Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Na 323F 1.6 2002 se mi je pri?gala "check engine" lu?ka.

Kam v Ljubljani najugodneje peljati na priklop na ra?unalnik?

 

Drugi del vpra?anja: A so kake "standardne" napake pri teh avtih? Avto dela popolnoma normala, le ta grda oran?na lu?ka s simbolom motorja sveti. Vklopila se je na avtocesti pri 130-140km/h. avto ima 100kkm.

 

lp,

Peter

Napisano

Zdravo,

 

Na 323F 1.6 2002 se mi je pri?gala "check engine" lu?ka.

Kam v Ljubljani najugodneje peljati na priklop na ra?unalnik?

 

Drugi del vpra?anja: A so kake "standardne" napake pri teh avtih? Avto dela popolnoma normala, le ta grda oran?na lu?ka s simbolom motorja sveti. Vklopila se je na avtocesti pri 130-140km/h. avto ima 100kkm.

 

lp,

Peter

 

Servis?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Servis?

 

Servis kaj? Naj peljem na servis(to spra?ujem katerga). Al misli? da je to samo lu?ka da je ?as za servis?

Tega avto nimam dolgo, tako da se nov kar se mazd ti?e.

Napisano

Servis kaj? Naj peljem na servis(to spra?ujem katerga). Al misli? da je to samo lu?ka da je ?as za servis?

Tega avto nimam dolgo, tako da se nov kar se mazd ti?e.

 

Jaz tudi tega ne poznam tako dobro da bi to potrdil, nekatere so imele servise warning, lahko pa da samo kaka lambda...bodo 323carji rekli kako

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni je enkrat (na 323F 1.6 '02) svetila ta lu?ka skoraj cel ?as na avtocesti Salzburg - Ljubljana. Naslednji dan so mi na servisu rekli, da zaradi bencina (tankal v Avstriji) in mislim, da so mi poleg priklopa na ra?unalnik preventivno zamenjali tudi nek senzor - vse brezpla?no. Potem se ni ve? nikoli pri?gala ta lu?ka. Druga?e ni pametno voziti s to lu?ko, tako, da ?imprej pelji na servis, pregled ne stane ni?. Pa v Lj. definitivno v Gamo v BTC.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Na tvojem mestu bi pelju do orng mehankarja - Simona Pelka, Medvode! :danzoman:

 

?e ?e? ti dam telefonsko od njega, al pa ti jo bo dal kdo drug s foruma, dec razturava Renojce pa Mazdojce! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.