

morda bi blo fino ?e bi vsaj lociral prib. kje se to sli?i (eden naj vrti volan drugi naj poslu?a)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Servo pumpa mi je jasno da se sli?i, samo ni to, ker vem kak zvok ima in jo sli?im rahlo odzadaj.

Za man?ete ne vem, mo?no, zvok je res tak kot bi se nekaj drgnilo.

 

Sli?i se pa nekje v obmo?ju med samim volanom in stopalkami.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Servo pumpa mi je jasno da se sli?i, samo ni to, ker vem kak zvok ima in jo sli?im rahlo odzadaj.

Za man?ete ne vem, mo?no, zvok je res tak kot bi se nekaj drgnilo.

 

Sli?i se pa nekje v obmo?ju med samim volanom in stopalkami.

 

Ve?ni problem Mazd. Odkleni volan, ga parkrat potisni nitri ven, gore dole pa bo. Mazda ma neko ?udno mazanje na volanskem drogu in ga je potrebno enkrat na leto malo preguncat, potlej pa neha "?kripat"! Poro?aj, ?e ?e ?kripa :)

Napisano

Ve?ni problem Mazd. Odkleni volan, ga parkrat potisni nitri ven, gore dole pa bo. Mazda ma neko ?udno mazanje na volanskem drogu in ga je potrebno enkrat na leto malo preguncat, potlej pa neha "?kripat"! Poro?aj, ?e ?e ?kripa :)

 

pri meni je bla ista zadev?na pa sem ga tud preguncal na vse strani in je OK :danzoman:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
    • Pri nekje 240.000 bi mogli svečke že v drugo menjat. Veriga bi znala imet interval 200-250.000 predviden pregled, ampak načeloma se pomeri kako zelo raztegnjena je že, ima nekaj tolerance in, če je odstopanje preveliko se potem menja. 
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21142225&display=Mazda MX-5
    • Eko subvencije so eno navadno sr.. že od kar so se pojavile. Že pred par desetletji, ko sem sam montiral sončne kolektorje za sanitarno vodo, me je prišlo ceneje, kot bratca ki mu je uradni mojster montiral za normalno ceno + znesek eko subvencije in jo vtaknil v svoj žep.   Enako butasto je sedaj. Prijatelj je kupil Donfengovo škatlo.  Prišla ga je 17 jurjev. OK, a je gajba vredna toliko ali ne bo pokazal čas. Problem ki ga vidim jaz, je ta, da smo morali pri tem nakupu mi, davkoplačevalci, vsi še ene 6 al 7 jurjev šenkat Kitajcem. In potem se čudimo kako lahko evropska avtomobilska industrija propada.   Tako neverjetno nesposobnih voditeljev kot jih ima EU zadnje desetletje ali dve, jih ni imela nikoli.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.