Turbo Lumpi Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 Heh, zanima me ?e je mo?no da se bobne pri 323fba zamenja z diski, diski od spredaj od istega modela? Imam namre? celo podvozje vi?ka pa sem malo razmi?ljal o 4ih diskih. Sicer pa nevem kako bi to kaj pasalo vkup z ro?no zavoro.. Citiraj
Deeyan Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 Heh, zanima me ?e je mo?no da se bobne pri 323fba zamenja z diski, diski od spredaj od istega modela? Imam namre? celo podvozje vi?ka pa sem malo razmi?ljal o 4ih diskih. Sicer pa nevem kako bi to kaj pasalo vkup z ro?no zavoro.. za ro?no so pakni ?e zmer zakon. Ko smo ?e glih pri tej temi, mene pa zanima, ?e bi se dal za BA model dobit ve?je diske? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 EDIT: A lahko kak admin tole da v tuning? Niti ni butasto vpra?anje. Ampak jaz ga ne bi sral s takimi idejami, da bi dal zadaj diske od spredaj (namesto bobnov), spredaj pa obdr?al isto velikost. Razmerje spredaj/zadaj je z namenom tak?no kot je. Lahko bi pa probal z diski od 323F V6. Rabil bi najbr? vso napeljavo, zadnje pesto, ?eljust ter seveda v disk navrtati prave luknje, 4x100 namesto original 5 ?raufov. @Deeyan: Isto velja zate. Od 323F GT V6 so ve?ji.. Ampak isto bi rabil kar nekaj in?iniringa ter obvezno ?e zadaj diske. Verjemi, da je bistvena razlika, ?e ima avto diske povsod ali pa, ?e ima une bobne. ?e tako se avto postavlja na nos in ima nemirno rit, ?e bi dal spredaj ?e ve?je diske bi to ?e oreng poru?ilo razmerje zavornih mo?i. Pojdi kdaj peljati kak malo bolj?i avto (z dobrim podvozjem, mimogrede), ki ima vse 4 diske in pri 100 na polno zabremzaj, potem naredi isto na svoji 323C. Verjemi, da bo? dojel v ?em je razlika.Kolikor vidim ima 1,5 res mi?kene, sr?kane diske. 2.0 ima pa ?e 274mm kar je skoraj tako veliko kot sem jih imel na S13 ali serijsko na Cliotu (280mm) in je ?e prava stvar. Ampak v vsakem primeru bi rabil kar nekaj iznajdljivosti in predvsem eno zbito 323F GT, da zamenja? cel komplet. Kolikor gledam na tej strani ima X6 manj?e diske kot 323 GT tako, da kak?ne take variante v osnovi odpadejo. ?e ima kdo kake ?eljusti (od M6, MX-3, X6) vi?ka in preveri, ?e pa?ejo na 323 BA generacijo. ?e se ne motim je nekdo ?e dajal od Mazde 6 GT na 323F GT. Vpra?ajte Yavaryeta. Pri nekaterih znamkah se da takole dosti zamenjati. ?eljusti iz Sunnya na Micro (234 enojni na 240 hlajeni kar je za 800kg avto ?isto dovolj, v bistvu so ve?je kot na va?ih 323 BA), ?eljusti od 300ZX (4 batne, aluminijaste, la?je) ali 200SX S14 (4 batne) pa pa?ejo na 200SX S13, vse Primere pa ?e kaj bi se na?lo in ima? spet 280 mm diske namesto manj?ih 257mm. Pri Renaultu pa pa?ejo od Scenica dizel na Cliota RS brez te?av pa gre? iz 280 na 300mm, isto je z Renault 5 in Clioti ko fantje dajajo ?eljusti od R5GT ali Clio 16V na ?vohnej?e. Pa pri VAG grupi se baje isto da marsikaj zamenjati. Skratka ?eljusti v roke pa preverjati kaj se da. Ali pa googlat. EDIT: A lahko kak admin tole da v tuning? Citiraj
Deeyan Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 EDIT: A lahko kak admin tole da v tuning? Niti ni butasto vpra?anje. Ampak jaz ga ne bi sral s takimi idejami, da bi dal zadaj diske od spredaj (namesto bobnov), spredaj pa obdr?al isto velikost. Razmerje spredaj/zadaj je z namenom tak?no kot je. Lahko bi pa probal z diski od 323F V6. Rabil bi najbr? vso napeljavo, zadnje pesto, ?eljust ter seveda v disk navrtati prave luknje, 4x100 namesto original 5 ?raufov. @Deeyan: Isto velja zate. Od 323F GT V6 so ve?ji.. Ampak isto bi rabil kar nekaj in?iniringa ter obvezno ?e zadaj diske. Verjemi, da je bistvena razlika, ?e ima avto diske povsod ali pa, ?e ima une bobne. ?e tako se avto postavlja na nos in ima nemirno rit, ?e bi dal spredaj ?e ve?je diske bi to ?e oreng poru?ilo razmerje zavornih mo?i. Pojdi kdaj peljati kak malo bolj?i avto (z dobrim podvozjem, mimogrede), ki ima vse 4 diske in pri 100 na polno zabremzaj, potem naredi isto na svoji 323C. Verjemi, da bo? dojel v ?em je razlika.Kolikor vidim ima 1,5 res mi?kene, sr?kane diske. 2.0 ima pa ?e 274mm kar je skoraj tako veliko kot sem jih imel na S13 ali serijsko na Cliotu (280mm) in je ?e prava stvar. Ampak v vsakem primeru bi rabil kar nekaj iznajdljivosti in predvsem eno zbito 323F GT, da zamenja? cel komplet. Kolikor gledam na tej strani ima X6 manj?e diske kot 323 GT tako, da kak?ne take variante v osnovi odpadejo. ?e ima kdo kake ?eljusti (od M6, MX-3, X6) vi?ka in preveri, ?e pa?ejo na 323 BA generacijo. ?e se ne motim je nekdo ?e dajal od Mazde 6 GT na 323F GT. Vpra?ajte Yavaryeta. Pri nekaterih znamkah se da takole dosti zamenjati. ?eljusti iz Sunnya na Micro (234 enojni na 240 hlajeni kar je za 800kg avto ?isto dovolj, v bistvu so ve?je kot na va?ih 323 BA), ?eljusti od 300ZX (4 batne, aluminijaste, la?je) ali 200SX S14 (4 batne) pa pa?ejo na 200SX S13, vse Primere pa ?e kaj bi se na?lo in ima? spet 280 mm diske namesto manj?ih 257mm. Pri Renaultu pa pa?ejo od Scenica dizel na Cliota RS brez te?av pa gre? iz 280 na 300mm, isto je z Renault 5 in Clioti ko fantje dajajo ?eljusti od R5GT ali Clio 16V na ?vohnej?e. Pa pri VAG grupi se baje isto da marsikaj zamenjati. Skratka ?eljusti v roke pa preverjati kaj se da. Ali pa googlat. EDIT: A lahko kak admin tole da v tuning? a da se da iz diskov s 5 luknami nardit ven na 4, to pa nism vedu Ja druga? so pa res full majhni, se mi jih izpod felge skor n? vn ne vidi. Druga? pa mislim, da ma tut 1.8 ve?je, al se motim?Sm se pri A3M-u zanimu za brembo zavorni sistem, ampak so rekl, da za ta model nimajo n?. za zavore se zanimam zato, ker se ti diski pri poznem zaviranju tolk segrejejo, da moe? ?e ornk ti?at na pedalko, da ?e sploh kej prime. Enkrat sm mal posku?u sposobnosti na cesti na Marijo Reko, gor je ?lo fajn, ampak navzdol si pa nism upu ve? preve? zajebavat, takrat sm tut prvi? vidu in ?utu kaj pomeni met ABS. Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 a da se da iz diskov s 5 luknami nardit ven na 4, to pa nism vedu Ja druga? so pa res full majhni, se mi jih izpod felge skor n? vn ne vidi. Druga? pa mislim, da ma tut 1.8 ve?je, al se motim?Sm se pri A3M-u zanimu za brembo zavorni sistem, ampak so rekl, da za ta model nimajo n?. Ja pogleda? na linku, ki sem ga dal. 1,8 ima izgleda res ve?je, 257mm. In izgleda, da iste (so iste serijske ?tevilke!) kot MX-3 kar bi mogo?e namigovalo, da bi iz MX-3 ?eljust isto pasala na 323 BA. Ni nujno, mo?no pa je. Luknje se da navrtati to je tamau problem. Kako misli?, da sem dal diske s 5 luknjami na avto, ki ima 4 luknje. 323BA ima itak majhne diske, to je dejstvo. Sem jih tudi jaz zelo hitro pregrel. Pri 100NXu sem stare isto pregrel (257mm) ko sem ene 4 ali 5x poskusil 0-100-0. Na S13 in Cliotu pa niti enkrat, niti na dirkali??u niti ko sem iz ljube fore na prazni AC pri 2XX km/h pohodil zavore. Edino kar je trpelo so bile o?i, ko so hotel sko?iti iz jamic. Citiraj
Deeyan Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 Ja pogleda? na linku, ki sem ga dal. 1,8 ima izgleda res ve?je, 257mm. In izgleda, da iste (so iste serijske ?tevilke!) kot MX-3 kar bi mogo?e namigovalo, da bi iz MX-3 ?eljust isto pasala na 323 BA. Ni nujno, mo?no pa je. Luknje se da navrtati to je tamau problem. Kako misli?, da sem dal diske s 5 luknjami na avto, ki ima 4 luknje. ja to nvem kok ma? ti to zrihtan Sam upra?anje pa je, ?e bi bla kaka konkretna razlika med temi diski od 1.8 in 1.5 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 257 mm diski za 1000kg avto bojo ve? kot preve?. Ne pozabiti, da ima MX-3 V6 ve? konjev in tehta kar nekaj kg ve?. Tam se jih da pregreti, ti jih bo? te?je. V bistvu so imeli 100NX, Sunny GTi-R, Xedos 6 tako velike diske. Tako, da bo za tvojih 90 (al pa 110, ?e jih bo kdaj kaj ve?) ?isto dovolj. Ne gre se pa samo zato, da imajo zavore 2cm ve?ji radij. Preberi ?lanek na linku. Citiraj
Deeyan Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 257 mm diski za 1000kg avto bojo ve? kot preve?. Ne pozabiti, da ima MX-3 V6 ve? konjev in tehta kar nekaj kg ve?. Tam se jih da pregreti, ti jih bo? te?je. V bistvu so imeli 100NX, Sunny GTi-R, Xedos 6 tako velike diske. Tako, da bo za tvojih 90 (al pa 110, ?e jih bo kdaj kaj ve?) ?isto dovolj. Ne gre se pa samo zato, da imajo zavore 2cm ve?ji radij. Preberi ?lanek na linku. Aja, js sm mislu, da govori? o MX-3 z 1.6 ma?ino, zdej mi je ?e bolj jasn, tnx za ta link. Se bom mal pozanimu kolk kej pridejo novi taki diski, bi blo pa res pametno dobit ?e zadnje, zaradi kot si ?e prej omenu ravnovesja. ?e najraj? bi pa dobu kako zbito MX-3 al pa 323F GT, ?e bi jo mel kam dat. Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Marko_mx-3 Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 Kot je ?e Symon napisal, dobit cel sistem od avta, ki ima ?e v osnovi vse 4 diske (323f V6). Na 4 luknje se lahko tud prepre?a le?aje in ni potrebe po 5 vijakih na pestah. Je pa najbolje vse skupaj primerjat med sabo (med navadno in z diski), ?e pa?e zavorni boben, potem kako je za ABS, spredaj verjetno ne bo treba menjat rok, zadaj skor 100% da bo treba, ..... V avto?oli u?ijo kak?na zavorna sila deluje na prednjo in zadnjo os, ?e se prav spomnim je 60/40 in ?e se poru?i to ravnote?je lahko avto za?ne ob bremzanju zana?ati in zadek nastane nemiren. Malo pregledat tuje forume, skor ziher je ?e kdo kaj rihtal v tej smeri! Citiraj
Deeyan Napisano 3. avgust, 2010 Prijavi Napisano 3. avgust, 2010 nvem zakaj so tolk neumni in ne dajo ?e tovarni?ko bolj?e bremze na avto (to je pa res del na katerem nebi smel ?parat) Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 nvem zakaj so tolk neumni in ne dajo ?e tovarni?ko bolj?e bremze na avto (to je pa res del na katerem nebi smel ?parat) Nisi edini, ki se to spra?uje. Kolikor vidim ?ele zdaj nekatere znamke dajo oreng zavore na avto (Focus, Clio, Megane RS) pa ?e to ne vse saj ima Mazda 6 (prej?nja, 1,6) glede na te?o kar majhne diske. Ima pa Mazda 3 (sploh GTA) oreng zavore. Kot sem napisal, pri tebi je velik problem v tem, da ima? zadaj bobne in bi lahko konkretno podrl ravnovesje. Zadnja stvar, ki jo ho?e? je to, da se avto ?e bolj postavlja na nos ker ?e tako se fajn. Pa si predstavljaj trenutek, pripelje? v ovinek, zabremza?, avtu dvigne rit, namota? volan in woo-hoo iz ovinka. Zato bi rabil ?e celoten zadnji komplet kar je pa lahko oreng projekt kot je napisal Marko. Lahko pa poskusi? samo z novimi narezanimi diski (Brembo MAX, EBC grooved) in enimi res agresivnimi plo??icami (EBC redstuff, Ferodo DS2500), novo zavorno teko?ino in goodridge cevmi. Malo kasneje se bo zadeva pregrevala, ustavilo se bo bistveno hitreje. Pa namesto meglenk spelje? ?e brake duct (hlajenje zavor) in se bo z malo sre?e bistveno hitreje ustavilo in manj pregrevalo. Citiraj
uklopko Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 halooo pa sej nima 1000 konske zverine Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Ploki Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 mimogrede, rocna na GTJki prime v pizdi, na 1,5ki je 10x bolj primla ampak bremze drugac so pa bos pa vec naredu ce se bos izkesu za gume (jaz mam Eagle F1, po mokrem primejo tak da ABS mrdne ne, po suhem bi lahko bolje) pa ene dobre alujke da se bo lepo hladilo... pa ne pretiravat s presekom pa tak ko so vsi napisali... ce ZE bos, ne sam menjavat, jih je ene par naforumu ki so ze sli skos s takimi projekti. z bremzami se ni za zajebavat MX3 V6 ima 4 luknje tak da to tut ni problem ? edit: druga?e pa, sem bil v?eri na auspuh servisu pa so se sami novi(novej?i) renoji pe?oji pa poloti vozli tja, vsi po?rte avspuhe pa spodi re?eta (avti 2000+), sem vpra?al ?efa kak to da tak letijo avspuhi na teh avtih ?e mam js po 200k km ?e kr original zadn lonc pa je ?e kr cel, pa je reku sam to: "kok je bil tvoj avto nov, pa kok je tist klio nov?" >> to veliko pove.. GTjka proti 1.5 je tak ko symonov klio proti 1.5 kliotu.. placas se malo vec kot samo konje. Citiraj
Symon Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 halooo pa sej nima 1000 konske zverine Ma ma. Saj sam ve? kako je 1,5 motor brutalen! V bistvu je problem tudi v tem, da je avto zadaj lahek in ga dviguje ob mo?nem zaviranju. Za 323F ne vem ampak pri 323C to kar dr?i. mimogrede, rocna na GTJki prime v pizdi, na 1,5ki je 10x bolj primlaampak bremze drugac so pa MX3 V6 ima 4 luknje tak da to tut ni problem ? Jap, diski niso tako fajn za ro?no, ampak ko se vozi? pa avto po?epne namesto, da bi se postavil na nos.MX-3 ima isto 4x100 ja zato bi mogo?e to najbolj ziher pasalo, pa dosti jih je. ?eprav ?e se ne motim ima MX-3 1,6 isto zada bobne in spredaj te diske kot V6 tako, da mogo?e ne bi bilo neke panike z razmerjem. Bolj bi bilo kriti?no, ?e bi dal od 323 V6 spredaj, zadaj pa ?e vedno bobne. EDIT: Na pa tole malo preglej. Citiraj
Deeyan Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 Nisi edini, ki se to spra?uje. Kolikor vidim ?ele zdaj nekatere znamke dajo oreng zavore na avto (Focus, Clio, Megane RS) pa ?e to ne vse saj ima Mazda 6 (prej?nja, 1,6) glede na te?o kar majhne diske. Ima pa Mazda 3 (sploh GTA) oreng zavore. Kot sem napisal, pri tebi je velik problem v tem, da ima? zadaj bobne in bi lahko konkretno podrl ravnovesje. Zadnja stvar, ki jo ho?e? je to, da se avto ?e bolj postavlja na nos ker ?e tako se fajn. Pa si predstavljaj trenutek, pripelje? v ovinek, zabremza?, avtu dvigne rit, namota? volan in woo-hoo iz ovinka. Zato bi rabil ?e celoten zadnji komplet kar je pa lahko oreng projekt kot je napisal Marko. Lahko pa poskusi? samo z novimi narezanimi diski (Brembo MAX, EBC grooved) in enimi res agresivnimi plo??icami (EBC redstuff, Ferodo DS2500), novo zavorno teko?ino in goodridge cevmi. Malo kasneje se bo zadeva pregrevala, ustavilo se bo bistveno hitreje. Pa namesto meglenk spelje? ?e brake duct (hlajenje zavor) in se bo z malo sre?e bistveno hitreje ustavilo in manj pregrevalo. sej ravn v tem je problem, bremze sm preizkusu do skrajnost (nikol ve?), pedalko sm mogu ?e do konca dol pritisnt, sm se bal da sploh nebo n? ve? prjela. Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Ploki Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 zato si pa se 30km noter dej js tut razmisljam o vecjih bremzah.. Citiraj
Turbo Lumpi Napisano 4. avgust, 2010 Avtor Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 Vau, nisem si mislil da bo eno meni butasto vpra?anje zanetilo celo debato o zavornem sistem. Sem si pa prebral use in niti nisem pomislil na razmerje ter zana?anje riti. Je pa od 323f ziher te?ja rit kot 323c glede na to da je med modeli (c, f & s) najte?ja f-ka. Tudi pozmi samo malo zategne? ro?no pa ?e odnese rit (driffttttt :P ). No ja z slab?imi gumami tudi po suhem . Druga?e sem se pa nekaj ?asa nazaj zanimal za celotno podvozje od 323f gt pri mitja mx6&t, Deeyan ?e te zanima ga pra?aj, mogo?e ima ?e. Citiraj
Ploki Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 ?e ima. sam kaj ?e? v 1.5 ma?ino metat tako podvozje? ?e mena? vse razen interierja in ?kolke (vklu?no z ma?ino) je pol tak vseeno a GTjko celo kupi? pa proda? svojo 1.5ko a ni? Citiraj
Turbo Lumpi Napisano 4. avgust, 2010 Avtor Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 ?e ima.sam kaj ?e? v 1.5 ma?ino metat tako podvozje? ?e mena? vse razen interierja in ?kolke (vklu?no z ma?ino) je pol tak vseeno a GTjko celo kupi? pa proda? svojo 1.5ko a ni? Jaz za 1x ne rabim, Deeyan se zanima za ve?je diske pa sem samo predlagal kaj lahko naredi. Mogo?e bom pa rabil v bli?nji prihodnosti ?e si bom kak turbo umislil , kajti samo turbino se komot dobi na odpadu, ostale komponente pa kupi? rabljene ali nove (intercooler, cevi..) najte?ji oz. najdra?ji del je programiranje ECU, poznam pa par folka ki se ukvarja z programiranjem in bi se ?e sklanfalo nekaj vkup. Sicer pa bi si moral temeljito prebrati turbo upgrade, ker ziher bi se na?la kaka piz*arija ki bi me zezala, ane Symon Citiraj
Ploki Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 na 1.5 turbino ? anyway, poznas koga ki bi lahko meni ECU preprogramiral, mislim da mi malo mimo zge.. ker slisal sem da so stari mazda ECUji kurac za programirat in da mors surovo machine code znat prebrat vun.. Citiraj
Turbo Lumpi Napisano 4. avgust, 2010 Avtor Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 Hej zakaj pa ne Druga?e bi bila za turbo verjetno bolj primerna 1.8 ma?ina, ker pa je bolj redkost v slo, sem imel v mislih 1.6 od xedosa 6, ker ima v primerjavi z 1.8 samo 2KM manj (323f 1.8 115KM vs. x6 1.6 113KM) Citiraj
Symon Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 Jaz za 1x ne rabim, Deeyan se zanima za ve?je diske pa sem samo predlagal kaj lahko naredi. Mogo?e bom pa rabil v bli?nji prihodnosti ?e si bom kak turbo umislil , kajti samo turbino se komot dobi na odpadu, ostale komponente pa kupi? rabljene ali nove (intercooler, cevi..) najte?ji oz. najdra?ji del je programiranje ECU, poznam pa par folka ki se ukvarja z programiranjem in bi se ?e sklanfalo nekaj vkup. Sicer pa bi si moral temeljito prebrati turbo upgrade, ker ziher bi se na?la kaka piz*arija ki bi me zezala, ane Symon Ja sli?ati je enostavno. Samo vedi, da prvo kar je bi mogel na odpadu (pazi, odpadu!) najti eno dobro T2 ali T25. Intercoolerja naprimer imam dva doma, primerna za projekte do 250hp. Ampak ko sem bil ?e lastnik C-ke sem imel podobne prebliske in pri?el do zaklju?ka, da se ne spla?a. Enostavno je bil ta motor narejen z vse drugim kot perfomansami v mislih. Bolj ko i??e? po tujih forumih bolj ugotovi?, da je bolje, ?e se zamenja motor z mo?nej?im (1,8) pa je vse bolj enostavno pa ziher bo delalo. Pa ?e to na koncu ko prera?una? stro?ke je pa tako, da bi vrgel cca 1k? (?e bi delal res na budgetu), ?e proda? 1,5 in doda? tega jurja pa dobi? nekaj kar je iz tovarne mi?ljeno za hitrej?o vo?njo, z bolj?imi zavorami, motorjem... @Ploki: Poi??i si zavore od Mazde 6 2.3 GT ali pa od dizla. Tule preveri kateri modeli imajo isto 283mm diske. Mislim, da bodo 283mm lep upgrade. Ne samo, da imajo ve?ji radij ampak so tudi debelej?i... Mazda ima nove bremz ?eljusti!!!Priporo?am vsem Najprej hvala YavarYju za posojo njegovih, za probo Potem smo nabavli 3 leta stare ?eljusti od mazde 6 2,3 GT in pa?ejo gor u nulo disk je kar ve?ji, pa tudi plo??ice in ?eljusti so dost bolj konkretne. Najbolje pa je da niso ?e spikane in rjave 180? Bom kar sem dal vse kar rabite vedeti o zavorah in upam, da bo tale tema slu?ila ?e komu: Tko fantje zdaj pa na lov za ve?jimi ?eljustmi, diski, plo??icami, goodridge cevi pa po nove zavorno teko?ino 5,1 pol pa gasa downhill.... Citiraj
Deeyan Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 Symon kje dobi? ti tolk podatkov Nidhoggr, tut sam sem na lovu za 1.8 ma?ino, ampak ne duha ne sluha o njej, poskusu sm tut na Fordovem in Kiinem forumu, ampak nikjer ni?. aja pa glede tega celotnega podvozja od 323GT, bi blo dost ?e bi se zamenjal samo most in peste, al bi blo fajn tut amortizerje, spra?ujem zato, ker mam naro?ene ?portne fedre, pa nvem, ?e gre to skupi s temi amortizerji, so amortizerji u bistvu sploh kej druga?ni? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 Symon kje dobi? ti tolk podatkov aja pa glede tega celotnega podvozja od 323GT, bi blo dost ?e bi se zamenjal samo most in peste, al bi blo fajn tut amortizerje, spra?ujem zato, ker mam naro?ene ?portne fedre, pa nvem, ?e gre to skupi s temi amortizerji, so amortizerji u bistvu sploh kej druga?ni? Hobi, google, izku?nje, pa se nabere marsikaj. Da se pohvalim, sem ravno ta vikend spet ene ?eljusti obnavljal, zmontiral jih bo pa ?e lastnik na svoj dirkalnik (dobesedno - dela nekaj za avtoslalome in podobno). Slike sem dal na linke ker so malo velike (last lastnika ?eljusti).S temle smo za?eli, zadaj v zelenih dveh ?katlah so nova tesnila, levo od ?ebljev 50 pa so vsa 4 vodila.Najprej ?i??enje in peskanje: Peskanje "na hitrco"To je pa ?e bolje Potem sem snel ven batek in vse o?istil, dal batek nazaj z novimi gumicami, razmastil celo ?eljust in po?trihal. Ok, ?trihal je lastnik, ko sem jaz ?e ?istil. Medtem sem tudi s?istil vodila.Naj se lepo posu?ijo.Nato smo lepo sestavili ?e vodila in ?eljusti so laufale kot nove, pa tudi izgledale so tako. Za srebrno barvo sva se odlo?ila ker ni ziher, ?e se ne bo z njim fural tudi kdaj po cesti, pa rde?e preve? sevajo, ?rne high-temp pa nimam na zalogi. Rezultat po treh urah (vklju?no s pavzo v lokalni gostilni. Deeyan amortizerji so zelo verjetno od GTke tr?i. Vsaj pri ve?ini znamk je tako. ?e fedri pa?ejo pa sam preveri. Na kak?ni Eibach, H&R strani, ?e so za GT in navadne 323F BA drugi fedri. Simpl. Citiraj
uklopko Napisano 4. avgust, 2010 Prijavi Napisano 4. avgust, 2010 gledal sem stran od EBC hmmmm mazda 6MPS ima samo 2mm ve?je diske ko moja 3-ka moja ma 30 mps pa 32 kere hude bremze mam haha Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.