Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

D dan ?elim.....

 

Nujno....!!!

 

Mx-5 ( l.99 ) mi je stal nekaj ?asa...mrzlo je bilo...in ko sem ga v?gal..prevozil nekaj km ...in to po?asi...je nekaj za?elo ropotati...in konec lu?tnega.....

In baje da bo treba zamenjati spodnji del bloka...ali cel motor.....

Prosim,kdorkoli se spozna na to...oziroma ima kakr?nekoli koristne informacije..kje ..kaj kako....bom

vesel..?e mi sporo?i-pomaga...

 

Hvala.

Napisano

Dej povej kako je za?elo ropotat (kak?en zvok), pa kolk casa je stal? Olja je blo dost? Kaj pa hladilne teko?ine? Ker ni re?eno da je neka katastrofalna zadeva.

 

Malo naglas razmislam, sam mozno da so dro?niki za?el ropotat, sicer NB nej bi mela ve? hidravli?nih tako da vpra?anje.

 

p.s. spodni del bloka ne obstaja, je samo blok

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Dej povej kako je za?elo ropotat (kak?en zvok), pa kolk casa je stal? Olja je blo dost? Kaj pa hladilne teko?ine? Ker ni re?eno da je neka katastrofalna zadeva.

 

Malo naglas razmislam, sam mozno da so dro?niki za?el ropotat, sicer NB nej bi mela ve? hidravli?nih tako da vpra?anje.

 

p.s. spodni del bloka ne obstaja, je samo blok

 

 

...d jutro....

 

Avto mi je stal....dobre dva meseca......na mrzlem a pod streho...kondens itd.....

Je pa prvo leto,da je avto odzunaj.....prej bil vedno gara?iran...

Niti kaplijce olja ali vode ispustil....med letom ma?ina delovala super.

Ko sem pritisnil na gas...kot bi veriga zaropotala....( ni jermen)......

Mogo?e sem prevozil 5km....in potem je po?ilo malo in konec...))) Nikoli nisem forsiral ma?ine.

 

Potrebujem; spodnji del mototrja....ali cel motor in glavno gred.

Motor; 1,6 B-6 DOCH

Napisano

...d jutro....

 

Avto mi je stal....dobre dva meseca......na mrzlem a pod streho...kondens itd.....

Je pa prvo leto,da je avto odzunaj.....prej bil vedno gara?iran...

Niti kaplijce olja ali vode ispustil....med letom ma?ina delovala super.

Ko sem pritisnil na gas...kot bi veriga zaropotala....( ni jermen)......

Mogo?e sem prevozil 5km....in potem je po?ilo malo in konec...))) Nikoli nisem forsiral ma?ine.

 

Potrebujem; spodnji del mototrja....ali cel motor in glavno gred.

Motor; 1,6 B-6 DOCH

 

Moj je stal 3 leta in zdaj stoji zunaj, pa dela vse kot je treba ista masina - teb je sam kak del odletel, ne ga srat naj nekdo ki to pozna pogleda - ala pelko medvode!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja k Simonu u Senico pelji, oz. ga prej pokli?i, da ?e kej ne ferderba? tekom poti do njega! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Moj je stal 3 leta in zdaj stoji zunaj, pa dela vse kot je treba ista masina - teb je sam kak del odletel, ne ga srat naj nekdo ki to pozna pogleda - ala pelko medvode!!

 

 

....ma meni vse ?udno...

Nisem poznavalec..niti ne " ?raufam"...ma?in....:)))

A....niti je olje steklo... niti se je avto " polulal"...niti lu?ka ni zasvetila..

Niti mi ni pol ma?ine odpadlo.....:))

 

Ja k Simonu u Senico pelji, oz. ga prej pokli?i, da ?e kej ne ferderba? tekom poti do njega! :danzoman:

 

 

..Tud u?ge mi ne....in je ?e pri mehaniku... :mi pijemoo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.