Skoči na vsebino

zadn lonc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

se opravi?ujem za novo temo

ampak me zanima kam po lonc

kontakteru sm tega Dr.Izpuh in mi je reku

"Zdravo,za to mazdo 323F 1,5 16v 66kw,se da dobit vec razlicnih oblik,vendar niso homologirane"

 

zdej mi ni cist jasn kva to tocno pomen

a to pomen da sploh ne bom mogu homoligerat tega?

 

a se bl splaca nabavt en univerzaln lonc al da ti ga nardijo

meu bi pa tko nekak na postran

 

Objavljena slika

Napisano

a se bl splaca nabavt en univerzaln lonc al da ti ga nardijo

meu bi pa tko nekak na postran

 

Ti kar daj takole postrani pa taprvi policaji ki te bodo ustavili ti bodo ?e tablice pobrali. :vskalo:

 

Ja in ?e niso s homologacijo NE BO? mogel homologirati. Nikakor.

Napisano
Napisano

dans sm pihu. :) pa je se gledu zadi lonc pa ni blo nc. :danzoman:

 

men, ga tut ni gledu 1., pa 2., tatretji? se je pa u vse upiknu

Napisano
Napisano

Moji se tut ornk derejo, sam kaj ko jih niti v sanjah nemorem homologirat... pa ?e ene seksy znakce od hyundaia majo na loncih... Ploki, Deeyan, pa ?e kateri, a mate kake homologacije za avspuhe?

panoramska.jpg
Napisano

Moji se tut ornk derejo, sam kaj ko jih niti v sanjah nemorem homologirat... pa ?e ene seksy znakce od hyundaia majo na loncih... Ploki, Deeyan, pa ?e kateri, a mate kake homologacije za avspuhe?

 

le zakaj sm ?e 1 mesec brez tablc? :zvizga:

Napisano

le zakaj sm ?e 1 mesec brez tablc? :zvizga:

 

Zaradi ve? stvari :) ?e ve? kako bo? uredil homol.? Nadaljujeva lahko na privat ;)

panoramska.jpg
Napisano
:bravo: jaz grem v kratkem po tega na levi strani tako bo pol na avtu vse homologirano samo da mazdica pride nazaj iz lepotniga salona kjer zdaj kitamo spojlere na novo,pa licarija bo po celem avtu na novo razen strehe in in roba strehe nad vrati,ker avto je kar v slabem stanju ampak ko bo spet na cesti komaj cakam zoom,zoom audi pa bo kar v garazi parkiran

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:bravo: jaz grem v kratkem po tega na levi strani tako bo pol na avtu vse homologirano samo da mazdica pride nazaj iz lepotniga salona kjer zdaj kitamo spojlere na novo,pa licarija bo po celem avtu na novo razen strehe in in roba strehe nad vrati,ker avto je kar v slabem stanju ampak ko bo spet na cesti komaj cakam zoom,zoom audi pa bo kar v garazi parkiran

 

js sm se tut mislu odlo?it za tega, ampak se bom najverjetneje kr za Magnaflow-a odlo?u :)

 

Ti pa le fajn porihtaj svojo ;)

Napisano

Js bom pa kr na oriđinal ror?kih ostal. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Moji se tut ornk derejo, sam kaj ko jih niti v sanjah nemorem homologirat... pa ?e ene seksy znakce od hyundaia majo na loncih... Ploki, Deeyan, pa ?e kateri, a mate kake homologacije za avspuhe?

 

ne nimam. poro?am kak bo na tehni?nem. sicer jaz mam srednji lonec in zadnji lonec po naro?ilu direkt, ampak mam ?e original nastavke gor tako da nisem preve? sumljiv.. :ne vem:

 

je pa res da je moj avto kr tih. oziroma do ene 4000 obratov je cist tih

Napisano

je pa res da je moj avto kr tih. oziroma do ene 4000 obratov je cist tih

 

Kvaliteta pa?. Samo priznaj, za kak dB je bolj basovski, ?e se postavi? zadaj, v avtu pa ni sile.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.