Skoči na vsebino

Trese v prostem teku !


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav,

 

Sem nov na forumu in lastnik mazde 6 2.0 bencin, letnik 2003 , 103 kw. Opazil sem naslednjo te?avo in sicer mi avto v prostem teku med 200- 2400 obrati mo?no trese. Ali ima morda kdo od vas podoben problem ?

 

Hvala , lp marko !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo v prostem teku al med vo?njo tudi?

?tevec obratov v prostem teku konstantno miruje ali poskakuje?

Je avto mogo?e bil nedolgo nazaj na servisu po mo?nosti velikem?

 

Pozabi M6 benz NIMA zobatega jermena. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pomo? !

 

Avto mi trese samo med prostim tekom med 2000 - 2400 obrati , med vo?njo tresenja nisem zasledil. Obrati mi v?asih nihajo tudi med prostim tekom motorja ne pa vedno. Lai?no vpra?anje : Ali je normalno, da mi v prostem teku obrate vedno nabije do 900 - 1000 vsaki?, ko premaknem volan ( verjetno zaradi servo volana ) ???

 

lp marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pomo? !

 

Avto mi trese samo med prostim tekom med 2000 - 2400 obrati , med vo?njo tresenja nisem zasledil. Obrati mi v?asih nihajo tudi med prostim tekom motorja ne pa vedno. Lai?no vpra?anje : Ali je normalno, da mi v prostem teku obrate vedno nabije do 900 - 1000 vsaki?, ko premaknem volan ( verjetno zaradi servo volana ) ???

 

lp marko

 

A ti v?iga normalno in ali se ti to vedno dogaja ali samo ko kaj dela? v leru - probaj pri?igati klimo, zadnjo ?ipo itd...

 

glede serva je normalno, servo motor rabi 'podporo'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motor v prostem teku trese vedno tudi v primeru klima off - on ! Pri zagonu je pa tako, da mi v skoraj vedno avto v?ge normalno ( pomeni da ko obrnem klju? avto v?ge ). Se pa zgodi, da mi avto v?iga tudi po 3 sekunde in komaj v?ge ( obrati zelo nizki, nato pa se obrati zopet narastejo na normalno ). V tem primeru, ko se avto matra se v?asih pojavi ?uden zvok iz katalizatorja , zaropo?e !!! ( morda kaj v povezavi s tem namre? vedno ko avto ugasnem iz katalizatorja poka ) !!

 

lp, marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motor v prostem teku trese vedno tudi v primeru klima off - on ! Pri zagonu je pa tako, da mi v skoraj vedno avto v?ge normalno ( pomeni da ko obrnem klju? avto v?ge ). Se pa zgodi, da mi avto v?iga tudi po 3 sekunde in komaj v?ge ( obrati zelo nizki, nato pa se obrati zopet narastejo na normalno ). V tem primeru, ko se avto matra se v?asih pojavi ?uden zvok iz katalizatorja , zaropo?e !!! ( morda kaj v povezavi s tem namre? vedno ko avto ugasnem iz katalizatorja poka ) !!

 

lp, marko

 

zato sem te vpra?al - potem ka?e na problem elektrika / benz

 

mo?ni so benz pumpa (takrat ko te?ko v?ge ali avto dolgo stoji?)

kabli (so bili kdaj menjani?)

benz filter

 

nenazadnje sve?ke / alternator.....

 

treba it korak po koraku, a za?el bi s kabli, benz pumpo....

kar poka pa je verjetno zrak....prerevna me?anca - in to iz auspuha verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovor.

 

Avto, ko te?ko v?ge se zgodi dostikrat zjutraj. Za kable ne vem, ?e so bili menjani prav tako tudi ne za sve?ke, ker sem kupil rabljen avto. Kot prvo bom pregledal kable, sve?ke in benz filter imam tako namen menjati ( avto ima 190.000). Poro?am dalje, upam da ni benz pumpa kolikor mi je znano je to velik stro?ek.

 

lp, marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovor.

 

Avto, ko te?ko v?ge se zgodi dostikrat zjutraj. Za kable ne vem, ?e so bili menjani prav tako tudi ne za sve?ke, ker sem kupil rabljen avto. Kot prvo bom pregledal kable, sve?ke in benz filter imam tako namen menjati ( avto ima 190.000). Poro?am dalje, upam da ni benz pumpa kolikor mi je znano je to velik stro?ek.

 

lp, marko

 

samo v sloveniji :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zato sem te vpra?al - potem ka?e na problem elektrika / benz

 

mo?ni so benz pumpa (takrat ko te?ko v?ge ali avto dolgo stoji?)

kabli (so bili kdaj menjani?)

benz filter

 

nenazadnje sve?ke / alternator.....

 

treba it korak po koraku, a za?el bi s kabli, benz pumpo....

kar poka pa je verjetno zrak....prerevna me?anca - in to iz auspuha verjetno

 

posplo?uje?!

ne more bit za vse pumpa kriva,sicer pri 6ki zalaufa takoj ko da? kontakt.

 

senzor pretoka zraka,mam enga vi?ka lahko probava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

posplo?uje?!

ne more bit za vse pumpa kriva,sicer pri 6ki zalaufa takoj ko da? kontakt.

 

senzor pretoka zraka,mam enga vi?ka lahko probava.

 

na me?anci nekaj ziher, sam v tem primeru je pa pol sam slab kontakt loh gor, ?e je ob?asno - preruki celo masino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozabi M6 benz NIMA zobatega jermena. :hudicek:

 

 

hahaha sem hudo povr?no preblal, kar avtomatsko ko sem videl 2,0 sem zaznal diesel hahah :D:D

 

Na na?i 323f ko je imela nemiren tek in je te?ko v?igala, je bila diagnostika da je ?el senzor pretoka zraka in sicer pride 400? AMPAK to se da tako lepo ??istit da ?e potem dela lep?e kot nov, vsaj pri meni je (323F). Tako zdaj vsakih 10000km ko delam servis kar podzavestno ?e to ??istim da je mir.

Postopek: cev ki ponavadi vodi od filtra do tega pretoka senzorja snami in nato s?isti? z ?isto krpo tako da loputico odpre? in znotraj ??isti? vse okrog. Vzami belo krpo nebo ti ?al. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Senzor pretoka in loputa za gas sta 2 popolnoma azli?ni stvari z popolnoma razli?no funkcijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Na na?i 323f ko je imela nemiren tek in je te?ko v?igala, je bila diagnostika da je ?el senzor pretoka zraka in sicer pride 400? AMPAK to se da tako lepo ??istit da ?e potem dela lep?e kot nov, vsaj pri meni je (323F). Tako zdaj vsakih 10000km ko delam servis kar podzavestno ?e to ??istim da je mir.

Postopek: cev ki ponavadi vodi od filtra do tega pretoka senzorja snami in nato s?isti? z ?isto krpo tako da loputico odpre? in znotraj ??isti? vse okrog. Vzami belo krpo nebo ti ?al. :D

 

Prvo opisuje? senzor pretoka zraka in da ga o?isti?, v drugem delu pa postopek ?i??enja lopute.

Moja pripomba pa je da opisuje? 2 stvari in ?i??enje le ene in to je lopute in ne senzorja, da ne bi kdo narobe razumel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Med vikendom sem zamenjal sve?ke, bencinski filter ter pregledal vse cevi na avtomobilu. Zanimivo je da avto trese manj kot je tresel dosti manj oziroma skoraj ni?. Te?ave pri v?igu pa so ?e vedno. Se zgodi da avto sploh ne pri?ge v prvo obrati tako padejo da crkne. Ko sem prebiral va?e odgovore sem zasledil tudi o ?i??enju lopute gasa in senzorja za pretok zraka. Ali se morda senzor pretoka zraka, da s?istiti in ali ga je potrebno po ?i??enju priklopiti na ra?unalnik in nastaviti ( servis ) ?

 

hvala, lp marko !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni treba priklapljat nikamor, samo glej da ga po ?i??enju ne bo? samo vrgel v smeti, ker ga zajebe? tik-tak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.