Skoči na vsebino

eibach vzmeti z amortizerji bilstein mazda 6 2003

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim ?e mi kdo pove ?e ima izku?nje kombinacijo vzmeti eibach in bilstein amortizerjev in sicer bilstein b 4

,ki naj bi bili zamenjava za originalne ali pa b8 ,ki so bolj ?portni in sicer kaj me zanima je trdota enega ali drugega amortizerja,ker original mazdini imajo zelo premehke.Cena je pa b4-85 eur-kos,b8-610 eur komplet,ne vem kaj se bolj spla?a,bojim se da bom z b4 dobil isto trdoto,kot jih imam zdaj,b8 so mi pa kar dragi,tako da ne vem,mi je pa pri amortizerju rekel da mi za 350 eur moje predela v trdoto katera meni ustreza vendar pa ne vem glede kvalitete,garancijo da 1 leto,bilstein ima 2 leti,?e kdo ima kakr?ne koli izku?nje s tem naj napi?e

Napisano

Eibach+Bilstein=najbolj?a kombinacija :bravo: Eibach fedri so eni bolj kvalitetnih, tudi o Bilsteinih sem sli?al same pohvale in marsikdo, ki se spozna kupi to kombinacijo.

 

 

Vendar pa tudi kvaliteta Amortizerja ni slaba, oziroma ni ni? slab?a kot, ?e kupi? nov amortizer. Ker so specialisti na tem podro?ju. Cliota sem kupil z ?e str?animi amortizerji pri njemu (junij 2007) in so ?e vedno tip-top.

 

Na kratko: Bilstein B8 ali Amortizer, oboje je dobra odlo?itev in se avto BO lep?e peljal. ?e se ti gre ?e za znamko vzemi B8, ?e ?eli? le tr?ega (avto :D ) in kvalitetno narejeno je pa tudi Amortizer super izbira. ;)

 

EDIT zdaj, ko sem videl Markovo objavo: Jaz imam v bistvu kombinacijo Eibach pro-kit (te spustijo manj kot Sport line kar je pri Mazdi 6 kul ker ima dolgo medosno in je hitro prenizko, obenem so progresivne) vzmeti in tr?ani amortizerji by Amortizer in avto se pelje super, tudi na dirkali??u! :bravo: Edino ne vem, a sem bil zaradi podvozja bolj?i kot ostali s temi Clioti RS ali je to v ?oferju. sramezljiv:)

Napisano

Moja ima ravno to kombinacijo Eibach in Bilstein (katere to?no imam pa ne vem). In za moje pojme se super pelje, edino na dirkali??i bi znalo biti malo premehko, to bom pa re?il z mo?nej?im sway barom.

Napisano

Ni va?na kombinacija firm ampak trdote in du?enja.

Pri Amortizerju so meni delali 4 komplete do sedaj- na fotrovi lantri, na dveh yugih in na mazdi GTX.

Na enem yugu so usrali na polno, ker je avto bil spredaj prenizek in je hotel v ovinkih naravnost. NA drugem yugu sem vzmeti spustil in otr?al sam, naredili so amortizerje in bilo je ODLI?NO. Tudi na mazdi so naredili samo amortizerje tr?e za cca 30% in je tudi bilo super.

Glede na ceno se definitivno spla?a sprobat pri njih, ampak ne bi jim pustil, da sami zni?ajo avto- gledajo bolj na izgled in avte kot po pravilu postavljajo preve? na nos.

Napisano

sicer nisem napisal za vzmeti,jih imam ?e vgrajene 2 leti,eibach pro kit tako,da bi moral samo amortizerje menjati.Danes sem klical,eno trgovino in sicer a2r,mi je rekel,da je zelo dobra izbira bilstein b6 sport,?e ho?em pa ?e malo bolj ?portno pa b8 sprint,je rekel da ima on b6+eibach,pa je super zadovoljen,avto ima fiat ne vem kateri,pravi da je imel original ?portno podvozje od fiata pa je bilo dosti bolj neudobno,da se ta kombinacija veliko bolje pelje in tudi dr?i ceste.Kak?ni so va?i amortizerji na mazdi 6 ali so tudi mehki ko se pelje? ?ez grbino ali se avto mo?no zamaje.Hvala za odgovore

Napisano

mazda 6 ima ze v osnovi trde amortizerje (lahko naredis sam test, zadnji vogal avta mocno pritisnes pa vidis, da avto skor nc ne zaniha), tko da ce se ti zdi, da je tvoja mehka, mogoce so amortizerji ze stari...

kok km mas? jaz jih mam cez 263.000 pa so se ok

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mazda 6 ima ze v osnovi trde amortizerje (lahko naredis sam test, zadnji vogal avta mocno pritisnes pa vidis, da avto skor nc ne zaniha), tko da ce se ti zdi, da je tvoja mehka, mogoce so amortizerji ze stari...

kok km mas? jaz jih mam cez 263.000 pa so se ok

 

 

 

 

 

 

68000 km

post-5723-1296060265_thumb.jpg

Napisano

Za moje pojme ima tako stara posebi pa nova ?estka popolnoma dovolj trde amortizerje sem jih pa kakih 8 let nazaj dal tr?at na Clarusu. Naredl so pri Amortizerju za cca 30-40% tr?e in filing je bil, kot da vozi? ?ist drug avto (v pozitivnem smislu) tko, da Amortizer lahko samo pohvalim... grajam pa jih v toliko, da me niso opozorili, da je treba naknadno ?e optiko narest - ?e dobro, da sem uni?il ?e precej slab komplet prednjih gum.

33112_1.png

Napisano

grajam pa jih v toliko, da me niso opozorili, da je treba naknadno ?e optiko narest - ?e dobro, da sem uni?il ?e precej slab komplet prednjih gum.

 

Vsak ve?ji poseg v podvozje zahteva oz. je priporo?ljivo optiko narest (tudi osebne izku?nje) :bravo:

Napisano

Vsak ve?ji poseg v podvozje zahteva oz. je priporo?ljivo optiko narest (tudi osebne izku?nje) :bravo:

 

 

 

danes sem dobil ceno iz gmt za b6 584 eur,b8 pa za 617 oboje je z 15% popustom,me ful vle?e da bi vzel b6,samo se pa bojim da bo avto pretrd,kaj vi mislite

Napisano

Moja ima ravno to kombinacijo Eibach in Bilstein (katere to?no imam pa ne vem). In za moje pojme se super pelje, edino na dirkali??i bi znalo biti malo premehko, to bom pa re?il z mo?nej?im sway barom.

 

 

 

katere bilstein ima? b4 ali b6,?e pogleda? so prvi ?rni,drugi pa rumeni

Napisano

Ne vem ?e se spla?a ker gre za popolnoma druga?en avto in dvomim, da je primerljivo. Gre za druga?no trdoto amortizerjev in fedrov kot pri te?ji Mazdi 6, druga?na zasnova podvozja... :ne vem:

Napisano

Sem iz Dom?al in kot je ?e Symon povedal imam ?ist drug avto MX-3 je kupe in nima ?ist ni? skupnega z 6ko. Lahko greva pa vseeno kak krog z ?estakom :bravo:

 

 

mislim da se najbolj spla?a peljati Amortizerju,da naredi trdoto po ?elji in to bo to,karkoli drugega bi dal,je lahko pretrdo ali pa premehko,nih?e od prodajalcev ne ve to?no povedati,kak?na bo trdota,vsak ima druga?no vizijo kaj je trdo in kaj mehko,jaz imam pa svojo.Tako da bom peljal Amortizerju-HVALA ZA ODGOVORE

Napisano

mislim da se najbolj spla?a peljati Amortizerju,da naredi trdoto po ?elji in to bo to,karkoli drugega bi dal,je lahko pretrdo ali pa premehko,nih?e od prodajalcev ne ve to?no povedati,kak?na bo trdota,vsak ima druga?no vizijo kaj je trdo in kaj mehko,jaz imam pa svojo.Tako da bom peljal Amortizerju-HVALA ZA ODGOVORE

 

 

 

 

Danes sem peljal avto Amortizerju,mi je amortizerje naredil za 10% tr?e od originalnih,zdaj je to ?isto drug avto pelje se veliko bolje,ni pretrd pa tudi premehak ni,ravno prav?nji za moj okus.Sem zadovoljen

Napisano

Danes sem peljal avto Amortizerju,mi je amortizerje naredil za 10% tr?e od originalnih,zdaj je to ?isto drug avto pelje se veliko bolje,ni pretrd pa tudi premehak ni,ravno prav?nji za moj okus.Sem zadovoljen

 

Kolko te je pa stalo?
Napisano

stalo me je 351 evrov,so pa zrihtali bomba

 

A ni ?e original Mazda 6 precej trda? :whatever:

 

 

Napisano

A ni ?e original Mazda 6 precej trda? :whatever:

 

 

pri meni ni bila sem pa na mazdinem servisu vpra?al glede trdote in je rekel da je ?e razlika med starimi mazdami 2003 ali pa 2006 letnik da je 2003 dosti mehkej?a,sem pa vozil tudi ta novo pa se mi je zdela tudi dosti mehka,ne vem vsak ima svoj okus,ne maram pozibavanja avtomobila rad imam ?vrsto podvozje

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.