Skoči na vsebino

Photoshop pomo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam pro?njo za tiste, ki znate s PS delat, poleti bi ji rad kupil feltne pa ne vem katere, zamislil sem si kaj 5 krakega, ?rnega z nekak?nim rde?im detajlom (razmk ?raufou je 4x100) (slika avta: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7768 ) zaenkarta razmi?ljam o tehle : http://www.aaa-pneu.sk/img/upload/rafkyaludata_storm_04.jpg ?rne (morda matirano) in v ?rtah na krakih ?iva rde?a, tele so mi tut u?e? samo ne vem kak?ne bi kot 15'' pri?le pa tudi kaj bi bili rde?i detajli http://www.dotzmag.com/15640_EN.65218B10f6...&pos=406848

Pri tej pa ?e bi krom lahko nadomestila rde?a ali obratno, da bi krom bil ?rn pa ?rno rde?e bi pomoje tudi hudo zgledalo http://www.boutique-tuning.com/images/kosei_sugo.jpg

 

Naj ?e povem, zakaj ta ?rno rde?a, poleg znanega dejstva, da lep?e barvne kombinacije pa? ni, ?e to da mi ?rna feltna pa ?rna guma izgleda ?udno in pusto. tako, da ?e se da komu igrat bom zelo hvale?en, lahko pa tudi kdo doda kak svoj predlog za plati??e morda kdo ve za kj za kar jst ne vem (ne bi se ?udu)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.