Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

varovalke zgledajo vse cele.

 

sm probu sam en kabl sam, sam zadnic je vzgal tut brez tistga cilindra (pac s petimi) ko se je menjal vzig... tak da bi s 5mi tut moral zalaufat.

 

se je pa potem ko se je menjal zadnjic vzig (14 dni nazaj?) ene parkrat namatral da je vzgal (ampak je).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se to dogaja odkar si zamenjal v?ig-ponovi vajo!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem, zdaj je tretji notr. :( lih danes menjal. nevem kje naj se enega dobim sploh

 

A tretji ti dela?

Lej rabljen 'frtajler' je qrac, ker sam lahko ?aka? kdaj bo crknil. Po tolikih letih in km-jih so vsi pri koncu.

Re?itev je al nov (na ebay.de je 214? s po?tnino) al pa zunanja tuljava in zunanji v?ig (cca 100? in par ur dela). Jaz imam ?e en rabljen frtajler zame, ampak sem si dal raje zunanji v?ig, ker baje da pol ne crkne ve?.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma ta je prisu iz avta ki 100% preverjeno dela, pa ni niti ENKRAT vzgal z njim! :( tako da se bojim da ni frtajler

 

zgleda da res ne ostane drugega da se zunanjega probam

 

Pol ima? pa nekje prekinjen kontak na konektorjih, ki gredo na 'frtajler' (3 pa 6-pinski). Preveri ?e to.

 

P.S. vrni ta frtajer nazaj avto, ki dela pa probaj v?at, ?e ?e dela.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< zmeni se z hancotom naj ti te stvari posodi pa probaj,jaz bi prvo probal se en vzig ki 100% dela,pol pa racunalnik.Nama z strausom je tudi vzig so ko sma ga parkrat vzgala in sma luft nastavlala pa vziga nisma mela zategnjeniga in je mel premalo mase pa ga je skurlo,dobro da sn se eniga mel doma pol pa sma en kabel dodatno vlekla direkt iz mase na vijak ki drzi vzig in vziga ko mina,me je mitja na to opozoro in pol sta se dva elektricara rekla da vzig takoj crkne ce ni vredi mase

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to sem dal gor jaz tud.. sicer na glavo zraven v?iga pa na ?asijo.

 

a je mo?no da so injektorji? rele za injektorje? a da ?e iskro ?e injektorji ne delajo? ko zadi ni? kej po bencinu ne zgleda kot da smrdi. sam pumpa dela ko se je sli?i ?e preko diagnostike probam. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to sem dal gor jaz tud.. sicer na glavo zraven v?iga pa na ?asijo.

 

a je mo?no da so injektorji? rele za injektorje? a da ?e iskro ?e injektorji ne delajo? ko zadi ni? kej po bencinu ne zgleda kot da smrdi. sam pumpa dela ko se je sli?i ?e preko diagnostike probam. :(

 

halooo ?e vedno nisi zrihtal avta......................kako bo? pa simona premagal v drag-u s takim avtom :harhar:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to sem dal gor jaz tud.. sicer na glavo zraven v?iga pa na ?asijo.

 

a je mo?no da so injektorji? rele za injektorje? a da ?e iskro ?e injektorji ne delajo? ko zadi ni? kej po bencinu ne zgleda kot da smrdi. sam pumpa dela ko se je sli?i ?e preko diagnostike probam. :(

 

injektori nimajo nic z vzigom(iskro),si 100% da vzig dela al ne?dobi izpravniga in ce nebo iskre se isce problem naprej,kaj pa mitja pravi si ga klical??

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

injektori nimajo nic z vzigom(iskro),si 100% da vzig dela al ne?dobi izpravniga in ce nebo iskre se isce problem naprej,kaj pa mitja pravi si ga klical??

 

da bi vzig moral delat... ampak iskre ni. bom probal se kak drug vzig, sam da ni kej drugega ko jih kuri da nebom celemu forumu skuril vzigov :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

bil je KABL DO SENZORJA GLAVNE GREDI. Ker je oni tak fajn prilotal ko je plin delal.. :hudicek::whatever::whatever::whatever::whatever:

PRI?LO JE DO NASLEDNJIH NAPAK

Objavili ste objavo z ve? sme?ki kot je dovoljeno na forumu.Prosimo zmanj?ajte ?tevilo sme?kov in ponovno objavite.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.