Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadeva je taka, glede na to da mam komplet avto razmontiran, bi se vmes znebil ?e egr sistema, se pravi ventila, cevi, vseh vakuumov na hitro komplet. Nekateri mehaniki to zelo propagirajo, nekateri spet ne. Potem ?e gledamo dobre stvari; samo sve? zrak v vsisu, ena stvar manj ki lahko crkne, malo bolj 'pospravljen' motorni zaliv in pa seveda nesmemo pozabit te?e :rulam::P Me pa zanima katere so slabe stvari odstranitve egra oziroma blindiranje le tega, razen mogo?e ekologije?

 

Gre se seveda za mx5 na bp, zdej ker letnik je avto nevem, po vinu je 94, in pa 1.6 moped, na vseh nalepkah pi?e 1.8 moped, po prometni 97 in 1.8, tako da mi ni lih jasno :P Mogo?e ?e kako bi to zvedu?

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

probaj s tem klik

 

 

Sem ze probal z enimi parimi temi decoderji, pa kakor sem rekel 1.6, 94 itd....

Bom ko bom en dan v lj ?el na mazdo in probal se tam pozanimat kako in kaj. :)

 

 

Za egr ni nobenga k bi usaj priblizno kej vedu, ampak ne rekla kazala :P

 

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Moj EGR sem blindiral in zaenkrat ?e ni nobenega slabega u?inka. KLZE imajo pa ?e v originalu blindiran EGR, tako, da verjetno ni ni? narobe ?e ga ni :ne vem:

 

A se pozna kak?na dobra lastnost?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

lej, edino kar se ti lahk zgodi je da bos mel prevec izpusta na tehnicnem. :)

EGR vsake tok casa "reciklira" izpuh in ti naserje sesalni kolektor

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.