Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

zanima me ali kaj komplicirajo na uradnih servisih Mazde, ?e s sabo prinese? originalno olje za menjavo na rednem servisu v garancijskem roku. Olje imajo namre? svinjsko drago, jaz pa ga lahko dobim za skoraj polovi?no ceno enakega kot ga imajo na servisu.

Napisano

Pozdravljeni,

 

zanima me ali kaj komplicirajo na uradnih servisih Mazde, ?e s sabo prinese? originalno olje za menjavo na rednem servisu v garancijskem roku. Olje imajo namre? svinjsko drago, jaz pa ga lahko dobim za skoraj polovi?no ceno enakega kot ga imajo na servisu.

 

na?eloma ne... olje mora ustrezati normativom, ki jih predpisuje Mazda, in ni va?no od katerega proizvajalca je...

 

je pa odvisno od pametnosti serviserjev, ter ?e pride do okvare, potem ponavadi gledajo vse ra?une, kaj kje in kako si kupil , ali si pri njih kupil, itd... ampak spet odvisno od servisa ...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

na?eloma ne... olje mora ustrezati normativom, ki jih predpisuje Mazda, in ni va?no od katerega proizvajalca je...

 

je pa odvisno od pametnosti serviserjev, ter ?e pride do okvare, potem ponavadi gledajo vse ra?une, kaj kje in kako si kupil , ali si pri njih kupil, itd... ampak spet odvisno od servisa ...

 

Mene zanima ali imajo kako zakonsko osnovo, da odre?ejo garancijo, ?e prinese? priporo?eno in originalno zapakirano olje sam? Ali je morda kdo posku?al dobiti stali??e Mazda - Slovenija?

Napisano

Mene zanima ali imajo kako zakonsko osnovo, da odre?ejo garancijo, ?e prinese? priporo?eno in originalno zapakirano olje sam? Ali je morda kdo posku?al dobiti stali??e Mazda - Slovenija?

 

Se ti ljubi nategovat po sodi??ih? Torej po?ri tist denar, ?e si imel 25.000? za novo Mazdo, potem bo? pre?ivel ?e tistih 25? za liter olja. ?al je tko, tud meni je ?lo na organ, da so mi jemali med 270 in 400? samo za olje in filtre. ?e bodo zaratili, si gotov. Saj bo? zmagal, ni? ne re?em ampak kdaj in kolk debelih odvetnikov bo? vmes futral, je pa drugo vpra?anje.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hitro sprazni baterijo. Ko začne padat napetost, je slika prižgana 2 s max.
    • V mojih 40 letih in cca 2mio km sem za relacije vožnje vedno vozil diesle  od golfa 1 generacije preko tudi hdi.. in z motorji,  čeprav sem jih vozil do 400kkm nisem imel nikoli težav. Je pa res, da imam sedaj še cx30 g150 Awd za krajše vožnje in lažje vožnje po slabših terenih in je tudi Ok, tudi po Vrhnike klancu. Samo prestavit je treba.... včasih. Imamo pa v službi BMW 530i xdrive. To pa je povsem drugi razred.
    • Antonelli je dobil 2 pod rebra. Upam, da jim pokaže na dirki.
    • Socerb traili imajo vse sestavine: kamenje iglice storže suho zemljo suhe veje 😁   Maj mesec bom težko dobil prost vikend dan (z avtom vred).
    • Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.