Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni, jaz imam mazdo mx5, letnik 91 in sedaj se mi skoraj vsak dan pojavljajo naslednje te?ave -

zjutraj v?ge kot nova, ko pa kon?am slu?bo mi sicer v?ge ampak kot da bi laufala na dva ali tri cilindre. Ko prevozim cca. do 10 km mi za?ne sama po sebi delati normalno. Tudi ?e jo ponovno v?gem dela normalno. Nobena lu?ka se mi ne pri?ge, sve?ke, kabli novi. Ali ima kdo take te?ave, aja, ?e obrati se mi nikoli ne zni?ajo pod 800.?! lp, primorska :ne vem:

Napisano

pozdravljeni, jaz imam mazdo mx5, letnik 91 in sedaj se mi skoraj vsak dan pojavljajo naslednje te?ave -

zjutraj v?ge kot nova, ko pa kon?am slu?bo mi sicer v?ge ampak kot da bi laufala na dva ali tri cilindre. Ko prevozim cca. do 10 km mi za?ne sama po sebi delati normalno. Tudi ?e jo ponovno v?gem dela normalno. Nobena lu?ka se mi ne pri?ge, sve?ke, kabli novi. Ali ima kdo take te?ave, aja, ?e obrati se mi nikoli ne zni?ajo pod 800.?! lp, primorska :ne vem:

 

 

Prvo, da te malo razo?aram, ?e je avto letnik 91, je skoraj nemogo?e da bi bil 1.8, ker so prve fabr?ke najke dobile ta moped s faceliftom leta 94. (Je sicer mo?no da ga je kdo montiral, v kar pa zelo zelo dvomim, ker je kr en zajeten kup dela.) Ali pa mogo?e ni 91...

 

Zdej pa k problemu;

Najprej ti svetujem da ga stestira? in sicer v motornem zalivu ima? eno ?katlico ki pi?e gor DIAGNOSIS ali nekaj v tem stilu, v tej ?katlici pa je en kup konektorjev. Vzame? eno sponko za papir, jo razmontira? in prebrika? konektorja TEN in GND. Se vsede? v avto, da? kontak in ?teje? kolikokrat utripne engine check lu?ka. ?e prej si sprinta? tole Diagnostika in tako morda izlo?i? nekatere probleme.

 

Druga?e pa mogo?e v?igalne tuljave, tesnilo glave, napa?ne sve?e. Kej drugega mi pa trenutno ne pade na pamet.

 

Lahko,da je razdelilna kapa ?e preke konc,?e prav?, da so kabli in sve?ke nove dry.gif

Je ta avto nima...
s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

ta bi ?e morala imeti obd konektor, kje se gor priklopi?, ampak bi verjetno gorela engine check lu?ka

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne komplicirat, pu??a gumi cev med senzorjem pretoka zraka in loputo za gas ali pa kak je kak cevka preperela i n vle?e zrak kjer ga nebi smelo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

ja sem imel enako tezavo za iti letnik isti model

zamenjal vzigalno tuljavo in je bil mir. je pa to kar velik strosek.

upam da sem ti malo pomagal in veliko nadaljnih uzitkov z avtom

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.