Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem!

 

Mam en problem oz. me moti to, da mi na mazdi 3 (2004, 112.000 km) nekaj ?kriplje pri volanu ko ga vrtim levo, desno. Sli?i se ko je avto na mestu ali ko se peljem po?asi v ovinek, pri vi?jih hitrostih ve? ne. Zvok bi opisal kot da bi se nekaj vo??ilo/?umelo/?kripalo, na trenutke (proti skrajnim legam) se sli?i tako, kot bi debel kos usnja upogibal.

Par tednov nazaj bil na servisu, kjer so rekli da to ni ni?, da je normalno, vendar mi je vseeno malo ?udno pa zdi se mi, da je zvok vedno bolj izrazit oz. se vedno bolj sli?i, ker dva, tri mesece nazaj se je komaj sli?alo.

Druga?e servo gre lepo, gladko, samo ta zvok me malo bega...

 

Saj po moje ga bom ?e enkrat peljal na servis, ampak me vseeno zanima, ?e je mel kdo podobne probleme ali ve kaj bi lahko bilo.

 

?e link do posnetka, ampak se slabo sli?i zaradi ostalih ?umov, tako da ne vem ?e bo kaj v pomo?...

Napisano

hm zanimivo!

Sicer meni se tudi sli?i ko zavijam (nek prizvok servo volana-pumpe al neki tazga) samo se mi pa nikjer ni? ne zatika ali da bi morda ?udno ?kripalo. Morda gre samo za drgnenje samih man?et ki so gumaste :ne vem:

 

morda bi blo fino ?e bi vsaj lociral prib. kje se to sli?i (eden naj vrti volan drugi naj poslu?a)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Servo pumpa mi je jasno da se sli?i, samo ni to, ker vem kak zvok ima in jo sli?im rahlo odzadaj.

Za man?ete ne vem, mo?no, zvok je res tak kot bi se nekaj drgnilo.

 

Sli?i se pa nekje v obmo?ju med samim volanom in stopalkami.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Servo pumpa mi je jasno da se sli?i, samo ni to, ker vem kak zvok ima in jo sli?im rahlo odzadaj.

Za man?ete ne vem, mo?no, zvok je res tak kot bi se nekaj drgnilo.

 

Sli?i se pa nekje v obmo?ju med samim volanom in stopalkami.

 

Ve?ni problem Mazd. Odkleni volan, ga parkrat potisni nitri ven, gore dole pa bo. Mazda ma neko ?udno mazanje na volanskem drogu in ga je potrebno enkrat na leto malo preguncat, potlej pa neha "?kripat"! Poro?aj, ?e ?e ?kripa :)

Napisano

Ve?ni problem Mazd. Odkleni volan, ga parkrat potisni nitri ven, gore dole pa bo. Mazda ma neko ?udno mazanje na volanskem drogu in ga je potrebno enkrat na leto malo preguncat, potlej pa neha "?kripat"! Poro?aj, ?e ?e ?kripa :)

 

pri meni je bla ista zadev?na pa sem ga tud preguncal na vse strani in je OK :danzoman:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.