Skoči na vsebino

Mazda 626 ( klima)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

 

imam mazdo 626 l 94. in nimam klime. Baje ima vsse pripravljeno za klimo samo vgaditi jo je potrebno. Zanima me kje bi lahko dobil kak?no rabljeno klimo in ali pa?e od katere druge mazde klima na moj model? Zanima me tudi okvirna cena klime oziroma vgradnje.

 

Priklopil bi tudi daljinsko zaklepanje in me zanima ?e ima gdo kak?no skico kako priklopoti? (Cntralno ?e imam.)

 

 

 

Hvala!

 

 

Lep pozdrav!

Napisano

glede centralnega zaklepanja sm js nedolgo nazaj ubavu tole http://www.giordon.si/avtoalarm_G686TK.html

 

Kar se pa klime ti?e bi pa js reku, da se ti ne spla?a, razen ?e bi dobu kje od kake zbite za solidno ceno. ?e bi pa to novo kupoval, pa lahko ?e sam kompresor stane okoli 600?

Napisano

glede centralnega zaklepanja sm js nedolgo nazaj ubavu tole http://www.giordon.si/avtoalarm_G686TK.html

 

Kar se pa klime ti?e bi pa js reku, da se ti ne spla?a, razen ?e bi dobu kje od kake zbite za solidno ceno. ?e bi pa to novo kupoval, pa lahko ?e sam kompresor stane okoli 600?

 

 

Ne sj nove nebi kupoval. Probu bi dobit od kak?ne razbite. Al pa u italijo kaj pogledat za kak?no razbito tam je baje ve? tega.

 

Tist ma ?e alarm zraven a ne? js bi brez alarma imel. Sam skico kak?no bi rabu kako priklopit ali pa sliko.

Napisano

je tako, da se dobit tut brez alarma http://www.giordon.si/centralno_zaklepanje_V686TR.html

 

Ali ma? modul za daljinsko, kajti skica brez modula ti n? ne pomaga ;)

 

U Italiji se da najdit baje ogromno robe, sam mor? vedet kje.

Napisano

je tako, da se dobit tut brez alarma http://www.giordon.si/centralno_zaklepanje_V686TR.html

 

Ali ma? modul za daljinsko, kajti skica brez modula ti n? ne pomaga ;)

 

U Italiji se da najdit baje ogromno robe, sam mor? vedet kje.

 

 

Nimam ?e modula ker ?e nisem ni? naro?il.

 

Kar se ti?e pa klime iz italije. Imam kolega ki dobro pozna italijo ker je tam blizu ?ivel. Zna tudi italjansko in pozna kje tak?ne del prodajajo tako da to ne bo te?ava. Mene sam zanima ali se da klima vgradit od katere druge mazde ali mora biti isti model.

Napisano

A nih?e ne ve ali gre od katere druge mazde klima na mazdo 626? Naprimer iz mazde 323 bi se dala prestavit na 626?

 

Hvala!

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na tvojem mestu bi si kak?en manual (navodila za uporabo) natisnu, pa potem primerju s tistim modelom, katerega sumi?, da je kompatibilen! :danzoman:

 

P.S. - z improvizacijo se pa da narest ?udo (so tut tak?ni obvlada?i na forumu)! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A nih?e ne ve ali gre od katere druge mazde klima na mazdo 626? Naprimer iz mazde 323 bi se dala prestavit na 626?

 

Hvala!

 

Pozabi...prezahtevno....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Nih?e ni? ne ve?

 

<_< pocakaj se malo pripelam to soboto mazdo 626 let.93 domu za dele ampak motor je 2.5 v6 klima dela brezhibno ce bi mogoce kaj pasalo sicer tezko verjetno ampak za pogledat je

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Najbolj?e je dobit original za 626 z istim motorjem ;)

 

 

kak?en bi pa bil kaj stro?ek premonta?e in klima od istega modela? kak?ne so cene rabljenih klim?

 

 

LP

Napisano

-Kompresor

-cevi

-uparjalnik/kondenzator (en tak aluminjast valj :))

-hladilnik, kateri pride pred hladilnik vode

-kiler?ek in vse plastike katere pridejo pod armaturo

-splet kablov(kompletni, ker za klimo ni posebej), releji, stikala,.....

 

 

Verjetno je treba tudi kaj z ECU zirhtat, sam to ne vem, ker se ?e nisem tolk v podrobnosti spustil. Mogo?e sem ?e kaj pozabil.

 

 

Najla?je in najceneje bo? naredil, ?e menja? avto. ?e nima? vsaj malo znanja iz avtoelektrike in osnov mehanike se raje ne spu??aj v to! ?e ima? pa veliko ?eljo si sam narediti in ima? dovolj ?asa, potem pa kar v akcijo :jupiii:

Napisano
:bravo: ce je vse tak pusceno kot pri f-ki pol ni problem prestavit iz avta v avto,ce mas cas prid do mene da pogledama kak mas motorni prostor naret da vidima ce bi se dalo od moje montirat

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:bravo: ce je vse tak pusceno kot pri f-ki pol ni problem prestavit iz avta v avto,ce mas cas prid do mene da pogledama kak mas motorni prostor naret da vidima ce bi se dalo od moje montirat

 

 

kje se pa ti nahaja?? Kolk denarja bi pa hotel imeti?

to bi blo supr ?e bi ?lo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.