Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mojstri,

Pri moji M6 cd120 letnik 2005 se mi dogaja ko zaviram z motorjem in spustim sklopko avto strese.Sklopka je okey.Najbolj se ?uti tresenje pri zaviranju z motorjem v drugi prestavi.Tresljaji prihajajo po mojem mnenju iz predela levega kolesa-tam se tudi ?uti, kot da bi bila neka zra?nost: diski novi, zavorne tudi, lager tudi!a ima kdo kak?no idejo?hvala in lp

Napisano

kaj pa pri speljevanju? Tudi trese? Probaj speljati brez dodanega plina pa bo? videl.

 

Druga?e ko sem jst objavil temo z enakim problemom so mi odgovorili da je vztrajnik hin, tresenje sem obla?il z menjavo vseh rok in kon?nikov, vendar vseeno potrese v drugi prestavi (zaviranje z motorjem), tako sem se odlo?il da bom probal iz preventive zamenjati spodnji nosilec oz. stabilizator motorja. Ko bom to storil bom poro?al.

 

 

Lp

Napisano

kaj pa pri speljevanju? Tudi trese? Probaj speljati brez dodanega plina pa bo? videl.

 

Druga?e ko sem jst objavil temo z enakim problemom so mi odgovorili da je vztrajnik hin, tresenje sem obla?il z menjavo vseh rok in kon?nikov, vendar vseeno potrese v drugi prestavi (zaviranje z motorjem), tako sem se odlo?il da bom probal iz preventive zamenjati spodnji nosilec oz. stabilizator motorja. Ko bom to storil bom poro?al.

Lp

 

bom poskusil, speljat brez dodanega plina!kaj je crknilo ?e trese in ?e ne?Vztrajnik-stane?pribl?

Sporo?i, kaj bo? zrihtal z nosilcem spodaj, cena in kako si ga zamenjal?Hvala ti in lp

Napisano

baje da je vztrajnik, stane pa cca. 1000? na cosmosu, jst pa sm mal pobrskal po netu in na?el na ebayu komplet s sklopko valeo za 700? + 50? po?tnina, pri nas pride pa cca. 800? komplet.

 

Glede vztrajnika mi je mehanik svetoval tako, da naj pustim kot je dokler nebo za?elo zelo tresti in butat.

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni mojstri,

Pri moji M6 cd120 letnik 2005 se mi dogaja ko zaviram z motorjem in spustim sklopko avto strese.Sklopka je okey.Najbolj se ?uti tresenje pri zaviranju z motorjem v drugi prestavi.Tresljaji prihajajo po mojem mnenju iz predela levega kolesa-tam se tudi ?uti, kot da bi bila neka zra?nost: diski novi, zavorne tudi, lager tudi!a ima kdo kak?no idejo?hvala in lp

 

ej nosilec motorja preveri najprej! je ?e veliko koga mu?il
Napisano

baje da je vztrajnik, stane pa cca. 1000? na cosmosu, jst pa sm mal pobrskal po netu in na?el na ebayu komplet s sklopko valeo za 700? + 50? po?tnina, pri nas pride pa cca. 800? komplet.

 

Glede vztrajnika mi je mehanik svetoval tako, da naj pustim kot je dokler nebo za?elo zelo tresti in butat.

 

Lp

 

hvala za info

 

ej nosilec motorja preveri najprej! je ?e veliko koga mu?il

 

hvala za info.bom poskusil!kak?na ideja, kolk stane in kje najceneje nabavit?lp
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

hvala za info

hvala za info.bom poskusil!kak?na ideja, kolk stane in kje najceneje nabavit?lp

 

tudi diagnoza mojga mojstra je vztrajnik:?it, razo?aran nad mazdo 2005L, samo 110tkm.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.