Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me kje se nahaja ERG ventil ,kako se ga o?isti in kaka je njegova funkcija? <_< govorimo o M6-136

 

Hvala za uporabne odgovore

 

Darko. :harhar:

Napisano

EGR ventil... Exhaust Gas Recirculation... ;)

 

vem, ni uporabno :harhar:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

EGR ventil... Exhaust Gas Recirculation... ;)

 

vem, ni uporabno :harhar:

 

 

 

 

Hvala kaalman :bravo:

Napisano

uporabi iskanje, je kar precej napisano glede egr-ja

pri iskanju pa daj na search posts, pa pri egr-ju dodas se zvezdico * ---neki bo ze :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pic:

 

 

 

kje je...

post-11-1294162680_thumb.jpg

post-11-1294162776_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Z DPF imajo povsem elektri?en EGR, tako da ni pri vseh enako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z DPF imajo povsem elektri?en EGR, tako da ni pri vseh enako.

 

M6-136 nima DPF ;)

 

@abi1: pojma nimam kak se ga dol dobi... sem enkrat razmi?ljal o razdrtju, odprl havbo in se hitro premislil... :P

 

vidim pa dva ?raufa... za za?etek je to to... verjetno

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A MI LAHKO POVE? KAKO GA DOL DOBIM??????????

 

Odvije? najprej veliko "matico" ki je na cevi ki gre v EGR, potem pa ?e dve matici ki dr?ita EGR na glavi motorja, samo jih ne sme? odviti do konca ampa samotolk da popustita in potem da? gor ?e eno matico in jo "kontra" zategne? tako da odvije? ven kompleten vijak, ker druga?e ne bo? dobil ventila dol.

 

 

Lahko prosim izklju?i? "CapsLock" ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Odvije? najprej veliko "matico" ki je na cevi ki gre v EGR, potem pa ?e dve matici ki dr?ita EGR na glavi motorja, samo jih ne sme? odviti do konca ampa samotolk da popustita in potem da? gor ?e eno matico in jo "kontra" zategne? tako da odvije? ven kompleten vijak, ker druga?e ne bo? dobil ventila dol.

Lahko prosim izklju?i? "CapsLock" ?

 

 

Hvala YavarYe bom probal,upam da ne po?kodujem navojev v glavi ker potem sem v r... ! :danzoman:

Napisano

Hvala YavarYe bom probal,upam da ne po?kodujem navojev v glavi ker potem sem v r... ! :danzoman:

 

 

nisi... se ?e vedno da porezat ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ali je kaka posebnost na katero je treba paziti??

 

NE sam ??isti? ga ,jaz sem ga kar z ?istilnim bencinom in to je to :bravo::bravo:

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zgoraj sem zasledil da je je z DPF fitrom nastopil povsem elektri?ni ERG ventil. Ali pride tudi pri temu vpo?tev ?i??enje ali se ga ne da? hvala za info

Napisano

Zgoraj sem zasledil da je je z DPF fitrom nastopil povsem elektri?ni ERG ventil. Ali pride tudi pri temu vpo?tev ?i??enje ali se ga ne da? hvala za info

 

Ali mi ne zna nobeden tega opisat? :(

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

pozdravljeni,

pri mazdi z DPF filtrom se ERG ventil nahaja malo ni?e kot pri predhodniku. Po detaljnem pregledu sem ugotovil da bi zelo te?ko odvil spodnja dva vijaka s katerim je ventil pritrjen. Ali obstaja kako posebno orodje, ali uporabljate samo navaden kriko z kratkim podalj?kom?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.