Skoči na vsebino

Dilema: Ali jo dvigniti ali pustiti tako kot je sedaj?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e ena fizikalna (fiziko sem imel nazadnje v srednji ?oli in od tega bo kmalu 3 desetletja (aja, imel sem jo pozitivno ocenjeno (2)) zato me ne za vrat, ?e kje kiksnem)

 

Kaj me?ka plo?evino? Sila. Le ta je seveda odvisna od se?tevka pojemka in se?tevka mas obeh avtomobilov (razli?ne mase avtomobilov v tem primeru povzro?ijo le, da imata avta razli?ne pojemke). In ?isto vseeno bi bilo (enaka sila bi se ustvarila), ?e bi dodaten tovor razporedili pol pol, le pojemek bi bil v tak?nem peimeru za obe vozili enak.

Ker je en ?udak (tisti ki je ?e pred leti izumil gravitacijo) neko? tud nekaj blebetal o sili akcije, ki baje da je enaka sili reakcije (sva?ta), na obe vozili deluje enaka sila. ?e se dve enaki vozili pri trku dotakneta v isti to?ki, so zaradi enake sile deformacije enake.

 

Trk ki ga omenja Boss ko truplo tr?i v varnostni pas in airbag, je ?e drug trk. Obstaja ?e tretji, ko ?reva in ostale pritikline skupaj z vsebino tr?ijo ob steno trupla. Sila tako drugega kot tretjega trka je odvisna od pojemka - v primeru trka med te?jim in la?jim avtom ima slednji ve?ji pojemek zaradi ?esar je v njem s tega gledi??a mo?nost po?kodb ve?ja.

 

Uglavnem, ?e se ho?te vozit varno potem nikakor ne ni?at avtov pa? pa jih raje zvi?at pa potem original vi?ino na?telat z ?akli cementa :bravo: .

 

haha! :bravo:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No pa imam Jeep-a :P

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

ma kak?en jeep - prov dobr zgleda, ker se lok blatnika lepo prilega loku gume. ?e je avto zni?an pa ta dva loka vizuelno niste vsporedna in vsaj meni zgleda ?udno.

33112_1.png

Napisano

Se strinjam z ugotovitvami res je lep?i ?e ni spu??en. Itak je problem z temi robniki posebno pri mazdi 6 II. Tak da si kr prou naredu k si ga spet dvignu.

Pozdrav

Napisano

Ker imam uporabni?ke izku?nje tako s staro Mk1 kot z novo Mk2 ?estko lahko samo re?em, da s staro sem bolj tolkel po robnikih in na klan?inah in sem imel spodaj konstantno poribsan odbija?. Pri novi mi to ?e ni ratalo saj imam ob?utek, da je vsaj za kak cm ali dva vi?ja spredaj kot stara.

 

Bi bilo zanimivo, da nekdo pri stari zmeri vi?ino spodnjega roba odbija?a od tal pa a primerjamo vi?ino. Jaz zmerim, ko pridem iz ?ihta.

33112_1.png

Napisano

lahko jo jaz zmerim, ampak ne vem ce je moja prava referenca :D

 

Zakaj, a je ?e tolk posedena? ;)

33112_1.png

Napisano

najbrz tud, poleg tega v 256000km je pobrala s spodnjim delom razlicne vzorce asfalta in vremenskih (ne)prilik iz cele evrope, kar je najbrz pripomoglo da je odbijac spodaj tanjsi za par cm :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma to lahko vsakemu mehaniku zaupaš, ni tak bav-bav, itak ima menjalnik mero, do kje se nalije tekočina. Meni je vaški mehanik celo rekel, da naj silikon na karter nanesem kar sam, da ne bo kaj narobe. In sem ga. 😃 Pač lepo počasi v enem prehodu brez prekinitev.
    • Jest bi imel usnjene sedeze ampak pod pogojem da ima avto tudi hlajenje sedezev
    • Raje "na roke" in sigurno, kot pa, da narediš kako škodo. Ne polirati na majhni površini ampak vzemi malo večjo površino. 
    • Pozdrav vsem,   Komu bi zaupali delno menjavo tekočine v avtomatskem menjalniku (Skyactive 6speed, CX-30)? Ne želim nobenih metod, ki uporabljalo pritisk, izpiranje ali kaj podobnega. Želim le odpiranje karterja, čiščenje in dve rundi zamenjave.    Skrbi me predvsem dvoje – silikoniranje karterja in nivo tekočine. Če namreč iztakamo toplo, nalivamo pa hladno, ne moremo preprosto doliti količino, ki smo jo izpustili. Ali ima zaradi tega smisel preprosto iztekati in nalivati hladno, ter jo preveriti s palčko šele kasneje, ko se segreje?    Kakorkoli, raje bi to zaupal nekomu, ki ime izkušnje z Mazdinimi menjalniki. Zanima me, ali imate kakšne predloge.    Hvala za pomoč in lp, R.
    • Mislim, da ni samo površinska... Ne vem. Grem itak na servis po en korekturni ker ga bom verjetno rabil... Pa bom tudi to pokazal. Ali pa bom probal s kakšno fino pasto... Na roke..🙃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.