Skoči na vsebino

Mazda 6 servis na 120k km...


Priporočeno sporočilo

je za nami.. jebenti... drag ?pas...

 

sem upal, da bo ?lo brez ?panarja, pa me kli?e iz servisa, in pravi, da je zadeva kaput, da gre ?isto narahlo not... :( v kar sem se pozneje tudi sam prepri?al, ko sem kupil novega in videl razliko...

 

tudi ena od bakrenih podlo?k, ki so bile ?e stare, male, je sekala ven... pa sem reko, ja te pa menjaj... :ne vem:

 

tako da zdaj pa naslednjih 120k km... here we go :)

post-11-1300462114_thumb.jpg

post-11-1300462123_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je za nami.. jebenti... drag ?pas...

 

sem upal, da bo ?lo brez ?panarja, pa me kli?e iz servisa, in pravi, da je zadeva kaput, da gre ?isto narahlo not... :( v kar sem se pozneje tudi sam prepri?al, ko sem kupil novega in videl razliko...

 

tudi ena od bakrenih podlo?k, ki so bile ?e stare, male, je sekala ven... pa sem reko, ja te pa menjaj... :ne vem:

 

tako da zdaj pa naslednjih 120k km... here we go :)

 

visoke cifre....ka pa kupujes robo za lantro pa toyoto... :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je za nami.. jebenti... drag ?pas...

 

sem upal, da bo ?lo brez ?panarja, pa me kli?e iz servisa, in pravi, da je zadeva kaput, da gre ?isto narahlo not... :( v kar sem se pozneje tudi sam prepri?al, ko sem kupil novega in videl razliko...

 

tudi ena od bakrenih podlo?k, ki so bile ?e stare, male, je sekala ven... pa sem reko, ja te pa menjaj... :ne vem:

 

tako da zdaj pa naslednjih 120k km... here we go :)

 

Niti ni hudo.Edino za olje si dal preve?.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

290+125= :whatever:

 

ja... pa 260 za delo ;) servis na poobla??encu... menjava podlo?k...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaalman a si ti summa summarum zadovoljen s svojo 6-ko?

 

razen lezajev, ki jih menjas pogosteje kot jaz tekocino za vetrobransko steklo, ni blo nekih izrednih napak?

 

hmm... avto je fajn za vozit, ?e posebej spu??en in s ?ipom, v takem stanju se vozi skoraj kot MX-3 ;)

poraba je plus, ker ma avto cca 160KM in porabo max. 7.5 litrov

 

razen rednih servisov in 2x menjave le?aja, ter tiste ?udne plastike pri vakuumskih cevkah je najbolj mote? faktor RJA, ki se je nikakor ne more? znebiti pri tem avtu...

 

opreme je dovolj, in deluje, dosedaj ?e ni ni? posebnega crknilo...

 

glede na probleme, ki so/ste jih imeli nekateri, sem jaz ?e dobro skoz pri?el, je pa res, da mam sedaj komaj 116.000 kilometrov...

 

zaklju?ek: zadovoljen - da, pri?akoval - ve?!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem prav razbral z ra?unov ima M6 tri napenjalce jermenov, tisti najdra?ji (157?) je verjetno hidravli?ni, ostala dva pa verjetno eden za mikro jermen, eden za zobati. Ali je eden od teh dveh samo nek kole??ek.

 

Bli?am se velikemu servisu, pa bi rad to razjasnil. Pa kje se da najceneje dobit jermene pa napenjalce, ostalo ?e mam.

Kaalman, ker letnik je tvoja, ker si menjal bakrene podlo?ke. Moja je 2005 pa ne vem ali naj menjam. Ali ti je ?rlo olje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 GG/GY 2.0D RF ima 1 napenjalec jermena, ki je hidravli?en, (157 EUR$), ostalo pa sta tekalna le?aja/kole??ka za zobati jermen

 

jaz sem po brskanju po E-bayu in povpra?evanju po razli?nih trgovinah, te dele najceneje dobil v GMT.

 

Moja Mazda je 2004, in sem menjal preventivno, kar se je izkazalo za pravilno potezo, saj je nad eno podlo?ko ?e ven sekalo. Olja pa je dosedaj porabila cca 0.5l na 10k km... pribli?no... bom pa sedaj malo bolj natan?no sledil temu :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 GG/GY 2.0D RF ima 1 napenjalec jermena, ki je hidravli?en, (157 EUR$), ostalo pa sta tekalna le?aja/kole??ka za zobati jermen

 

jaz sem po brskanju po E-bayu in povpra?evanju po razli?nih trgovinah, te dele najceneje dobil v GMT.

 

Moja Mazda je 2004, in sem menjal preventivno, kar se je izkazalo za pravilno potezo, saj je nad eno podlo?ko ?e ven sekalo. Olja pa je dosedaj porabila cca 0.5l na 10k km... pribli?no... bom pa sedaj malo bolj natan?no sledil temu :)

 

Se pravi, da mikrojermen nima svojega napenjalca.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje se pa najugodneje dobi hidravli?ni napenjalec? Na servisu je baje okol 300??

 

Jaz ga nisem menjal.Je stari kot nov in je rekel mecanico,da ni potrebe zamenjat.

Sem pa zamenjal vodno pumpo,ki je sicer ne rabi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm :whatever: ...kaj pa 'sound' :ne vem:

P.S. Brez zamere...hec mora tud bit :hudicek:

 

bolj sem star, bolj sem gluh :) in ?edalje bolj me veseli, ?e ni nekega ropota v avtu, pa naj si bo to sound ali ne :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm... avto je fajn za vozit, ?e posebej spu??en in s ?ipom, v takem stanju se vozi skoraj kot MX-3 ;)

poraba je plus, ker ma avto cca 160KM in porabo max. 7.5 litrov

 

?zmeden??zmeden??zmeden?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaalman da te potolazim. Za fotrov punto grande hocejo za 5 leto v katerem je ze standard ne glede na km menjava MJ in ZJ + vodna pumpa 600 evropskih dinarjev.

Ka si ja nor; tapos predracun za vse = 200 dinarjev.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Danes so sem dobil klic iz trgovine z avto deli za mazdo 6 diesel letnok 2004 me pride vse komplet 250? in to z semeringom na glavni gredi ki mi malo olje pusca!

 

 

To Pmeni:

 

-komplet jermeni z sponarji

-Vodna pumpa

-Semering

-Filter Nafte

-Filter olja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

quote name='SpEkTr' date='1 Apr 2011, 08:32' post='212143']

Trgovina?

 

 

Arho avtodeli.

 

Evo vizitko mal reklame. Sam mislim da je to kr uredu cena za materijal.

Jaz sm se bil v zagorju v trgovini sam za predracun me je pa sef klical mislim da je iz trbovl.

 

scan0001.pdf[

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes so sem dobil klic iz trgovine z avto deli za mazdo 6 diesel letnok 2004 me pride vse komplet 250? in to z semeringom na glavni gredi ki mi malo olje pusca!

To Pmeni:

 

-komplet jermeni z sponarji

-Vodna pumpa

-Semering

-Filter Nafte

-Filter olja

 

Kako je to mo?no, saj stane samo hidravli?ni napenjalec cca 170? . ?e je pa to res bomo pa tam nabavili.

Pa vodna pumpa se baje menja na 240k km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.