Skoči na vsebino

Sve?ke za Mazdo 6 2.0 (LF)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem pogledal katere imam in ugotovil, da imam notri sve?ke FoMoCo 6M8G-12405-BB ILTR5A 13G.

Sem nekaj gledal da bi dogil tak?ne iste pa brez uspeha. Naj bi bili edino zamenljive NGK z isto oznako ILTR5A 13G. Ali ima kdo izku?nje katere bi bile tudi dobre pa katere dajejo na?i na servisu noter?

 

LP

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Jaz mam 2,3 motor. Pokli? na evroton ali pa tapos in vpra?aj katere ti ustrezajo. Moj serviser nima problemov, da not kar prinesem ?e 10 let na razli?nih avtomobilih. Kako zgleda pa na uradnem servisu pa ne vem. Z njimi sem zaklju?u pred 12 leti na uradnem servisu Interclas (takrat samo za Volvote).

Napisano

Jaz mam 2,3 motor. Pokli? na evroton ali pa tapos in vpra?aj katere ti ustrezajo. Moj serviser nima problemov, da not kar prinesem ?e 10 let na razli?nih avtomobilih. Kako zgleda pa na uradnem servisu pa ne vem. Z njimi sem zaklju?u pred 12 leti na uradnem servisu Interclas (takrat samo za Volvote).

 

Evo sem vpra?al pa pravijo, da so to te NGK-ILTR5A-13G-Laser-Iridium-Spark, da pa so to prov te in da so pod FoMoCo v bistvu NGK samo delane za Forda :( . Izgleda jim je na lagerju ostajal pa so.... :glare:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Evo ?e postopka nekaj kot DIY

 

Potrebno orodje klju? 8 in 15 in klju? za sve?ke ?t. 16

Prvo je potrebno sneti "okrasni" pokrov kar je zelo enostavno, privzigne? ga prvo s sprednje strani nato ?e z zadnje

post-378-1302379759_thumb.jpg

Pridemo, do pokrova glave motorja in skoraj do sve?k

post-378-1302379933_thumb.jpg

Prvo je treba odviti plasti?ne nosilce "okrasnega pokrova" za kar potrebuje? klju? 15

post-378-1302380076_thumb.jpg

Nato z klju?em 8 odvije? vijake kateri dr?ijo v?igalno tuljavo

post-378-1302380477_thumb.jpg

post-378-1302380598_thumb.jpg

Pote previdno potegne? ven v?igalno tuljavo z "fajfo" in to vajo ponovi? 4x

post-378-1302380667_thumb.jpg

Nato vzame? klju? za sve?ke ?t 16 in odvije? sve?ko. Pred tem je dobro malo prepihati notranjost z stisnjenim zrakom

post-378-1302380744_thumb.jpg

To so te sve?ke

post-378-1302380781_thumb.jpg

Tako pa izgleda primerjava staro za novo, mogo?e so malo slabe slike je slikano z telefonom tako da...Po 100000 sploh ne zgledajo slabo, tudi razlika v razmaku (na oko) ni nobene, bi ble ?e za 50 000 kar uredu

post-378-1302380868_thumb.jpg

 

No nato vstavi? noter nove sve?ke in ko jih za?ravfa? do konca jih pritegne? ?e za 1/16 obrata ( to pi?e na ?katlici od sve?ke). Te sve?ke nimajo podlo?ke ampak imajo za tesnenje konus.

Da ddokon?a? delo pa v obratnem vrstnem redu

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Mojster Miha :D

 

Ma, sem hotel bolj poudarit enakovrednost "zamenljivost" sve?k ispadel pa je .... :rolleyes:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
    • odprodaš v Avstrijo ali uporabite doma oz. se s tem ukvarjate? Če ni skrivnost, če se to odproda, koliko je recimo to odkupna cena za ti dve smreki (koliko kubikov lesa je to?)....
    • Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd...  Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... 
    • Kje so pa tiste malo manjše.... 🤔😳😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.