Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

prosi bi za mal pomo?i...... in sicer na moji mx3-ki sm rihtu u?ig in sm vezou na zunanji v?ig. modul in cin?pulo, zdej pa mi avto laufa normalno do ene 2500 obratov pol za?ne pa trokerat in ?e stisnem sklopko da obrati padejo gre spet par 100 metrou normalno. :(

a je mo?no da je sam originalni v?ig za na?telat? :notworth:

concept.gif

Napisano

?e nisi kaj prav naredil da ne dela! Si pravilno nataknil vrstni red v?igalnih kablov ipd.?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e nisi kaj prav naredil da ne dela! Si pravilno nataknil vrstni red v?igalnih kablov ipd.?

 

ja sm ja use kar sm zvezal sem vezal to?no po navodilih.

res pa je da uriginal u?iga nisem kej preve? ?telou. :blush: ?eprau sem ga meu parkrat dol.

concept.gif

Napisano

Lahko da predv?ig zajebava, lahko je cev zraka, lahko je sve?ka, kabel, ...

A to te zajebava od za?etka menjave ali te je za?elo kasneje?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Lahko da predv?ig zajebava, lahko je cev zraka, lahko je sve?ka, kabel, ...

A to te zajebava od za?etka menjave ali te je za?elo kasneje?

 

od za?etka sam sm na za?etku mal na?telu pa je blo za neki caita bol?, zj pa s5 .

sj u petek bomo tak u ?oli na?telal u?ig, pa upam da bo

concept.gif

Napisano

'Ignition timing' je 10 +/- 1 st. ?e po nastavitvi v?iga ne bo delalo BP, ti je lahko kak?no sve?ko zjebal al kaj podobnega. Veliko sre?e.

post-245-1296028239_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

'Ignition timing' je 10 +/- 1 st. ?e po nastavitvi v?iga ne bo delalo BP, ti je lahko kak?no sve?ko zjebal al kaj podobnega. Veliko sre?e.

 

no tole bo pa prau pri?lo :D hvala ti.

concept.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ta stvar očitno ni za relacije, ker ga preveč popije.  Ta stvar ni za na šiht vozit, ker za take razdalje obstajajo kitajci z enako kapaciteto pa brez agregata.    Precednik DDR Erich Honecker je prepričeval svoje ljudstvo, da je Trabant ultimativno vozilo. Enako nas danes prepričujejo v stvari, ki niso res. 
    • Samo zato imam PHEV, ne razumem čist logike tega motorja.
    • Ni bregov. Hehe.   Pozabil sem dodal, da je seveda karavan.   Torej imam info: Mesto 7.5 Relacija 6.2 Morje letos 6.3   Razen da malo več pije na avtocesti, to 1.5 turbo mlinček zlahka enači.
    • Mene je pa najbolj presenetlo to, da imajo v Avstriji in Nemčiji tudi gneče na AC-jih. Kot tuki berem na forumu so to samo pri nas, ker je Golob čist nesposoben.     Drugač je pa tale članek čista antireklama za tak tipa avtomobilov. Še s pomočjo polne baterije je imel porabo več kot 6 litrov. Noro. In to na relaciji, kjer ga ni gnal... Tko kot paravi @Mraušk Mčk s katerimkoli dizlom tako relacijo zvozimo s 5 litri.    Drugače pa ja... to je avto za krajše vožnje, kjer se da privarčevat, za daljše pač ne. Je pa dober kompromis, da nisi odvisen samo od baterije.
    • Ok DSG zna zmanjšat porabo, ampak a zdej si pa 4motion našel. V kerih brehig pa živite? Če bi na škodilaku imel 2kolesni pogon, bi žrl liter manj.  Služben kodiak - letošnji letnik DSG 200 kojnov dizl, krava ima velik čelen presek. Pa vozijo ga različni ljudje ki se jim jebe za porabo (avtocesta 160-180). Poraba med 6 in 6,5.  Pri počasni vožnji opisani v prispevku Pasat ne bi smel iti čez 5.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.