Skoči na vsebino

Info: Mazda 2 1.4d

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sestra kupuje avto,pa se je zapi?la v mazdo 2 (2004) .

Pa me zanima kak?ni so kaj ti avtomobili.So kej problemati?ni,kake te?ave,napake.Predvsem me zanima glede motorja,elektonike,senzorji,LMM, itd.

In kaj je bolje dizel ,ali bencinar?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem, za koristne nasvete....

 

 

 

Lp.Grega

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sestra kupuje avto,pa se je zapi?la v mazdo 2 (2004) .

Pa me zanima kak?ni so kaj ti avtomobili.So kej problemati?ni,kake te?ave,napake.Predvsem me zanima glede motorja,elektonike,senzorji,LMM, itd.

In kaj je bolje dizel ,ali bencinar?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem, za koristne nasvete....

Lp.Grega

 

Kolk kilometrov dela letno?

 

Kakor em problemov nobe nima kak?nih drasti?nih... So tak?ni kot jih lahko pri vsaki znamki pri?akuje?... Mazda je le Mazda... Tut zato je bila leta 2007 al 08 sm mal pozabo najzanesljivej?a znamka po podatkih ADAC ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Nebi bil rad pameten, samo se spla?a, glede na ceno servisa-vzdr?evanja, za mogo?e tist liter ko bo maj porabil kot bencinarka?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Letno dela okoli 27kkm do 30kkm.Sm od mehanika na servisu zvedel ,da ni glih mazdin motor (pri dizlu) ,zato sm mal skepti?en.Za bencinare vem ,da so japonski in so zaneslivi.(sam useno pra?am ,ker sm imel opravka samo z starimi mazdami.)

Sam kej konkretnga, mi pa itk ne bo zaupu.Sej ga razumen,vsak serviser mora zagovarjat svojo znamko.

Za dizla me predvsem zanima,ali so ?obe uredu(ali je sploh komonrail dizel),roke, vstrajnik,jermenica itd.

Kajti veliko drugih znamk (Reno,Ford itd)dizlov ma s tem probleme.

 

Najbol me skrbi, ker jih ni veliko in ni toliko izbire....pa rezervni deli pomoje niso glih pocen....

 

?e kak bol konkretn nasvet bi prosu....

 

Sej pride tut bencinar v po?tev...

Sam matra jo ta dizl,ker ma slu?beno yaris-ko d4-d(ma omejene kilometre) in je ?ist navdu?ena...

?e enkrat hvala vsem za nasvet.

 

Prov bi mi pr?u ,kak lasnik prov mazde 2 ,?e je slu?ajno gor na forumu(ali znanci ,kakr?ne koli informacije o mazdi 2)

 

Ker je sestra rahlo nestrpna...

gre se pa za tale avto :

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3975951&show=1

 

Hvala za pomo?!

 

 

Lp.Grega

Napisano

Zakaj pa ne bi facelift varjante vzela... Zadaj jo spozna? po krom lu?eh... Za 30-40k km letno je bencin tut OK... Tist liter gor al pa dol... Drga? pa teh dvojki? ?e veliiiko vidim na cestah se okol vozit :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

Mislim da na forumu ni uporabnika Mazde 2 Diesel, tako da glede tega modela bo? res dobil bolj malo inforamcij iz prve roke....?al.

Napisano

O motorju 1.4 TDCI, ki je pod rodu Ford in najverjetneje v sorodstvu s PSA 1.4 HDI, ni sli?ati ni? slabega. Ford ga je vgrajeval v focuse in fieste. Na podlagi sorodstva mazde in forda, je bil vgrajen tudi v mazdo 2 (demio). Prav gotovo gre za dober dizel motor. Ko gre za ma?ino, ki je prevozila 130.000 km pa je va?no kako je bila vo?ena in vzdr?evana. ?e je bila v dobrih rokah in redno servisirana, ne bi smelo biti pri teh km nobenih problemov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.