Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!

 

imam mazdo 323 l.99 130.000km, v?eraj na tehni?nem so mi na?li napako na prvem levem premniku, (tri dni ?asa da zamenjam) odpeljal sem se domov nekaj je za?elo cvilit ampak nisem posve?al pozornosti. Zjutaj po enem kilometru, se je vse skupaj ustavilo.... :ne vem: :vskalo:

Avto vleka pa pri AH Bizilj (ford) so mi rekli da je menjalnik al pa diferncial... :hudicek:

Upam da ne bo pol sam mehanik hotu ve? kot je avto vreden... Res mi je v?e? in ga no?em menjat, ker je so sedaj bil hvale?en avto (benz, olje, filtri, sve?ke) :blush:

 

Zna kdo svetovat, kje bi dobil te kose (menjalnik, dif.)? oz ve za mehankarja, ki ma mal ob?utka za mazdo pa ni zlatar? po mo?nosti nekje okol LJ

 

Hvala za pomo?!

 

LP janz

Napisano

?ivjo Janez!

 

Lahko ti dam gsm od mehankarja Simona, je fajn dec?! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zelo verjetno res menjalnik ali pa diferencial, je notri kaj polomilo in blokiralo kolesa. No lahko je tudi glavno gred polomilo v motorju (to je storilo prijatelju in so isto blokirala kolesa) ampak potem bi zelo verjetno kje kaj usekalo ven in bi avto spustil lu?ico. Karkoli je ?e najbr? ne bo poceni, dele pa bo? dobil (?e sploh, ker teh avtov vseeno ni veliko :blush: ) na avto.net, bolhi, ali pa kak avtoodpad.

Napisano

ma motor se vrti, uzge, motor je ok

tud ni? ni po?lo, ni? glasa hudga al kej podobnga sam mal je cuklno pa konc pol...

kolk naj bi ko?tala menjava menjalnika?

Napisano

Kter motor pa ma? notr, upam da ne dizla (ker bo jeba z deli)? <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

motor 1.3 benz, ve kdo z kak menjalnik, no upam da je dif, bo mal cenej...:)

iz kje je tist tvoj mehanik?

?e je mogo? kdo iz cerknice tu gor, pa da ma kej pojma o mazdah bi bla prva liga...:D

Napisano

Majstr je iz obrobja Medvod! :danzoman:

 

Iz Cerknce pa ne vem ?e je kdo na forumu (znan)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bod vesel, da nima? Renoja, pr njih je to precej pogosteje! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hja mazda kar se delov ti?e, so res dragi ko sto matr (govorim novi - original), upam da ti uspe v treh dneh spravt skup stroja, da gre? na Tehni?nega! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Motor 1.3 mislim da je bil precej redek v teh avtih, al si mislil 1.4 mogo?e? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Motor 1.3 mislim da je bil precej redek v teh avtih, al si mislil 1.4 mogo?e? :blush:

 

mah sej u bistvu je 1.3 (1324ccm) in vsi pi?ejo 1.4, ki mi ?e vedno ni jasn zakaj :ne vem:

 

?e tole sm najdu

 

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=3442072

Napisano

Motor je pa (skor) identi?en kokr moj v 323F letnk 90! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je Deeyan napisal:

res, da ko?ta manj, ampak ko?ta pogosteje :P

 

To je v bistvu servis reno lizing

 

  je JANZ napisal:

A-cosmos nov menjalnik reci pi?i 5000? :blush::vskalo::vskalo::vskalo::vskalo:

juhuhuhu ?e kupim dva mam ?e novo mazdo 3....

 

:glare:

 

Mazda je na glavo padla glede rezervnih delov starej?e generacije, za eno plastiko okvirna tablice na Xedosu zadaj so hotli 350?....

 

Najdel na ebayu za 12?

 

Najdi rabljeno, pa ebay ima res vse, ti malo poi??em

 

Sam preveri glede letnikov in tako naprej

 

http://cgi.ebay.de/Getriebe-Mazda-323-VI-B...#ht_1280wt_1139

 

temu se lahko predlaga 200? - avstrija, ima? part number opisan

 

http://cgi.ebay.de/Getriebe-Mazda-323-P-BA...64#ht_846wt_905

 

Temu predlaga? 170?

 

Cel motor z menjalnikom za 170

http://cgi.ebay.de/Motor-Getriebe-Mazda-32...#ht_1684wt_1139

:jupiii:

 

in pa vse na to temo - okoli 200?

http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=mazda+323+...6.c0.m270.l1313

 

 

 

 

 

Mislim da ta prvi link pa?e BP:

 

Ersatzteil

Schaltgetriebe 75.000 km

 

Teilenummer

F7 F5JO

 

DO

 

B3T0321

 

Fahrzeug

Mazda 323 VI Sedan 4-t?rig

Seite

Kilometerstand

Baujahr 1998 - 2003

Fahrgestellnummer JMZBJ..............

Motorcode B3

Hubraum 1324

Leistung 53kw / 72PS

Fahrzeugfarbe

Zustand gebraucht - voll funktionst?chtig

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

deeyan

hvala za link, sem se ze zmenil za menjalnik ga grem iskat v ned al pa pon!

 

drug teden naj bi ze delal nove kilometre:D

 

deyan ?e si iz okolice LJ povabim na pivo hvala za pomo?, super ste!

 

ps: jure tud teb hvala!

Napisano
  je JANZ napisal:

deeyan

hvala za link, sem se ze zmenil za menjalnik ga grem iskat v ned al pa pon!

 

drug teden naj bi ze delal nove kilometre:D

 

deyan ?e si iz okolice LJ povabim na pivo hvala za pomo?, super ste!

 

ps: jure tud teb hvala!

 

Ni za kaj, samo da bo? zrihtal in spet u?ival v vo?nji :bravo:

 

Sem pa iz CE konca :D

 

BTW, kolk bo? dal zanjga? :D

Napisano

Oprosti za offtopic ampak:

  je JANZ napisal:

A-cosmos nov menjalnik reci pi?i 5000? :blush::vskalo::vskalo::vskalo::vskalo:

Tile Japonski proizvajalci so kar se ti?e rezervnih delov dobesedno idioti. :vskalo: Ironija je, da je tak?na cena baje za DSG za novega Polota. Lahko bi imeli malo ni?je cene za avte, ki jih ni na trgu ?e 5 let in ?e cenej?e za avte, ki so na trgu ve? kot 10 let in sem prepri?an, da bi tudi servisi kdaj dobili kak ? ve? ker bi tudi lastniki starej?ih avtov ?e vedno hodili na uraden servis.

 

Hvala Bogu, da se dobijo deli od kakih zbitih...

Napisano
  je Deeyan napisal:

Ni za kaj, samo da bo? zrihtal in spet u?ival v vo?nji :bravo:

 

Sem pa iz CE konca :D

 

BTW, kolk bo? dal zanjga? :D

 

tolk, da gre lahko za razliko se po 3 delujo?e 323fke..............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

evo na a cosmosu so mi menjal menjalnik...

ZLATARJI!!!

delo je ko?talo 112+ddv.

Sedaj pa mene zanima koliko lahko ko?ta olje CASTROL TAF-X 75w-90? men so ga zara?unal po 30,60?!!!! not ga gre 3l :(

razmi?ljam da jih dam nekam na poptv al pa na radio na ?ulje..., kolkor sem na?el se ga dobi za med 15 in 20?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.