Skoči na vsebino

Sve?ke za Mazdo 6 2.0 (LF)


dravni

Priporočeno sporočilo

Sem pogledal katere imam in ugotovil, da imam notri sve?ke FoMoCo 6M8G-12405-BB ILTR5A 13G.

Sem nekaj gledal da bi dogil tak?ne iste pa brez uspeha. Naj bi bili edino zamenljive NGK z isto oznako ILTR5A 13G. Ali ima kdo izku?nje katere bi bile tudi dobre pa katere dajejo na?i na servisu noter?

 

LP

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam 2,3 motor. Pokli? na evroton ali pa tapos in vpra?aj katere ti ustrezajo. Moj serviser nima problemov, da not kar prinesem ?e 10 let na razli?nih avtomobilih. Kako zgleda pa na uradnem servisu pa ne vem. Z njimi sem zaklju?u pred 12 leti na uradnem servisu Interclas (takrat samo za Volvote).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam 2,3 motor. Pokli? na evroton ali pa tapos in vpra?aj katere ti ustrezajo. Moj serviser nima problemov, da not kar prinesem ?e 10 let na razli?nih avtomobilih. Kako zgleda pa na uradnem servisu pa ne vem. Z njimi sem zaklju?u pred 12 leti na uradnem servisu Interclas (takrat samo za Volvote).

 

Evo sem vpra?al pa pravijo, da so to te NGK-ILTR5A-13G-Laser-Iridium-Spark, da pa so to prov te in da so pod FoMoCo v bistvu NGK samo delane za Forda :( . Izgleda jim je na lagerju ostajal pa so.... :glare:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ?e postopka nekaj kot DIY

 

Potrebno orodje klju? 8 in 15 in klju? za sve?ke ?t. 16

Prvo je potrebno sneti "okrasni" pokrov kar je zelo enostavno, privzigne? ga prvo s sprednje strani nato ?e z zadnje

post-378-1302379759_thumb.jpg

Pridemo, do pokrova glave motorja in skoraj do sve?k

post-378-1302379933_thumb.jpg

Prvo je treba odviti plasti?ne nosilce "okrasnega pokrova" za kar potrebuje? klju? 15

post-378-1302380076_thumb.jpg

Nato z klju?em 8 odvije? vijake kateri dr?ijo v?igalno tuljavo

post-378-1302380477_thumb.jpg

post-378-1302380598_thumb.jpg

Pote previdno potegne? ven v?igalno tuljavo z "fajfo" in to vajo ponovi? 4x

post-378-1302380667_thumb.jpg

Nato vzame? klju? za sve?ke ?t 16 in odvije? sve?ko. Pred tem je dobro malo prepihati notranjost z stisnjenim zrakom

post-378-1302380744_thumb.jpg

To so te sve?ke

post-378-1302380781_thumb.jpg

Tako pa izgleda primerjava staro za novo, mogo?e so malo slabe slike je slikano z telefonom tako da...Po 100000 sploh ne zgledajo slabo, tudi razlika v razmaku (na oko) ni nobene, bi ble ?e za 50 000 kar uredu

post-378-1302380868_thumb.jpg

 

No nato vstavi? noter nove sve?ke in ko jih za?ravfa? do konca jih pritegne? ?e za 1/16 obrata ( to pi?e na ?katlici od sve?ke). Te sve?ke nimajo podlo?ke ampak imajo za tesnenje konus.

Da ddokon?a? delo pa v obratnem vrstnem redu

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.