Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdej mam pa ?e jst eno vpra?anje:

ko z daljincem odklenem avto, se pri?ge osvetlitev v avtu - za recmo pol minute.

Ampak ne vedno - zakaj???

 

Kak?na ideja?

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Zdej mam pa ?e jst eno vpra?anje:

ko z daljincem odklenem avto, se pri?ge osvetlitev v avtu - za recmo pol minute.

Ampak ne vedno - zakaj???

 

Kak?na ideja?

 

vpra?anje je zakaj se, ali zakaj ne? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj se ne? :D Ker verjetn se mora - pa tud prou je da se!

 

ja praviloma se mora pa pol ugasne s kontaktom.

 

zakaj se ne pa verjetno leta in oksidacija.....

se ti drugace posveti ko odklene? ali ko ?ele vrata odpre?, ?e je z vrati pol mal razgibaj stikalo za vrata, pa tudi ?e ne, zna biti tam, ker tisto stikalo na 'pumpico' vedno ?teka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko odklenem z daljincem se mi ne pri?ge vedno. Pa tud ko se ne pri?ge, se ko odprem vrata pri?ge. Sem stikala od vrat ?e gledu in o?istu + WD40.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Zdravo ..

 

Popolnoma enako se dogaja pri moji xedos 6.

Vcasih se osvetlitev prizge, vcasih pa ne. Vseeno ali na daljinca, ali z kljucem.

Pri odpiranju vrat pa dela OK.

Napisano

Verjetn bo treba "?asovni rele" prekontrolirat. Pri moji je (glede na slike na netu) v prtlja?niku na zadnji steni sede?ev motiran.

Sam ker ni glih tok nujn bom po?aku toplej?e dneve!

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

tale z WD-40 je mal mem..zakaj? zato ker je wd40 sprej ki ima tud izolacijski potencijal...vzemi raj? kontakt sprej...bo pomoje bol?

 

WD-40 pa uporabli ?e no?e? da ti prebija!!!

Napisano

tale z WD-40 je mal mem..zakaj? zato ker je wd40 sprej ki ima tud izolacijski potencijal...vzemi raj? kontakt sprej...bo pomoje bol?

 

WD-40 pa uporabli ?e no?e? da ti prebija!!!

 

Problem pri teh stikalih je da mal "zarustajo" in ko odpre? vrata ne gre "ven" in ne naredi stika na minus da bi zasvetila lu?.

Kdor je to ?e kdaj popravlu ve kako to zgleda prbli?n:

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Problem pri teh stikalih je da mal "zarustajo" in ko odpre? vrata ne gre "ven" in ne naredi stika na minus da bi zasvetila lu?.

 

Samo tukaj ni te?ava v tem stikalu, ker, ko vrata odprejo se notranja lu? normalno pri?ge.

Tukaj je te?ava pri modulu za odklepanje, ki po?lje signal do notranje lu?i.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.