Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam dilemo ali opraviti servis na 1000 km.

 

Vem, da ni obvezen, dvomim, da so potrebni oz menim, da so kve?jemu potrebni le za redek primer, ?e so imeli pri sestavljanju motorja "roboti" slab dan...

Vem, da so ?asi, ko so opilki in drugi delci po sestavljanju ostali v motorju ?e davno za nami... a vseeno...

Stro?ki menjave olja in filtrov res niso tako velik...

In ta avtomobil bom vozil ?e zelo dolgo...

 

Torej arguementi - za in proti...

 

p.s.

Pa predstavnike serviserjev prosim da na zgornje vpra?anje ne odgovarjajo...

Napisano

Sam tak odgovor ti bom dal: Avto te stane ve? kot 12k? menjava olja pa cca 100?, ?e gre? na poobla??enca ali bistveno ceneje h kak?nemu popoldancu.

 

Mislim, da tukaj ni dileme, a se to spla?a to narest pa kljub temu, da ni tako nujno potrebno. Se pa? malo la?je spi, sploh pri novem avtu.

 

Potrebno ali nepotrebno je stvar debate in ?isto enostavno jo re?i? tako, da zamenja? olje pa je re?eno.

 

 

Se pravi edini argument proti je cena te menjave in ni? drugega.

 

Argumenti za pa: sigurn si, da slu?ajno ni notri kak?en kos umazanije, opilek ipd, ?e bo pri?lo do kake okvare na motorju bo? lahko takoj rekel, da si naredil vse za preventivo in ne bo? razmi?ljal ali bi bilo kaj druga?e, ?e bi olje menjal na 1000km.

 

Jaz osebno menjam vedno pri novem avtu saj ga mislim imeti vsaj 5 in ve? let razen, ?e se vame ne zabije kak kreten. :angry: In za tako obdobje se spla?a narest maksimum ?e ?isto pri novem avtomobilu pa ne glede, da to ni nujno potrebno.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni!

Imam dilemo ali opraviti servis na 1000 km.

 

Vem, da ni obvezen, dvomim, da so potrebni oz menim, da so kve?jemu potrebni le za redek primer, ?e so imeli pri sestavljanju motorja "roboti" slab dan...

Vem, da so ?asi, ko so opilki in drugi delci po sestavljanju ostali v motorju ?e davno za nami... a vseeno...

Stro?ki menjave olja in filtrov res niso tako velik...

In ta avtomobil bom vozil ?e zelo dolgo...

 

Torej arguementi - za in proti...

 

p.s.

Pa predstavnike serviserjev prosim da na zgornje vpra?anje ne odgovarjajo...

 

Mazdo 5 in CX-7 sem peljal.....?e ne drugega je lep prikaz naslednjemu kupcu da ti ni vseeno za vzdr?evanje, ker je lepo razviden v DSK (seveda jih je treba pobarat da to naredijo).

Zelo je priporo?ljiv ?e je avto dolgo stal (zaloga itd)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e se prav spomnim, si dobil zraven v priro?niku en kupon?ek, kjer je tudi zastonj menjava olja na 1 Mm. :D Poglej. Sicer pa 100 ? za olje je < 1% avta ali en dober tank. :harhar:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

za 100? ti morajo zamenjat olje in oljni filter, pa ?e 2 litra olja dat za po poti.

 

Js bi na tvojem mestu peljal na ta servisni pregled, ?e drugo ne lahko najdejo ka premalo privit vijak-matico, ki lahko kasneje naredi ?talo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.