Skoči na vsebino

WTF je to

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaoooo, to namontira? in pi?i???????????, ?vi?ga???????????, iskri??????????? pa celi sloveniji.

Uf,nebi jaz tega gor dajal.

Napisano

Zelo na kratko NATEG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ka pa na dolgo, tehnicno, je to sploh?

 

Neki kar svizec zvije.......po moje ce das to na turbaka dobis v12

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ber einen IAT Sensor verf?gt

 

Notri je navaden UPOR, ki stane 2 centa.

Ob dolo?enih pogojih res malo dvigne mo?- najbolj poleti, ko je toplo.

Lahko pa tudi malo kadi v teh razmerah.

Lahko si naredi vsak sam- vzame? ven IAT in ga shladi? na -20°C in izmeri? upornost. Potem da? potenciometer, ki gre tudi tam mimo in nastavi? po ob?utku.

Napisano

No da nadaljujem, ?isti firbec mi ni dal miru in sem mu predlagal (make offer) 10? s po?tnino... :P , tip je sprejel in poslal. Sem ga napi?u na AIT ?ice in sem kar debelo pogledal ker je malo razlike, ni to seveda ?ipiranje turbine navora ampak v klanec se pa kar pozna....na primer mimo elektrarne pred bajto v klanec sem vedno moral v tretjo dat, sedaj pa 4 kar lepo vle?e brez izgub, bi rekel da ene 10KM pa res hudirja da.

:ne vem:

 

Bom ?e malo vozil, da vidim ?e porabo in podobno, ?e bo ok, naj sedi pod havbo druga?e bo pa ?e en ebay oldies goldies...

 

ker se hitro navadi?, bo nekdo ki ima 1.6 miato probal mojo, pa da vidim ?e kaj ?uti ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa si ziher, da to ni kak placebo efekt :ne vem:

 

Ne sigurno. V klanc se pozna kr lepo. Kot je robi rekel je mesanica ocitno stalno na ful......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam pol se bo to pri porabi poznalo in to zelo v negativo. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

V?eraj, ko smo se vra?ali iz ?rnivca, sem za test izklopil senzor temp. motorja (da ventilatorji skoz delajo) mi je avto za?el cukat in ob polnem gasu je ?rno pokadil. Kakor predvidevam je vklopil "zauh" in je filal bolj bogato me?anico, zato ?rni dim. ECU je dobil podatek, da je motor mrzel. Tako da ve? bencina ni nujno dobro :P

Napisano

Testiranje je bilo kratko...chkeng :D mazda je prepametna za ta sit. Kljub temu da je delalo. Boss mislu sem vec zraka. :D

 

Dobil bom refund al hoce kdo se igrat za 10 ojro?

:hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

33112_1.png

Napisano

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

 

OBD je pokazal direktno IAT sensor kodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

 

Ja in pri turbaku naredi? prerevno me?anico in si potem pe?, ker bencin hladi zgorevalni prostor, premalo bencina premalo hlajenja in potem so najmanj luknje skozi bate ker jih dejansko stopi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
    • Naša CX-30 G140 AT ima sedaj cca 17.000 km, po števcu povprečna poraba 6,5 l/100 km. Sem včeraj rekel šoferju, da verjetno vozi po jajcih, pa se ni strinjal - pravi da vozi normalno.   Mazda 6 AT G194 ima zadnjih 12.000 km povprečno porabo 8.0 l/100 km.
    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.