Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Ker sem opravil prvi servis pri Mazda serviserju in mi je posledi?no za?elo smrdeti v kabini po pepelu ali apnu ali ne?emu podobnemu, me zanima, kako priti do filtra kabine in ga zamenjati.

 

hvala

Napisano

Pozdravljeni.

 

Ker sem opravil prvi servis pri Mazda serviserju in mi je posledi?no za?elo smrdeti v kabini po pepelu ali apnu ali ne?emu podobnemu, me zanima, kako priti do filtra kabine in ga zamenjati.

 

hvala

 

Verjetno bol po plesnivem.Na katerem servisu si bil,ponavadi je treba zamenjati tudi kabinski filter!

?e je to bilo pred kratkim in zahtevaj da ti zamenjajo ,v kolikor ga niso!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Mah odkar sem jaz naredu servis in dofilal klimo, mi tud na za?etku ?udn smrdi sploh zdaj ko so ni?je temperature. Je pa res da prvo sem navaden papirnat filter dal, potem pa v dveh dneh unga z ogljem. Opazna razlika. Sem pa ?e na servis od mazde klical, pa so mi za?el razlagat o vlagi, pa da majo neko peno ko ti not nafilajo, pa pol spihajo. Cena sitnica okoli 50 ojrov. Za pogledat je pri teb kateri filter so ti dal, ?e so ti sploh menjal. Smrdi pa ti verjetno ko na eno me?anco vlage, plinov in ugaslih ?ikov. Vsaj men se je tko zdel.

Napisano

Mah odkar sem jaz naredu servis in dofilal klimo, mi tud na za?etku ?udn smrdi sploh zdaj ko so ni?je temperature. Je pa res da prvo sem navaden papirnat filter dal, potem pa v dveh dneh unga z ogljem. Opazna razlika. Sem pa ?e na servis od mazde klical, pa so mi za?el razlagat o vlagi, pa da majo neko peno ko ti not nafilajo, pa pol spihajo. Cena sitnica okoli 50 ojrov. Za pogledat je pri teb kateri filter so ti dal, ?e so ti sploh menjal. Smrdi pa ti verjetno ko na eno me?anco vlage, plinov in ugaslih ?ikov. Vsaj men se je tko zdel.

 

ti kadi? ali so kadili prej?nji lastniki not?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Letnik avtomobila je 2009. Zanima me samo, kako priti do fitra kabine, da preverim, ?e bom avto ?e sploh vozil k serviserju ali pa ga bom za?el sam popravljat. Do sedaj nisem imel nobene dobre izku?nje s serviserji.

Napisano

Letnik avtomobila je 2009. Zanima me samo, kako priti do fitra kabine, da preverim, ?e bom avto ?e sploh vozil k serviserju ali pa ga bom za?el sam popravljat. Do sedaj nisem imel nobene dobre izku?nje s serviserji.

 

Predvidevam da je filter za predalom!

Torej odpre? predal,ga sname? dol in zadaj za predalom mora biti pokrov?ek oz nosilec kjer je vstavljen filter!

Filter je vstavljen s strani!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Predvidevam da je filter za predalom!

Torej odpre? predal,ga sname? dol in zadaj za predalom mora biti pokrov?ek oz nosilec kjer je vstavljen filter!

Filter je vstavljen s strani!

 

Hvala za namig. Filter je desno spodaj. Predal je potrebno odstraniti, da la?je vidi? pokrov?ek, ki je pritrjen s ?tirimi kri?nimi vijaki (vijaki so bili vidno po?kodovani). Filter je sestavljen iz dveh delov. Zgoraj in spodaj. Spodnji del je bil zelo zama?en, ?isto ?rn, gornji pa bistveno manj. Izgleda, da je zgornji bil moj, spodnji pa od nekoga drugega, kajti po servisu je klima delovala nekoliko slab?e kaki mesec, pol pa so se naekrat za?ela rositi stekla, dokler nisem izklopil avtomatike.

 

Filtri se dajo oprati. Prej jih je potrebno na?pricati z kak?nim odma??evalnim sredstvom ali potopiti v toplo vodo s cetom. ?ez nekaj ?asa jih splahnemo z vro?o vodo pod tu?em ko obratni smeri in po?u?imo na radioatorju. Oglja ni v filtru.

 

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Napisano

super-samo da si po?timal! :bravo:

 

No sicer samega pranja nebi priporo?al ker ta filter ni tako drag! (nebi reskiral kak?ne plesni ,glivic in kaj ?e vse bi lahko bilo notri. Si morda preizkusil samo prepustnost filtrov ko si jih opral?

Druga?e je pa vedno tako 1.filter je usran ko hudi? 2. pa je samo umazan. Menjata se pa vedno oba in tudi prodajata se v kompletu :bravo:

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

super-samo da si po?timal! :bravo:

 

No sicer samega pranja nebi priporo?al ker ta filter ni tako drag! (nebi reskiral kak?ne plesni ,glivic in kaj ?e vse bi lahko bilo notri. Si morda preizkusil samo prepustnost filtrov ko si jih opral?

Druga?e je pa vedno tako 1.filter je usran ko hudi? 2. pa je samo umazan. Menjata se pa vedno oba in tudi prodajata se v kompletu :bravo:

 

lp

 

Aha zanimivo. ?e dam roko na ?obe sedaj piha ?isto ok, okna se ne rosijo. Filter je ?e naro?en nekje po novem letu. Stane pa 15 evrov.

Napisano

Hvala za namig. Filter je desno spodaj. Predal je potrebno odstraniti, da la?je vidi? pokrov?ek, ki je pritrjen s ?tirimi kri?nimi vijaki (vijaki so bili vidno po?kodovani). Filter je sestavljen iz dveh delov. Zgoraj in spodaj. Spodnji del je bil zelo zama?en, ?isto ?rn, gornji pa bistveno manj. Izgleda, da je zgornji bil moj, spodnji pa od nekoga drugega, kajti po servisu je klima delovala nekoliko slab?e kaki mesec, pol pa so se naekrat za?ela rositi stekla, dokler nisem izklopil avtomatike.

 

Filtri se dajo oprati. Prej jih je potrebno na?pricati z kak?nim odma??evalnim sredstvom ali potopiti v toplo vodo s cetom. ?ez nekaj ?asa jih splahnemo z vro?o vodo pod tu?em ko obratni smeri in po?u?imo na radioatorju. Oglja ni v filtru.

Objavljena slika

Objavljena slika

 

A ve?jih slik se ne da dajat gor ?

 

Pa pranje mikrofiltra, nekateri so s sodobnim avtom z glavo ?e vedno v kameni dobi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ve?jih slik se ne da dajat gor ?

 

Pa pranje mikrofiltra, nekateri so s sodobnim avtom z glavo ?e vedno v kameni dobi.

 

Karavana gre naprej, tu pa tam laja ?e kaki garjavi pes. :)

Napisano

Karavana gre naprej, tu pa tam laja ?e kaki garjavi pes. :)

 

Majster garje prepu??am tebi đabe.

Pa ?e eno tako pa sledijo toplice, ker ?aljenja pa na forumu ne dopu??am-o in je tako al tako brez potrebe.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ah dej no dej bo? pa ja malo popustil no :P

Ti malo spreglej objavo,stric ki ima 5 objav bo pa za naprej vedu da treba slika maj?keno poman?at :)

 

:mi pijemoo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ah dej no dej bo? pa ja malo popustil no :P

Ti malo spreglej objavo,stric ki ima 5 objav bo pa za naprej vedu da treba slika maj?keno poman?at :)

 

:mi pijemoo:

 

in to ?lan :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.