Skoči na vsebino

WTF je to

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaoooo, to namontira? in pi?i???????????, ?vi?ga???????????, iskri??????????? pa celi sloveniji.

Uf,nebi jaz tega gor dajal.

Napisano

Zelo na kratko NATEG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ka pa na dolgo, tehnicno, je to sploh?

 

Neki kar svizec zvije.......po moje ce das to na turbaka dobis v12

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ber einen IAT Sensor verf?gt

 

Notri je navaden UPOR, ki stane 2 centa.

Ob dolo?enih pogojih res malo dvigne mo?- najbolj poleti, ko je toplo.

Lahko pa tudi malo kadi v teh razmerah.

Lahko si naredi vsak sam- vzame? ven IAT in ga shladi? na -20°C in izmeri? upornost. Potem da? potenciometer, ki gre tudi tam mimo in nastavi? po ob?utku.

Napisano

No da nadaljujem, ?isti firbec mi ni dal miru in sem mu predlagal (make offer) 10? s po?tnino... :P , tip je sprejel in poslal. Sem ga napi?u na AIT ?ice in sem kar debelo pogledal ker je malo razlike, ni to seveda ?ipiranje turbine navora ampak v klanec se pa kar pozna....na primer mimo elektrarne pred bajto v klanec sem vedno moral v tretjo dat, sedaj pa 4 kar lepo vle?e brez izgub, bi rekel da ene 10KM pa res hudirja da.

:ne vem:

 

Bom ?e malo vozil, da vidim ?e porabo in podobno, ?e bo ok, naj sedi pod havbo druga?e bo pa ?e en ebay oldies goldies...

 

ker se hitro navadi?, bo nekdo ki ima 1.6 miato probal mojo, pa da vidim ?e kaj ?uti ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa si ziher, da to ni kak placebo efekt :ne vem:

 

Ne sigurno. V klanc se pozna kr lepo. Kot je robi rekel je mesanica ocitno stalno na ful......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam pol se bo to pri porabi poznalo in to zelo v negativo. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

V?eraj, ko smo se vra?ali iz ?rnivca, sem za test izklopil senzor temp. motorja (da ventilatorji skoz delajo) mi je avto za?el cukat in ob polnem gasu je ?rno pokadil. Kakor predvidevam je vklopil "zauh" in je filal bolj bogato me?anico, zato ?rni dim. ECU je dobil podatek, da je motor mrzel. Tako da ve? bencina ni nujno dobro :P

Napisano

Testiranje je bilo kratko...chkeng :D mazda je prepametna za ta sit. Kljub temu da je delalo. Boss mislu sem vec zraka. :D

 

Dobil bom refund al hoce kdo se igrat za 10 ojro?

:hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

33112_1.png

Napisano

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

 

OBD je pokazal direktno IAT sensor kodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

 

Ja in pri turbaku naredi? prerevno me?anico in si potem pe?, ker bencin hladi zgorevalni prostor, premalo bencina premalo hlajenja in potem so najmanj luknje skozi bate ker jih dejansko stopi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz tud in sicer iz Sežane proti Komnu, šel malo čez Volčji Grad (15% klanec). Zaradi izredno slabih oznak kolesarke, sem nazaj grede zašel in se znašel v Dutovljah, pa v Tomaju, pa čez Križ in čez neke vukojebce preko strmega makedama nekak nazaj v Sežano. S tole kolesarko so res dobro nategnili EU. Vsaj 5km gre po državnih cestah in zame to pač ni kolesarska povezava kakor so se hvalili.    Ampak OK, je pa res razgibana, gore dole skozi gozdove pa mimo polj. Kljub kritiki bi jo vseeno priporočil za malo uživanja na Krasu.
    • To je to... večina prvih lastnikov nima težav. Če se pa kupuje avte, ki so bil na fafing, al pa kakšni poslovni najemi ipd pol je pa seveda lahko svašta. Takih avtov se pač ni nikoli niti malo čuvalo, saj so šli po garanciji takoj v prodajo.   In pol pride nekdo, ki računa, da bo prihranil s takim nakupom... v bistvu je pa kupil le loterijsko srečko v upanju da bo dobitna.
    • Men se zgodi 1x na dva meseca, da moram malo "loviti" regeneracijo. Zato sem pa napisal, "če je možno". Če ni pač ni... ne rabiš trpet pa se okrog vozit, če pa moram kdaj narest dodatna 2km pa tud ne bo svet s tečajev padel.
    • Kitajci delajo mostove na kitajskem 2x dražje kot drugod. Tako so firme polne denarja (prikrita državna pomoč) in z lahkoto žgejo dumping ter tako uničujejo trg izven kitajske.
    • Kitajci so pa itak upiljeni: polni denarja, Evropa jim je šenkala vse znanje, imajo vso proizvodnjo zase in za 2/3 sveta, imajo rudna bogastva, nimajo pedrov in lezbijk, nimajo Grete in podobnih, nimaš pravice niti prdnit, če ti Partija ne dovoli, ... ... ...    Se sploh ne čudim njihovim projektom. So sposobni narediti v enem letu to, kar pri nas nismo sposobni v dveh letih samo sprojektirat...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.