Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 3 l 2005 1.6 dizel

Sedaj se mi je ?e dvakrat zgodilo, da mi je pri vo?nji v klanec (2-3 km klanca) crknila - zmanjkalo goriva.

Mehanik jo je prezra?il in je potem normalno v?gala. Prvi? sem naredil 20 km do klanca, drugi? pa pribli?no 5 od pri?iga lu?ke.

Glede na kilometre in kasnej?e tankanje, bi moralo biti v tanku ?e 10 litrov. Tankal sem namre? potem 45 litrov.

 

Tole se mi ne zdi ravno normalno. Razen ?e je tank res ?udno narejen.

Napisano

Predlog NE ZANA?AJ SE NA BC !

 

Nisi prvi s temi te?avami. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sploh ne gre za zana?anje. V keslu je blo vsaj 10 litrov - glede na tankanje.

 

Sicer ne vem kako zgleda znotraj tanka, ampak glede na simptome bi bilo lahko, da je odjem goriva nastavljen previsoko ali pa da je kaj zvito in ne potegne nafte, ?e je ta prenizko.

 

Kako strm pa je ta klanec? A ?e se vozi? po ravnem pa teh te?av ni in lahko pokuri? tudi teh 10 litrov goriva?

 

?e je to problem tega, da je klanec pa? predolg in po?asi gorivo zleze v zadnji del kestla bo verjetno to konstrukcijska te?ava in ti ne bo preostalo drugega kot, da bo? tankal prej, ker ?e bo? preve?krat ostal brez goriva bo? uni?il visokotla?no pumpo saj se le ta ma?e s samim gorivom in ?e ga zmanjka se bo enkrat zgodilo, da bo ribnila.

33112_1.png

Napisano

Ja klanec je kar strm.

Po ravnini 'relacija Trebnje LJ' sem skuril tudi teh 10 litrov.

 

Si pa ne upam ?e enkrat probat, ker avto potem v?ge ?ele po obisku mehanika.

Ali obstaja kaka finta za prezra?it, da bi jo lahko sam izvedel.

No vsekakor bom od sedaj mal prej tankal.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.