Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj ?e to pomeni?

 

sodelavcu sta se na 6ki letnika 2003, prevo?enih 230k km, pri?gali ti dve lu?ki...

 

potem je odklopil akumulator in je ?ez dan bilo OK, zve?er pa spet...

 

kje naj i??e napako?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

pismo... a ni imel Alex istega problema s svojo?

 

seveda je... ?e na?el...

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3682&hl=

 

 

 

Ja pa kaj ?e! Motor je ?isto normalno delal, samo ti dve lu?ki so goreli non stop kot pri tebi!

Sem pa drugi? bil zraven,ko je dal avto na diagnostiko, ker me je zanimalo, zakaj se je napaka ponovila!

Program deluje pribli?no tko, kot Windows help (Yes-no),dokler ni pri?el na konec in pokazal sliko napake! :bravo:

Zopet je bila sneta cevka,in sem jo tudi vidu! ?zmeden? Ker jo niso imeli na zalogi,so me poklicali ?ez dva dni mi jo v 15min zamenjali in od takrat je mir!

Saj je mogo?e,da je pri tebi kaj drugega, samo je tko podobno vse skupaj.... :whatever:

 

a bi kdo vedel povedati, kje je ta cevka locirana pod motornim pokrovom ? :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pri meni so kao ugotovili,da mi ne dela prav EGR ventil.Nov?Sitnica 315 ?.

Jaz ga nisem menjal in se vozim naprej.Vsake toliko se ugasne in ?ez kak mesec ali dva se ponovno pri?gejo obe lu?ki.

In potem vsi ?lani dru?ine v en mah:evo,spet sveti prijateljica. :D

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pri meni so kao ugotovili,da mi ne dela prav EGR ventil.Nov?Sitnica 315 ?.

Jaz ga nisem menjal in se vozim naprej.Vsake toliko se ugasne in ?ez kak mesec ali dva se ponovno pri?gejo obe lu?ki.

In potem vsi ?lani dru?ine v en mah:evo,spet sveti prijateljica. :D

 

jest se menjal egr pa ?e cevke vse ,pa mi ?e vedno gorita, tako da naj se gre solit vse skupaj.

 

 

 

:hudicek::angry2::angry::vskalo:

Napisano

jest se menjal egr pa ?e cevke vse ,pa mi ?e vedno gorita, tako da naj se gre solit vse skupaj.

:hudicek::angry2::angry::vskalo:

 

Sej to je tukaj problem.Ve?inoma se z samo menjavo EGR ventila ne re?i ni?. :(

To sem ?e velikokrat prebral na tujih forumih.

 

Pol pa se grejo-pa zamenjajmo ?e to,pa ?e to...in ? se kopi?ijo.Ma ne v na?em ?epu.

 

Trenutno sem brez light-showa,ker sem pri menjavi xenon ?arnic odklopil kleme.In lu?ke ?ude?no izginejo.

 

Kot sem ?e napisal,?e te ne motijo te lu?ke se lahko komot naprej vozi?. ;)

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni se je enako zgodlo, pri?gani obe lu?ki, diagnoza EGR ventil je potrebno zamenjat. Zaenkrat sem ga dal spucat, lu?k ni ve?, poraba je padla, bomo vidli kako bo... :huh:

 

Me je pa za?el avto fejst zajebavat in to kar naenkrat oz. vse v enem mescu. Najprej EGR, pol baje pu??a cev klime (zaenkrat smo zamenjali tesnilo), pred par dnevi mi je crknil ?e kabinski webasto grelec,. ki je 5 let delal bp, zdaj pa samo ?e kadi... :angry:

 

Je pa avto letnik 2003, prevo?enik cca 195k km in sem o?itno nekje "na meji". Bojim se samo, da ne bo ?lo navzdol oz. se bodo ti stro?ki za?eli kopi?it...

Napisano

ne ne nc bat, meni tudi pri tvojih kilometrij je zacel zajebavat, sem popravil kar je blo

in zdaj po 60-70.000 prevozenih ni nobenih problemov :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne ne nc bat, meni tudi pri tvojih kilometrij je zacel zajebavat, sem popravil kar je blo

in zdaj po 60-70.000 prevozenih ni nobenih problemov :)

 

:bravo: Upam, da bo pri meni isto, ?e i??em les da potrkam.

Napisano

Pri meni so kao ugotovili,da mi ne dela prav EGR ventil.Nov?Sitnica 315 ?.

Jaz ga nisem menjal in se vozim naprej.Vsake toliko se ugasne in ?ez kak mesec ali dva se ponovno pri?gejo obe lu?ki.

In potem vsi ?lani dru?ine v en mah:evo,spet sveti prijateljica. :D

 

Alex, da nima? ti slu?ajn Renoja, tam se baje te lu?ke pri?igajo in uga?ajo kar same od sebe, brez razloga! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Alex, da nima? ti slu?ajn Renoja, tam se baje te lu?ke pri?igajo in uga?ajo kar same od sebe, brez razloga! <_<:P

 

Ne,jaz jih "ugasnem" z akomulatorjem...ko ga izklopim. :hudicek:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.