Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mojstri,

Pri moji M6 cd120 letnik 2005 se mi dogaja ko zaviram z motorjem in spustim sklopko avto strese.Sklopka je okey.Najbolj se ?uti tresenje pri zaviranju z motorjem v drugi prestavi.Tresljaji prihajajo po mojem mnenju iz predela levega kolesa-tam se tudi ?uti, kot da bi bila neka zra?nost: diski novi, zavorne tudi, lager tudi!a ima kdo kak?no idejo?hvala in lp

Napisano

kaj pa pri speljevanju? Tudi trese? Probaj speljati brez dodanega plina pa bo? videl.

 

Druga?e ko sem jst objavil temo z enakim problemom so mi odgovorili da je vztrajnik hin, tresenje sem obla?il z menjavo vseh rok in kon?nikov, vendar vseeno potrese v drugi prestavi (zaviranje z motorjem), tako sem se odlo?il da bom probal iz preventive zamenjati spodnji nosilec oz. stabilizator motorja. Ko bom to storil bom poro?al.

 

 

Lp

Napisano

kaj pa pri speljevanju? Tudi trese? Probaj speljati brez dodanega plina pa bo? videl.

 

Druga?e ko sem jst objavil temo z enakim problemom so mi odgovorili da je vztrajnik hin, tresenje sem obla?il z menjavo vseh rok in kon?nikov, vendar vseeno potrese v drugi prestavi (zaviranje z motorjem), tako sem se odlo?il da bom probal iz preventive zamenjati spodnji nosilec oz. stabilizator motorja. Ko bom to storil bom poro?al.

Lp

 

bom poskusil, speljat brez dodanega plina!kaj je crknilo ?e trese in ?e ne?Vztrajnik-stane?pribl?

Sporo?i, kaj bo? zrihtal z nosilcem spodaj, cena in kako si ga zamenjal?Hvala ti in lp

Napisano

baje da je vztrajnik, stane pa cca. 1000? na cosmosu, jst pa sm mal pobrskal po netu in na?el na ebayu komplet s sklopko valeo za 700? + 50? po?tnina, pri nas pride pa cca. 800? komplet.

 

Glede vztrajnika mi je mehanik svetoval tako, da naj pustim kot je dokler nebo za?elo zelo tresti in butat.

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni mojstri,

Pri moji M6 cd120 letnik 2005 se mi dogaja ko zaviram z motorjem in spustim sklopko avto strese.Sklopka je okey.Najbolj se ?uti tresenje pri zaviranju z motorjem v drugi prestavi.Tresljaji prihajajo po mojem mnenju iz predela levega kolesa-tam se tudi ?uti, kot da bi bila neka zra?nost: diski novi, zavorne tudi, lager tudi!a ima kdo kak?no idejo?hvala in lp

 

ej nosilec motorja preveri najprej! je ?e veliko koga mu?il
Napisano

baje da je vztrajnik, stane pa cca. 1000? na cosmosu, jst pa sm mal pobrskal po netu in na?el na ebayu komplet s sklopko valeo za 700? + 50? po?tnina, pri nas pride pa cca. 800? komplet.

 

Glede vztrajnika mi je mehanik svetoval tako, da naj pustim kot je dokler nebo za?elo zelo tresti in butat.

 

Lp

 

hvala za info

 

ej nosilec motorja preveri najprej! je ?e veliko koga mu?il

 

hvala za info.bom poskusil!kak?na ideja, kolk stane in kje najceneje nabavit?lp
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

hvala za info

hvala za info.bom poskusil!kak?na ideja, kolk stane in kje najceneje nabavit?lp

 

tudi diagnoza mojga mojstra je vztrajnik:?it, razo?aran nad mazdo 2005L, samo 110tkm.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.