Skoči na vsebino

servis 1 t km


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Imam dilemo ali opraviti servis na 1000 km.

 

Vem, da ni obvezen, dvomim, da so potrebni oz menim, da so kve?jemu potrebni le za redek primer, ?e so imeli pri sestavljanju motorja "roboti" slab dan...

Vem, da so ?asi, ko so opilki in drugi delci po sestavljanju ostali v motorju ?e davno za nami... a vseeno...

Stro?ki menjave olja in filtrov res niso tako velik...

In ta avtomobil bom vozil ?e zelo dolgo...

 

Torej arguementi - za in proti...

 

p.s.

Pa predstavnike serviserjev prosim da na zgornje vpra?anje ne odgovarjajo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam tak odgovor ti bom dal: Avto te stane ve? kot 12k? menjava olja pa cca 100?, ?e gre? na poobla??enca ali bistveno ceneje h kak?nemu popoldancu.

 

Mislim, da tukaj ni dileme, a se to spla?a to narest pa kljub temu, da ni tako nujno potrebno. Se pa? malo la?je spi, sploh pri novem avtu.

 

Potrebno ali nepotrebno je stvar debate in ?isto enostavno jo re?i? tako, da zamenja? olje pa je re?eno.

 

 

Se pravi edini argument proti je cena te menjave in ni? drugega.

 

Argumenti za pa: sigurn si, da slu?ajno ni notri kak?en kos umazanije, opilek ipd, ?e bo pri?lo do kake okvare na motorju bo? lahko takoj rekel, da si naredil vse za preventivo in ne bo? razmi?ljal ali bi bilo kaj druga?e, ?e bi olje menjal na 1000km.

 

Jaz osebno menjam vedno pri novem avtu saj ga mislim imeti vsaj 5 in ve? let razen, ?e se vame ne zabije kak kreten. :angry: In za tako obdobje se spla?a narest maksimum ?e ?isto pri novem avtomobilu pa ne glede, da to ni nujno potrebno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

Imam dilemo ali opraviti servis na 1000 km.

 

Vem, da ni obvezen, dvomim, da so potrebni oz menim, da so kve?jemu potrebni le za redek primer, ?e so imeli pri sestavljanju motorja "roboti" slab dan...

Vem, da so ?asi, ko so opilki in drugi delci po sestavljanju ostali v motorju ?e davno za nami... a vseeno...

Stro?ki menjave olja in filtrov res niso tako velik...

In ta avtomobil bom vozil ?e zelo dolgo...

 

Torej arguementi - za in proti...

 

p.s.

Pa predstavnike serviserjev prosim da na zgornje vpra?anje ne odgovarjajo...

 

Mazdo 5 in CX-7 sem peljal.....?e ne drugega je lep prikaz naslednjemu kupcu da ti ni vseeno za vzdr?evanje, ker je lepo razviden v DSK (seveda jih je treba pobarat da to naredijo).

Zelo je priporo?ljiv ?e je avto dolgo stal (zaloga itd)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se prav spomnim, si dobil zraven v priro?niku en kupon?ek, kjer je tudi zastonj menjava olja na 1 Mm. :D Poglej. Sicer pa 100 ? za olje je < 1% avta ali en dober tank. :harhar:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za 100? ti morajo zamenjat olje in oljni filter, pa ?e 2 litra olja dat za po poti.

 

Js bi na tvojem mestu peljal na ta servisni pregled, ?e drugo ne lahko najdejo ka premalo privit vijak-matico, ki lahko kasneje naredi ?talo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je. Homologacijo dobi prodajalec od uvoznika. Izdana pa je nekje v EU.   Jaz tudi imam eno napako pri Fordu. Samo me ne boli. Homologirane imam 16" felne, ki niti fizično ne grejo na 308mm diske. Tudi moj avto je redkost v Sloveniji.   Za gume sem pa ti promtno odgovarjal, takoj ko si napisal kaj. In zadeve sem takoj dvojno preverjal po internetu. Se ti je malo preveč mudilo. Ne moreš imet nekaj homologirano, če ne obstaja v modelu prvovgradnje, saj bi drugače bil avto tehnično neizpraven.   Sedaj imaš 2 možnosti. Vrni oz. kliči, če še niso poslali, pa se zmeni za kaj drugega.   Drugače pa zvozi te kombi gume. So drug model in se bojo 100% počasneje rable. Edino kako je pa oprijem, pa ne vem. Teh čudes ni na testih. Pa ne bi reko. Ker kdo kupi tak avto kupi original obliko (VW), ker je pač v Sloveniji VW sinonim za kvaliteto.   In redki so taki, ki bi kupli takega Forda. Tudi če ni preoblečen VW. Ker če že daš tolko dnarja, pa naj bo nemc. 😂   In za to imava s Slivko redke avte.
    • Samo tablce so alu. Razen če bi jih lepil na pleh plato.   Ehhh, hec je bil. Kupil bi minimalni okvir.
    • Jorge Martin bo v 2025 sedel na Aprilii
    • Saj imamo pri nas tudi ponekod 14 plac... Samo pri nas se 13. placi rece regres, 14. placi pa bozicnica ...                Ce bi bila tudi pri nas taka moznost, kot pri severnih sosedih in bi imel dva avta... verjetno ne bi imel zalimane tablice  ... Ali pa pac ne bi izkoristil taksno ugodnost  ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.