Skoči na vsebino

Butasto vpra?anje ampak mogo?e se pa da..


Turbo Lumpi

Priporočeno sporočilo

gledal sem stran od EBC hmmmm mazda 6MPS ima samo 2mm ve?je diske ko moja 3-ka

moja ma 30 mps pa 32 kere hude bremze mam haha :)

 

Kolk mam pa jest na ?estki? A so tud 30?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 73
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Hobi, google, izku?nje, pa se nabere marsikaj. Da se pohvalim, sem ravno ta vikend spet ene ?eljusti obnavljal, zmontiral jih bo pa ?e lastnik na svoj dirkalnik (dobesedno - dela nekaj za avtoslalome in podobno). Slike sem dal na linke ker so malo velike (last lastnika ?eljusti).

S temle smo za?eli, zadaj v zelenih dveh ?katlah so nova tesnila, levo od ?ebljev 50 pa so vsa 4 vodila.

Najprej ?i??enje in peskanje:

Peskanje "na hitrco"

To je pa ?e bolje

Potem sem snel ven batek in vse o?istil, dal batek nazaj z novimi gumicami, razmastil celo ?eljust in po?trihal. Ok, ?trihal je lastnik, ko sem jaz ?e ?istil. Medtem sem tudi s?istil vodila.

Naj se lepo posu?ijo.

Nato smo lepo sestavili ?e vodila in ?eljusti so laufale kot nove, pa tudi izgledale so tako. :bravo: Za srebrno barvo sva se odlo?ila ker ni ziher, ?e se ne bo z njim fural tudi kdaj po cesti, pa rde?e preve? sevajo, ?rne high-temp pa nimam na zalogi. :blush:

Rezultat po treh urah (vklju?no s pavzo v lokalni gostilni. :bravo:

Deeyan amortizerji so zelo verjetno od GTke tr?i. Vsaj pri ve?ini znamk je tako. ;) ?e fedri pa?ejo pa sam preveri. Na kak?ni Eibach, H&R strani, ?e so za GT in navadne 323F BA drugi fedri. Simpl.

 

glede na to se mi zdi, da je za BA ?asijo vse isto :ne vem:

 

http://hrsprings.com/scripts/appguide.php?...a%20|%20Protege

 

sam zanimiv, ker me je pri A3M-u upra?u za kubika?o motorja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

gledal sem stran od EBC hmmmm mazda 6MPS ima samo 2mm ve?je diske ko moja 3-ka

moja ma 30 mps pa 32 kere hude bremze mam haha :)

 

Napaka, 2 cm. Ampak ?e vseeno ima? konkretne bremze, v bistvu ve?je kot vse navadne Mazde 6 vklju?no z GT. B) Pa je Mazda 6 najbr? te?ji avto.

 

Kolk mam pa jest na ?estki? A so tud 30?

 

Zate vidim, da ni na EBC strani, tukaj pa tudi ne. O?itno prenov avto. :ne vem:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Napaka, 2 cm. Ampak ?e vseeno ima? konkretne bremze, v bistvu ve?je kot vse navadne Mazde 6 vklju?no z GT. B) Pa je Mazda 6 najbr? te?ji avto.

Zate vidim, da ni na EBC strani, tukaj pa tudi ne. O?itno prenov avto. :ne vem:

 

ups pardon my mistake ubistvu man kot 2 cm ;) 1.4cm a imam prav al s5 narobe gledam

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri Eibachovi strani pa tut vidim, da gre najbr? za iste fedre

 

http://performance-suspension.eibach.de/cm...rformance_guide

 

nvem pa zakaj so mi pri A3M ponudl najve?jo mogo?o ni?anje 30mm, ?e vidim, da gre do 50mm :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri Eibachovi strani pa tut vidim, da gre najbr? za iste fedre

 

http://performance-suspension.eibach.de/cm...rformance_guide

 

nvem pa zakaj so mi pri A3M ponudl najve?jo mogo?o ni?anje 30mm, ?e vidim, da gre do 50mm :(

 

pokli?i jih in pra?aj ne gledat internetne ponutbe

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pokli?i jih in pra?aj ne gledat internetne ponutbe

 

na internetni ponudbi sploh niso mel n? za BA model, in ker gre kao za redek avto, sm mogu pla?at ?e 50? avansa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ups pardon my mistake ubistvu man kot 2 cm ;) 1.4cm a imam prav al s5 narobe gledam

 

Zdaj pa ne vem ve? kaj gleda?. :blush: Ampak Mazda 3 2.0 ima 300mm (?tevilka D1313), Mazda 6 2,3 turbo pa 320mm (?tevilka D7393). Mazda 6 GT/dizel pa ima 283mm (serijska ?tevilka D1196). Pa kolikor vidim bi bile mogo?e izmenljive tudi ?eljusti med Mazdo 3 in 6. Vsaj vi?ina diska je ista in bi bil disk na istem mestu kot original. Ker pri nekaterih swapih prideta disk in ?eljust kak milimeter ali ve? bolj na ven. Pri enem swapu smo morali tako dati 2mm podlo?ko pod ?eljust, da je ta pri?la malo bolj ven. Pa, da se razumemo, zadeva isto dela kot ?us. :bravo:

 

Deeyan ti pa pokli?i ve? ponudnikov potem bo? pa ?e videl kaj ponujajo. Poskusi ?e Amortizerja na Dolu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimu sm se vsepovsod, ampak so mi vsepovsod ponujal 30mm, amapk A3M je bil ?e najcenej?i, zato sm se odlo?u pri njih

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo? ni?al str?aj ?e amortizerje drga? re?i amortizerjem pa-pa ?e ne misli? samo highway-terrorja zganjat

 

ve?inoma sm res samo na AC :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja amortizerji za ba modele so bojda posod enaki, to je ?e nekaj tem nazaj omenil Bobi.

 

Glede fedrov kot je bilo omenjeno za kubika?o motorja mi je pa prodajalec pri tehnoracingu razlo?il da so za ba modele 1.3, 1.5 in 1.8 isti fedri, samo da se recimo pri ni?anju 30mm pri 1.3 zni?a avto cca25mm pri 1.8 pa do 35mm ker naj bi bil te?ji avto. Za gt-jko so pa posebej fedri ker zgleda da je ?etak dosti te?ji. Koliko pa je te?ka sploh 323f-gt druga?e? :ne vem:

 

na internetni ponudbi sploh niso mel n? za BA model, in ker gre kao za redek avto, sm mogu pla?at ?e 50? avansa

 

To ni ker bi bil avto redek. To je zaradi starosti in nimajo neke zaloge, kot recimo pri novej?ih avtomobilih. Recimo pri technoracingu sem jaz naro?il vogtland fedre in sem isto moral pla?ati avans, da ne bi oni đabe naro?val iz nem?ije (v mojem primeru), oz. odkjerkol naro?ajo fedre.

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni ker bi bil avto redek. To je zaradi starosti in nimajo neke zaloge, kot recimo pri novej?ih avtomobilih. Recimo pri technoracingu sem jaz naro?il vogtland fedre in sem isto moral pla?ati avans, da ne bi oni đabe naro?val iz nem?ije (v mojem primeru), oz. odkjerkol naro?ajo fedre.

 

v bistvu tak ja, no js sm se pa na koncu odlo?u za H&R :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja amortizerji za ba modele so bojda posod enaki, to je ?e nekaj tem nazaj omenil Bobi.

 

Glede fedrov kot je bilo omenjeno za kubika?o motorja mi je pa prodajalec pri tehnoracingu razlo?il da so za ba modele 1.3, 1.5 in 1.8 isti fedri, samo da se recimo pri ni?anju 30mm pri 1.3 zni?a avto cca25mm pri 1.8 pa do 35mm ker naj bi bil te?ji avto. Za gt-jko so pa posebej fedri ker zgleda da je ?etak dosti te?ji. Koliko pa je te?ka sploh 323f-gt druga?e? :ne vem:

To ni ker bi bil avto redek. To je zaradi starosti in nimajo neke zaloge, kot recimo pri novej?ih avtomobilih. Recimo pri technoracingu sem jaz naro?il vogtland fedre in sem isto moral pla?ati avans, da ne bi oni đabe naro?val iz nem?ije (v mojem primeru), oz. odkjerkol naro?ajo fedre.

 

meni v prometnem pi?e 1250kg, v 1.5 mi je pa 1100 pa ?e neki.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brembo mi lepo slu?i, 8 batkov lepo stiska oba brembo diska. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar je v bistvu ve? batov na eni ?eljusti kot ima ve?ina na celem avtu. :hohoho: Na sprednji aksi je pa ve? batov kot imajo eni na zavorah in ?e motorju. :P

 

:harhar::harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se pohvalim kar v tej temi. Kolega, ki sem mu zrihtal in obnovil ?eljusti (od Sunnya, da je dal hlajene in ve?je diske na Micro 1,3) je bil na tehni?nem. Med levo in desno sprednjo stranjo je bila razlika v zavorni mo?i 3%. :bravo: Toleranca, da te ?e spustijo ?ez je (da je odstopanje manj?e kot) 30%. ?zmeden? Je pa imel zadnje bobne fucked up in ni pri?el ?ez, so mu to zrihtali in zdaj se ustavi bolje kot marsikateri drug avto. :ouje:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se pohvalim kar v tej temi. Kolega, ki sem mu zrihtal in obnovil ?eljusti (od Sunnya, da je dal hlajene in ve?je diske na Micro 1,3) je bil na tehni?nem. Med levo in desno sprednjo stranjo je bila razlika v zavorni mo?i 3%. :bravo: Toleranca, da te ?e spustijo ?ez je (da je odstopanje manj?e kot) 30%. ?zmeden? Je pa imel zadnje bobne fucked up in ni pri?el ?ez, so mu to zrihtali in zdaj se ustavi bolje kot marsikateri drug avto. :ouje:

 

 

za bremze je pa moj father tut full aklih, smo ?li zadn? Daihatsuja registrirat (na mestu je stal dobrih 7 mescev), je na tehni?nem sam za?uden gledu kok so grable :D pa ?e nove diske pa plo??ice sm takrat ubavu, ko sm ga kupu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

so mi pri A3M-u odgovoril, da fedre NE pa?ejo na amortizerje od GT-jke, zato bom dal kr svoje tr?at, pozna kdo kajga majstra, ki to dela, pa za kolk dnarja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ka zaj tr?at, a ho?e? tr?e amortizerje al ni?ji avto al oboje?

pol bo? mogu rezat fedre pa tr?at amortizerje.. sam to je tk... tk.

 

ne, ne, oboje, ker fedre so ?e naro?ene, sm ?e pla?u avans pri njuh ;)

 

fedre pa ne dam rezat pod nobenim pogojem, ker no?em met takih problemov kot jih je mel kolega pred leti na BG-jki

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?ne? :D

 

Amortizerje obnavlja in tr?a kar nekaj mojstrov. Tale, meni je pa rihtal Jenko v Radomljah. V bistvu tule smo debatirali o tem.

 

TNX

 

mel je take probleme, da mu je fedro metal ven iz amortizerja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.