Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me kje se nahaja ERG ventil ,kako se ga o?isti in kaka je njegova funkcija? <_< govorimo o M6-136

 

Hvala za uporabne odgovore

 

Darko. :harhar:

Napisano

EGR ventil... Exhaust Gas Recirculation... ;)

 

vem, ni uporabno :harhar:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

EGR ventil... Exhaust Gas Recirculation... ;)

 

vem, ni uporabno :harhar:

 

 

 

 

Hvala kaalman :bravo:

Napisano

uporabi iskanje, je kar precej napisano glede egr-ja

pri iskanju pa daj na search posts, pa pri egr-ju dodas se zvezdico * ---neki bo ze :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pic:

 

 

 

kje je...

post-11-1294162680_thumb.jpg

post-11-1294162776_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Z DPF imajo povsem elektri?en EGR, tako da ni pri vseh enako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z DPF imajo povsem elektri?en EGR, tako da ni pri vseh enako.

 

M6-136 nima DPF ;)

 

@abi1: pojma nimam kak se ga dol dobi... sem enkrat razmi?ljal o razdrtju, odprl havbo in se hitro premislil... :P

 

vidim pa dva ?raufa... za za?etek je to to... verjetno

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A MI LAHKO POVE? KAKO GA DOL DOBIM??????????

 

Odvije? najprej veliko "matico" ki je na cevi ki gre v EGR, potem pa ?e dve matici ki dr?ita EGR na glavi motorja, samo jih ne sme? odviti do konca ampa samotolk da popustita in potem da? gor ?e eno matico in jo "kontra" zategne? tako da odvije? ven kompleten vijak, ker druga?e ne bo? dobil ventila dol.

 

 

Lahko prosim izklju?i? "CapsLock" ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Odvije? najprej veliko "matico" ki je na cevi ki gre v EGR, potem pa ?e dve matici ki dr?ita EGR na glavi motorja, samo jih ne sme? odviti do konca ampa samotolk da popustita in potem da? gor ?e eno matico in jo "kontra" zategne? tako da odvije? ven kompleten vijak, ker druga?e ne bo? dobil ventila dol.

Lahko prosim izklju?i? "CapsLock" ?

 

 

Hvala YavarYe bom probal,upam da ne po?kodujem navojev v glavi ker potem sem v r... ! :danzoman:

Napisano

Hvala YavarYe bom probal,upam da ne po?kodujem navojev v glavi ker potem sem v r... ! :danzoman:

 

 

nisi... se ?e vedno da porezat ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Od?raufu,??istu,zmontiru nazaj. Dela brez problema. Sledi filter v karterju :danzoman::jupiii:

Napisano

ali je kaka posebnost na katero je treba paziti??

 

NE sam ??isti? ga ,jaz sem ga kar z ?istilnim bencinom in to je to :bravo::bravo:

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zgoraj sem zasledil da je je z DPF fitrom nastopil povsem elektri?ni ERG ventil. Ali pride tudi pri temu vpo?tev ?i??enje ali se ga ne da? hvala za info

Napisano

Zgoraj sem zasledil da je je z DPF fitrom nastopil povsem elektri?ni ERG ventil. Ali pride tudi pri temu vpo?tev ?i??enje ali se ga ne da? hvala za info

 

Ali mi ne zna nobeden tega opisat? :(

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

pozdravljeni,

pri mazdi z DPF filtrom se ERG ventil nahaja malo ni?e kot pri predhodniku. Po detaljnem pregledu sem ugotovil da bi zelo te?ko odvil spodnja dva vijaka s katerim je ventil pritrjen. Ali obstaja kako posebno orodje, ali uporabljate samo navaden kriko z kratkim podalj?kom?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi. ADAC Pannenstatistik 2025: Sind Elektroautos zuverlässiger? WWW.ADAC.DE Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...   Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
    • Slivka, prid ti raje v Moravče. Potem probaj v kakšni oštariji zamijavkat. Boš ti videl enga adrenalinskega parka. 
    • Upam od našega mehanika...verjetno bo popust ali gratis premontaža felten z zimskimi gumami gor 😉😁😄😄😄 Ej...se opravičujem nisem prej videl ti pošljem zs 😁
    • Pol maš pa še take scene:   https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/dolenjska/namesto-nove-postavili-iztroseno-vetrno-elektrarno/753159  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.