Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a.

 

Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja.

 

Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj?

 

Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam!

 

Svadreb

Napisano

Pozdravljeni!

 

Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a.

 

Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja.

 

Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj?

 

Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam!

 

Svadreb

 

Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem:

 

?ivjo!

Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu?

Napisano

?ivjo!

Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu?

 

Jaz to?no ne poznam te ma?ine priznam, a kolikor tole razumem ti pu??a direktno iz bloka...ma? kaj ?ednega dima ali ?uden zvok???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni nobenega dima, ni ?udnega zvoka, ma?ina lepo laufa.

Kako to misli?, da bi pu??alo iz bloka?

Napisano

tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a...

?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov...

 

?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a...

?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov...

 

?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj

 

Aha. ?e menjam tesnilo pokrova ventilov, a moram tudi kaj s tesnilno maso namazat?

Oziroma druga?e: ali moram sploh dat tesnilo, ?e nama?em s tesnilno maso?

Napisano
:D kot kaalman pravi 323 ba 1.5 so mele isti problem na razdelilcu vziga je o-ring ki scasoma otrdi in ne tesni vec in zato zacne mastit to je takoj menjano tesnilo pokrova pa ce ti ne pusca ga pusti na miru ce ne pa ko menjas daj samo tesnilo nic mazat

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet?

Napisano

Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet?

 

Na?eloma dobi? posebej.

s2k_sig_transition_small.gif
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Da nadaljujem zadevo glede pu??anja olja. Po detajlnem ogledu motorja sem nekako ugotovil, da tesnilo pokrova ventilov ne pu??a. Kapljice na tleh se pojavljajo pri pu??anju olja pri vijaku za izpust olja. OK, tule bom samo zamenjal bakreno podlo?ko, pa bi moralo bit OK. Desno stran motorja, ki je bila mastna sem opral, zdaj pa pozorno spremljamo, kje se bo za?elo mastit. Zaenkrat se mi zdi, da pu??a dihtunga na glavi.

 

Zdej pa spet vas spra?ujem: ali je mo?no, da dihtunga na glavi tako pu??a, da se "samo" masti motor, izgoreva pa ne? Ker avto ni? ne kadi, niti plavo niti sivo, plini na tehni?nem so bli OK, hladilne teko?ine ne zmanjkuje, na pokrov?ku za olje ni "majoneze".

 

Sam nekako menim, da se ne spla?a menjat dihtunge, ker sicer vse normalno funkcionira. ?e se motor pa? masti, naj se masti. Kaj pa vi menite?

 

Hvala in LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če ga ne morejo tekmeci zlomit, ga je tokrat veter. 9 m dlje je skočil pa bil "šele" drugi. 
    • Kako to vidiš, da je izklopilo auto način dolgih? Jaz vem, da edino kar je napaka je to, da na veliko napiše nekaj v zvezi z camera mulfunction al neki podobnega. Če izklopi modro lučko in da zeleno to še ne pomeni, da je izklopljeno zaradi napake, ampak da razmere niso ustrezne za uporabo dolgih. To je recimo v zmerno osvetljenih mestnih ulicah oziroma, če se pelješ, kjer je veliko zunanjih virov svetlobe. Potem naslednja zadeva, ki "ugaša" auto je vožnja pod določeno hitrostjo. Ja to je malo nenavadno, ampak po drugi strani razumljivo, saj recimo pri 40km/h res ne rabiš z dolgimi osvetljevat okolico.   Tako, da dvomim, da gre tole pod napako ampak je pač tak način delovanja.     
    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.