Skoči na vsebino

Ropot, dim, te?ave z injektorji in ra?unalnikom..


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

?e vedno bijem bitko z mojo M6 (CD136, L2005).

Pred ?asom sem ?e prosil za pomo? ker avto pozimi ni v?igal, sledila je zamenjava IVT-ja, nakar nisem niti uspel dobo stestirat zadeve, ker je mraz popustil, a mislim da te?ava ?e ni povsem odpravljena.. zamenjan je bil tudi filter za gorivo.

Zaradi ?udnih zvokov klenkanja pri pospe?evanju in vo?nji (se mi zdi da nekje okoli 2500RPM) sem se oglasil na servisu ( Gama) in fantje so se trudili, da bi zadevo zrihtali, a trenutno ?e brez uspeha..

z rabljeno je bila zamenjana je bila ena od ?ob, ki ni pravilno delovala, a ?e vseeno med u?enjem ?ob pade komunikacija s testerjem. Ra?unalnik avta je bil uspe?no na novo sprogramiran, pri ?obah pa nikakor ne gre. Spotoma so bile zamenjane ?e podlo?ke na injektorjih in tesnilo pokrova. poskusili smo ?e z drugo elektroniko ?ob, pa isti rezultat, nekje na sredi postopka komunikacija pade..

 

Avto sicer pelje, a se mi zdi da precej kadi, nekako nima mo?i, pa tudi ropot me moti..

 

Ima morda kdo kak?no idejo kaj se ?e da narediti? Sli?al sem, da so pi nekaterih opliv v takih primerih module dali za nekaj ?asa na hladno (beri v skrinjo) in nato nadaljevali..

 

V naprej hvala!

 

PS: Nabavil sem sen?nike ( http://cgi.ebay.co.uk/Mazda-6-Estate-02-08...item4836cf5fdb) , nekaj podobnega kot original na Mazdi ( http://www.mazda.interclasscars.si/konfigu...?u=10&g=414 ) ?e koga zanimakako zadeva izgleda lahko vidi pri meni...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

PS: Nabavil sem sen?nike ( http://cgi.ebay.co.uk/Mazda-6-Estate-02-08...item4836cf5fdb) , nekaj podobnega kot original na Mazdi ( http://www.mazda.interclasscars.si/konfigu...?u=10&g=414 ) ?e koga zanimakako zadeva izgleda lahko vidi pri meni...

 

 

A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?

 

Monta?a je enostavna, par minut pa so gor. Se povsem prilegajo odprtinam. Okna zadaj se normalno odpirajo, med vo?njo ni? ne ropota ali vibrira. usnje se bistveno manj segreje na socu. :jupiii:

Kar se ti?e otrok je zadaj super, ker zadeva ostane na mestu kljub odprtemu oknu. Sneti se da le ob odprtih vratih - z enostavnim potegom sname? sen?nik iz zati?ev.

Tudi ostali se snamejo povsem enostavno, kar se mi zdi super za prehod na temnej?e zimske dneve.

Nisem pa povsem prepri?an kako bodo notranji organi :policaj: zadovoljni... ima kdo kak?ne izku?nje?

 

Prilepim ob priliki ?e kak?no fotko..

 

Pa glede mojih te?av, kak?en nasvet, ideja? Danes sem opazil da zna biti tudi speljevanje v klanec malo problemati?no.. Pozabil sem tudi omeniti zamik pri speljevanju/pospe?evanju...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?

 

Imam te sen?nike od prvega dne (skoraj pet let). Sem jih dal vmes enkrat dol in mi je kar nekaj manjkalo. Pa ?e avto se precej bolj segreva na soncu, ?e jih ni, tako, da jih ve? ne dajem dol. Super je tudi, ker se popolnoma ni? ne vidi v avto (zadnji sede?i, prtlja?nik).

Monta?a: na vratih na okvir okna zalepi? 2-3 plasti?ne kljukice, ki zgoraj dr?ijo okvir mre?e, na dnu ga pa dr?i tapeta vrat / na zadnjih stranski ?ipah (karavan) stoji vpet v plasti?nem okvirju ?ipe / za okno na prtlja?nih vratih pa zatakne? dve kovinski kljukici za zgornjo plastiko okoli okna, spodaj se pa vpne v rob med ?ipo in plastiko. 1,2,3 in so gor oz. dol.

Policisti ni? ne te?ijo. Le enkrat sem imel problem na mejnem prehodu (pono?i), ko je kolegica zadaj sedela in se jo sploh ni videlo, pa sem odprl zadnje okno in ni? pomagalo, ker mre?a ostane na mestu, nato sem se spomnil pri?gati stropno lu?ko in se jo je lepo videlo, da je bil policist zadovoljen. Druga?e bi pa pa? ven stopila...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.