Skoči na vsebino

Info: Mazda 2 1.4d

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sestra kupuje avto,pa se je zapi?la v mazdo 2 (2004) .

Pa me zanima kak?ni so kaj ti avtomobili.So kej problemati?ni,kake te?ave,napake.Predvsem me zanima glede motorja,elektonike,senzorji,LMM, itd.

In kaj je bolje dizel ,ali bencinar?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem, za koristne nasvete....

 

 

 

Lp.Grega

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sestra kupuje avto,pa se je zapi?la v mazdo 2 (2004) .

Pa me zanima kak?ni so kaj ti avtomobili.So kej problemati?ni,kake te?ave,napake.Predvsem me zanima glede motorja,elektonike,senzorji,LMM, itd.

In kaj je bolje dizel ,ali bencinar?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem, za koristne nasvete....

Lp.Grega

 

Kolk kilometrov dela letno?

 

Kakor em problemov nobe nima kak?nih drasti?nih... So tak?ni kot jih lahko pri vsaki znamki pri?akuje?... Mazda je le Mazda... Tut zato je bila leta 2007 al 08 sm mal pozabo najzanesljivej?a znamka po podatkih ADAC ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Nebi bil rad pameten, samo se spla?a, glede na ceno servisa-vzdr?evanja, za mogo?e tist liter ko bo maj porabil kot bencinarka?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Letno dela okoli 27kkm do 30kkm.Sm od mehanika na servisu zvedel ,da ni glih mazdin motor (pri dizlu) ,zato sm mal skepti?en.Za bencinare vem ,da so japonski in so zaneslivi.(sam useno pra?am ,ker sm imel opravka samo z starimi mazdami.)

Sam kej konkretnga, mi pa itk ne bo zaupu.Sej ga razumen,vsak serviser mora zagovarjat svojo znamko.

Za dizla me predvsem zanima,ali so ?obe uredu(ali je sploh komonrail dizel),roke, vstrajnik,jermenica itd.

Kajti veliko drugih znamk (Reno,Ford itd)dizlov ma s tem probleme.

 

Najbol me skrbi, ker jih ni veliko in ni toliko izbire....pa rezervni deli pomoje niso glih pocen....

 

?e kak bol konkretn nasvet bi prosu....

 

Sej pride tut bencinar v po?tev...

Sam matra jo ta dizl,ker ma slu?beno yaris-ko d4-d(ma omejene kilometre) in je ?ist navdu?ena...

?e enkrat hvala vsem za nasvet.

 

Prov bi mi pr?u ,kak lasnik prov mazde 2 ,?e je slu?ajno gor na forumu(ali znanci ,kakr?ne koli informacije o mazdi 2)

 

Ker je sestra rahlo nestrpna...

gre se pa za tale avto :

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3975951&show=1

 

Hvala za pomo?!

 

 

Lp.Grega

Napisano

Zakaj pa ne bi facelift varjante vzela... Zadaj jo spozna? po krom lu?eh... Za 30-40k km letno je bencin tut OK... Tist liter gor al pa dol... Drga? pa teh dvojki? ?e veliiiko vidim na cestah se okol vozit :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

Mislim da na forumu ni uporabnika Mazde 2 Diesel, tako da glede tega modela bo? res dobil bolj malo inforamcij iz prve roke....?al.

Napisano

O motorju 1.4 TDCI, ki je pod rodu Ford in najverjetneje v sorodstvu s PSA 1.4 HDI, ni sli?ati ni? slabega. Ford ga je vgrajeval v focuse in fieste. Na podlagi sorodstva mazde in forda, je bil vgrajen tudi v mazdo 2 (demio). Prav gotovo gre za dober dizel motor. Ko gre za ma?ino, ki je prevozila 130.000 km pa je va?no kako je bila vo?ena in vzdr?evana. ?e je bila v dobrih rokah in redno servisirana, ne bi smelo biti pri teh km nobenih problemov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd).  
    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.