Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ima kdo kak?en nasvet?

 

Ob?asno se mi na Mazdi 6 diesel (2003), ob npr. ?akanju v kri?i??u vrtljaji prostega teka dvignejo na 1500 obratov in potem nekaj ?asa laufa pod tak?nimi obrati!

lu?ka se ne pri?ge nobena tudi drugih te?av potem ko peljem ni!

Ima oz. je imel kdo p?odobno te?avo?

kak?n nasvet mogo?e?

Napisano

ima kdo kak?en nasvet?

 

Ob?asno se mi na Mazdi 6 diesel (2003), ob npr. ?akanju v kri?i??u vrtljaji prostega teka dvignejo na 1500 obratov in potem nekaj ?asa laufa pod tak?nimi obrati!

lu?ka se ne pri?ge nobena tudi drugih te?av potem ko peljem ni!

Ima oz. je imel kdo p?odobno te?avo?

kak?n nasvet mogo?e?

 

mrzel ali topel ali vedno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mrzel ali topel ali vedno

 

topel! ko npr. ga pustim te?i pred trgovino dalj ?asa ali pa v kak?nem zastoju!

druga?e pa popolnoma brez te?av!

imam neko informacijo, da se naj bi takrat ?istil!?kaj naj bi se ?istilo?

Napisano

?e je 2003, potem se nima kaj ?istit, ker nima tega dpf filtra. :)

 

A NIMA DPF FILTRA?2002 VEM DA GA NIMAJO , 2003 PA NAJ BI GA NEKATERE ?E IMELE?????

 

A ve kdo mogo?e kako je stemi filtri DPF? od katerega letnika tej naprej ga imajo?

Napisano

topel! ko npr. ga pustim te?i pred trgovino dalj ?asa ali pa v kak?nem zastoju!

druga?e pa popolnoma brez te?av!

imam neko informacijo, da se naj bi takrat ?istil!?kaj naj bi se ?istilo?

 

in se ti takrat slu?ajno ne vklopi kompresor klime? A v?ge normalno?

 

Spra?ujem ker lahko zaradi obremenitve alternatorja 'kompenzira' z obrati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A NIMA DPF FILTRA?2002 VEM DA GA NIMAJO , 2003 PA NAJ BI GA NEKATERE ?E IMELE?????

 

A ve kdo mogo?e kako je stemi filtri DPF? od katerega letnika tej naprej ga imajo?

 

Am, nekje proti konca leta 2005 ga majo prve..

Napisano

in se ti takrat slu?ajno ne vklopi kompresor klime? A v?ge normalno?

 

Spra?ujem ker lahko zaradi obremenitve alternatorja 'kompenzira' z obrati

 

ne ni? se drugega ne vklopi!pa? gre na pribli?no 1500 vrtljajev pa kak?no minuto tko laufa pol pa s5 normalno naprej!?

je pa res, da mi to dela odkar sem menjal IMV ventil(ventil prostega teka)!

Napisano

ne ni? se drugega ne vklopi!pa? gre na pribli?no 1500 vrtljajev pa kak?no minuto tko laufa pol pa s5 normalno naprej!?

je pa res, da mi to dela odkar sem menjal IMV ventil(ventil prostega teka)!

 

nov ventil?

menjan kje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nov ventil?

menjan kje?

 

Menjan na Mazda servisu v Avstriji!Sem zraven stal ko ga je menjal tk, da mislim da je namontiran ok!

 

Men je na volvu po?el podobno, kadar je bil mraz. Pomagal je kontakt sprej enkrat na let na priklopu senzorja na zra?nem filtru.

 

aja? bom poizkusil, ?e bo kaj pomagalo!
Napisano

Menjan na Mazda servisu v Avstriji!Sem zraven stal ko ga je menjal tk, da mislim da je namontiran ok!

aja? bom poizkusil, ?e bo kaj pomagalo!

 

Potem je lahko res kaj premaknjeno na luft messerju - ta uravnava tudi stant gas - preglej celo cev ce ni kje staknjena, luknjasta, in vse kontakte

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.