Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a.

 

Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja.

 

Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj?

 

Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam!

 

Svadreb

Napisano

Pozdravljeni!

 

Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a.

 

Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja.

 

Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj?

 

Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam!

 

Svadreb

 

Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem:

 

?ivjo!

Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu?

Napisano

?ivjo!

Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu?

 

Jaz to?no ne poznam te ma?ine priznam, a kolikor tole razumem ti pu??a direktno iz bloka...ma? kaj ?ednega dima ali ?uden zvok???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni nobenega dima, ni ?udnega zvoka, ma?ina lepo laufa.

Kako to misli?, da bi pu??alo iz bloka?

Napisano

tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a...

?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov...

 

?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a...

?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov...

 

?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj

 

Aha. ?e menjam tesnilo pokrova ventilov, a moram tudi kaj s tesnilno maso namazat?

Oziroma druga?e: ali moram sploh dat tesnilo, ?e nama?em s tesnilno maso?

Napisano
:D kot kaalman pravi 323 ba 1.5 so mele isti problem na razdelilcu vziga je o-ring ki scasoma otrdi in ne tesni vec in zato zacne mastit to je takoj menjano tesnilo pokrova pa ce ti ne pusca ga pusti na miru ce ne pa ko menjas daj samo tesnilo nic mazat

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet?

Napisano

Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet?

 

Na?eloma dobi? posebej.

s2k_sig_transition_small.gif
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Da nadaljujem zadevo glede pu??anja olja. Po detajlnem ogledu motorja sem nekako ugotovil, da tesnilo pokrova ventilov ne pu??a. Kapljice na tleh se pojavljajo pri pu??anju olja pri vijaku za izpust olja. OK, tule bom samo zamenjal bakreno podlo?ko, pa bi moralo bit OK. Desno stran motorja, ki je bila mastna sem opral, zdaj pa pozorno spremljamo, kje se bo za?elo mastit. Zaenkrat se mi zdi, da pu??a dihtunga na glavi.

 

Zdej pa spet vas spra?ujem: ali je mo?no, da dihtunga na glavi tako pu??a, da se "samo" masti motor, izgoreva pa ne? Ker avto ni? ne kadi, niti plavo niti sivo, plini na tehni?nem so bli OK, hladilne teko?ine ne zmanjkuje, na pokrov?ku za olje ni "majoneze".

 

Sam nekako menim, da se ne spla?a menjat dihtunge, ker sicer vse normalno funkcionira. ?e se motor pa? masti, naj se masti. Kaj pa vi menite?

 

Hvala in LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.