Skoči na vsebino

BS delete

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ogromno tega je na netu. V glavnem so vsi ?pekulirali, zakaj bi vplivala na okvare motorjev, konkretno ni napisall nih?e. So pa vsi opa?ali, da brez nje je okvar manj in to krepko. Danes mi je g. John iz PT-performance stvar lepo razlo?il.

Na vpra?anje, ali je gred smiselno odstraniti ali je to samo trik za prodajo BS-delete kitov, je odgovoril tole:

"Its very important, the gear that drives the BS assembly is helical cut, so it forces the crank back and forth causing excessive thrust loads… not good."

 

?e komu kaj koristi.....

lp

Napisano

BS je pa kratica za?

 

bull shit :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

BS je pa kratica za?

 

A ni to izravnalna gred (Balance Shaft) :ne vem: Nisem najbolj doma v tem tako, da lahko, da sem kiksnil - zadeva na?eloma skrbi samo za mirnej?i tek motorja in se jo na?eloma lahko tudi ven vzame.

33112_1.png

Napisano

Ja Boss ima prav vsaj kolikor mi je to znano. Nekateri jih jemljejo ven (pri drugih znamkah) ker naj bi motorju kradle mo?, da je avto potem bolj odziven, pride ve? konjev na kolesa itd. Ro-bi sicer dvomim, da se bo kak Mazda? tega lotil, je pa vseeno koristna informacija. :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.