Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

bli?a se servis na 200.000km, zanima me katero olje priporo?ate za motor in katero za menjalnik. Do sedaj je bilo vedno v uporabi olje Dexelia, v menjalniku pa je bilo menjano na 100k. Avto dela bp, poraba olja je cca 0.5l na servis (20kmm). Zanima me tudi glede ?i??enja karterja, dati tega dol ali ne? ?e kak?ni drugi predlogi za menjavo oz. kontrolo? Gre pa za Mazdo 6CD -120km (2003).

 

lp, Samo

Napisano

Priporo?am ti lahko samo demonta?o karterja in kontrolo cedila pred oljno pumpo, osttalo pa teraj dalje tako kot do sedaj, ker ?e do sedaj nisi imel te?av pol se nebi smele sedaj pojavit.

 

 

PS.A ni veliki na 240 kkm ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zmenjeno :notworth:, karter dol, menjava olja v menjalniku, v ma?ino pa bom dal za spremembo verjetno kar Motul, ker ga imam ravno doma.

Ja velik servis je na 240k, ?e sre?a :punk: .

 

Hvala in lep dan,

Samo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.