Skoči na vsebino

Trese v prostem teku !


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav,

 

Sem nov na forumu in lastnik mazde 6 2.0 bencin, letnik 2003 , 103 kw. Opazil sem naslednjo te?avo in sicer mi avto v prostem teku med 200- 2400 obrati mo?no trese. Ali ima morda kdo od vas podoben problem ?

 

Hvala , lp marko !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo v prostem teku al med vo?njo tudi?

?tevec obratov v prostem teku konstantno miruje ali poskakuje?

Je avto mogo?e bil nedolgo nazaj na servisu po mo?nosti velikem?

 

Pozabi M6 benz NIMA zobatega jermena. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pomo? !

 

Avto mi trese samo med prostim tekom med 2000 - 2400 obrati , med vo?njo tresenja nisem zasledil. Obrati mi v?asih nihajo tudi med prostim tekom motorja ne pa vedno. Lai?no vpra?anje : Ali je normalno, da mi v prostem teku obrate vedno nabije do 900 - 1000 vsaki?, ko premaknem volan ( verjetno zaradi servo volana ) ???

 

lp marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pomo? !

 

Avto mi trese samo med prostim tekom med 2000 - 2400 obrati , med vo?njo tresenja nisem zasledil. Obrati mi v?asih nihajo tudi med prostim tekom motorja ne pa vedno. Lai?no vpra?anje : Ali je normalno, da mi v prostem teku obrate vedno nabije do 900 - 1000 vsaki?, ko premaknem volan ( verjetno zaradi servo volana ) ???

 

lp marko

 

A ti v?iga normalno in ali se ti to vedno dogaja ali samo ko kaj dela? v leru - probaj pri?igati klimo, zadnjo ?ipo itd...

 

glede serva je normalno, servo motor rabi 'podporo'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motor v prostem teku trese vedno tudi v primeru klima off - on ! Pri zagonu je pa tako, da mi v skoraj vedno avto v?ge normalno ( pomeni da ko obrnem klju? avto v?ge ). Se pa zgodi, da mi avto v?iga tudi po 3 sekunde in komaj v?ge ( obrati zelo nizki, nato pa se obrati zopet narastejo na normalno ). V tem primeru, ko se avto matra se v?asih pojavi ?uden zvok iz katalizatorja , zaropo?e !!! ( morda kaj v povezavi s tem namre? vedno ko avto ugasnem iz katalizatorja poka ) !!

 

lp, marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motor v prostem teku trese vedno tudi v primeru klima off - on ! Pri zagonu je pa tako, da mi v skoraj vedno avto v?ge normalno ( pomeni da ko obrnem klju? avto v?ge ). Se pa zgodi, da mi avto v?iga tudi po 3 sekunde in komaj v?ge ( obrati zelo nizki, nato pa se obrati zopet narastejo na normalno ). V tem primeru, ko se avto matra se v?asih pojavi ?uden zvok iz katalizatorja , zaropo?e !!! ( morda kaj v povezavi s tem namre? vedno ko avto ugasnem iz katalizatorja poka ) !!

 

lp, marko

 

zato sem te vpra?al - potem ka?e na problem elektrika / benz

 

mo?ni so benz pumpa (takrat ko te?ko v?ge ali avto dolgo stoji?)

kabli (so bili kdaj menjani?)

benz filter

 

nenazadnje sve?ke / alternator.....

 

treba it korak po koraku, a za?el bi s kabli, benz pumpo....

kar poka pa je verjetno zrak....prerevna me?anca - in to iz auspuha verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovor.

 

Avto, ko te?ko v?ge se zgodi dostikrat zjutraj. Za kable ne vem, ?e so bili menjani prav tako tudi ne za sve?ke, ker sem kupil rabljen avto. Kot prvo bom pregledal kable, sve?ke in benz filter imam tako namen menjati ( avto ima 190.000). Poro?am dalje, upam da ni benz pumpa kolikor mi je znano je to velik stro?ek.

 

lp, marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovor.

 

Avto, ko te?ko v?ge se zgodi dostikrat zjutraj. Za kable ne vem, ?e so bili menjani prav tako tudi ne za sve?ke, ker sem kupil rabljen avto. Kot prvo bom pregledal kable, sve?ke in benz filter imam tako namen menjati ( avto ima 190.000). Poro?am dalje, upam da ni benz pumpa kolikor mi je znano je to velik stro?ek.

 

lp, marko

 

samo v sloveniji :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zato sem te vpra?al - potem ka?e na problem elektrika / benz

 

mo?ni so benz pumpa (takrat ko te?ko v?ge ali avto dolgo stoji?)

kabli (so bili kdaj menjani?)

benz filter

 

nenazadnje sve?ke / alternator.....

 

treba it korak po koraku, a za?el bi s kabli, benz pumpo....

kar poka pa je verjetno zrak....prerevna me?anca - in to iz auspuha verjetno

 

posplo?uje?!

ne more bit za vse pumpa kriva,sicer pri 6ki zalaufa takoj ko da? kontakt.

 

senzor pretoka zraka,mam enga vi?ka lahko probava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

posplo?uje?!

ne more bit za vse pumpa kriva,sicer pri 6ki zalaufa takoj ko da? kontakt.

 

senzor pretoka zraka,mam enga vi?ka lahko probava.

 

na me?anci nekaj ziher, sam v tem primeru je pa pol sam slab kontakt loh gor, ?e je ob?asno - preruki celo masino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozabi M6 benz NIMA zobatega jermena. :hudicek:

 

 

hahaha sem hudo povr?no preblal, kar avtomatsko ko sem videl 2,0 sem zaznal diesel hahah :D:D

 

Na na?i 323f ko je imela nemiren tek in je te?ko v?igala, je bila diagnostika da je ?el senzor pretoka zraka in sicer pride 400? AMPAK to se da tako lepo ??istit da ?e potem dela lep?e kot nov, vsaj pri meni je (323F). Tako zdaj vsakih 10000km ko delam servis kar podzavestno ?e to ??istim da je mir.

Postopek: cev ki ponavadi vodi od filtra do tega pretoka senzorja snami in nato s?isti? z ?isto krpo tako da loputico odpre? in znotraj ??isti? vse okrog. Vzami belo krpo nebo ti ?al. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Senzor pretoka in loputa za gas sta 2 popolnoma azli?ni stvari z popolnoma razli?no funkcijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Na na?i 323f ko je imela nemiren tek in je te?ko v?igala, je bila diagnostika da je ?el senzor pretoka zraka in sicer pride 400? AMPAK to se da tako lepo ??istit da ?e potem dela lep?e kot nov, vsaj pri meni je (323F). Tako zdaj vsakih 10000km ko delam servis kar podzavestno ?e to ??istim da je mir.

Postopek: cev ki ponavadi vodi od filtra do tega pretoka senzorja snami in nato s?isti? z ?isto krpo tako da loputico odpre? in znotraj ??isti? vse okrog. Vzami belo krpo nebo ti ?al. :D

 

Prvo opisuje? senzor pretoka zraka in da ga o?isti?, v drugem delu pa postopek ?i??enja lopute.

Moja pripomba pa je da opisuje? 2 stvari in ?i??enje le ene in to je lopute in ne senzorja, da ne bi kdo narobe razumel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Med vikendom sem zamenjal sve?ke, bencinski filter ter pregledal vse cevi na avtomobilu. Zanimivo je da avto trese manj kot je tresel dosti manj oziroma skoraj ni?. Te?ave pri v?igu pa so ?e vedno. Se zgodi da avto sploh ne pri?ge v prvo obrati tako padejo da crkne. Ko sem prebiral va?e odgovore sem zasledil tudi o ?i??enju lopute gasa in senzorja za pretok zraka. Ali se morda senzor pretoka zraka, da s?istiti in ali ga je potrebno po ?i??enju priklopiti na ra?unalnik in nastaviti ( servis ) ?

 

hvala, lp marko !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni treba priklapljat nikamor, samo glej da ga po ?i??enju ne bo? samo vrgel v smeti, ker ga zajebe? tik-tak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.