Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 3 CD110 (l. 2004) in za?el sem razmi?ljati, da bi dal blindirati EGR.

 

?e dalj ?asa mi zadeva nagaja in ko je res grozno, je potrebno avto odpeljat na servis, kjer zadevo s?istijo in pobri?ejo napake iz ra?unalnika.

Navadno je potem nekaj ?asa ok, ampak te?ave se v praksi za?nejo precej hitro spet kazati...

 

Ker bo verjetno potrebna menjava ventila razmi?ljam, da bi naro?il spotoma ?e blindiranje. Baje s tem pridobim cca. 5 KM in malo obremenim naravo. Ali bi se moral poleg omenjenih zadev zavedati ?e ?esa (npr. potencialni zapleti pri tehni?nem pregledu, ve?ja poraba goriva, ...)?

 

Upam, da ni ?e kje na forumu to?no ista stvar obdelana v nulo. ?e slu?ajno je, jaz je nisem zasledil in se opravi?ujem...

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

lahk se zgodi da zaradi izpuhov ne bos prisu cez tehnicnega... js mam na bencincu bypassanga samo nevem se a bom prisu cez al ne

 

jaz sem imel na Alfi (imajo skoraj vsi) blindiranega, obstaja celo originalna plo??ica za vstavit noter. TP je ?el bp skozi.

Napisano

Imam Mazdo 3 CD110 (l. 2004) in za?el sem razmi?ljati, da bi dal blindirati EGR.

 

?e dalj ?asa mi zadeva nagaja in ko je res grozno, je potrebno avto odpeljat na servis, kjer zadevo s?istijo in pobri?ejo napake iz ra?unalnika.

Navadno je potem nekaj ?asa ok, ampak te?ave se v praksi za?nejo precej hitro spet kazati...

 

Ker bo verjetno potrebna menjava ventila razmi?ljam, da bi naro?il spotoma ?e blindiranje. Baje s tem pridobim cca. 5 KM in malo obremenim naravo. Ali bi se moral poleg omenjenih zadev zavedati ?e ?esa (npr. potencialni zapleti pri tehni?nem pregledu, ve?ja poraba goriva, ...)?

 

Upam, da ni ?e kje na forumu to?no ista stvar obdelana v nulo. ?e slu?ajno je, jaz je nisem zasledil in se opravi?ujem...

 

?e se ti ne mudi mam js ?ez 14 dni ?as pa lahko vse porihtava, tud napake pobri?eva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se ti ne mudi mam js ?ez 14 dni ?as pa lahko vse porihtava, tud napake pobri?eva.

 

Sem bil ravno v?eraj pri Simonu in je tudi pobrisal eno napako. Sva se pa dogovorila, da se v roku enega tedna spet oglasim pri njem, da vidiva kaj se bo na novo pojavilo in kaj je dejansko potrebno zamenjati.

 

Sumim EGR, lahko da bo pa (?e) kaj drugega. Hkrati s servisom bi potem tudi blindiranje izvedla.

Ima? morda kake izku?nje s tak?nimi predelavami na tehni?nih pregledih?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.