Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav?ek vsem skupaj :)

 

Par dni nazaj sem ?el iskat F-ko nekam u tri pisane marjetke z namenom, da si v svojo zmontiram klimo, avto je bil namre? karamboliran ampak s strani. Zadevo smo prvlekl domov in za?elo se je razstavljanje. Ko sem snel kolo smo ugotovil da edina stvar, ki jo je potrebno zamenjati je amortizer (od mehanskih delov podvozja)... kar pomeni... feder, volanski mehanizem, kon?nik, roka, man?eti... vse to je nedotaknjeno :)

 

Pa sva se s tamalim odlo?la da bova midva to po?timala raje kot pa da pobereva dele dol z nje. Avto je namre? lepo vzdr?evan in ima samo 120.000 kilometrov (ma?ina lep? laufa k pr moji :S)...

 

Zdej me pa zanima, ?e mogo?e komu le?i kak levi amortizer kje okol bajte, ki bi ga lahko jaz uzel :) ...

 

Rabil bi pa ?e prednji levi blatnik in prednja leva vrata :)

post-6285-1306154154_thumb.jpgpost-6285-1306154388_thumb.jpgpost-6285-1306154452_thumb.jpg

Napisano

ej, a je to tista iz stajerskega konca ? k je bla na bolhi?

 

naaah, zihr ni ker je lepsa. :)

 

A ne vid?,da je modra :P Ta se je res prodajala na primorskem koncu :harhar:

Napisano
:D mam dvojne vrate doma,ene so brez napake in rje taka temno modra al ze skoraj crna kot so redke f-ke,in ene zelene so malo podrapane ta prve so komplet z sipo 50eur druge pa dobis za pir so razstavljene goli pleh vse premontiras iz svojih

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

opala, za vse ki ste mislili da so enaki deli med 1.5 in 2.0: (zdle sm sou preverit)

http://allmazda.net/parts/323F/AEBM02/W1/3400/

niso

 

tudi anti-roll bar in vse ostalo naj bi bilo drugacno oz so druge kode delov. hec

 

:D zadnji amortizeri so isti od vseh 323 modelov C,F,P in navadnih 323 to je preverjeno ker sem jih jaz na 2.0 menjal zadi za prve pa ne vem samo bi si upal trdit da so isti samo vzmeti so mocnejse ker je avto tezji ,ker ma ?traus od 1.5 vzmeti sportne in se je ful dol vsel

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

opala, za vse ki ste mislili da so enaki deli med 1.5 in 2.0: (zdle sm sou preverit)

http://allmazda.net/parts/323F/AEBM02/W1/3400/

niso

 

tudi anti-roll bar in vse ostalo naj bi bilo drugacno oz so druge kode delov. hec

 

100% niso isti, druga? bi js obdr?al H&R vzmeti :D

Napisano

:D mam dvojne vrate doma,ene so brez napake in rje taka temno modra al ze skoraj crna kot so redke f-ke,in ene zelene so malo podrapane ta prve so komplet z sipo 50eur druge pa dobis za pir so razstavljene goli pleh vse premontiras iz svojih

 

 

Jaz bi vzel vrata :) una k so gola... vse gre dol s teh vrat k jih mam zdej :)

 

Kdaj ?

Kje?

Kok?

Napisano

Mah tele Mazde imajo kar nekaj skupnih delov....evo npr. prve roke od Mazde 5 so popolnoma iste kot pri Mazdi 3 :), zadnje roke vodijo prodajalci kar pod Ford Focus, pa bog ve kaj bi se ?e skupnega na?lo :)

Napisano

Mah tele Mazde imajo kar nekaj skupnih delov....evo npr. prve roke od Mazde 5 so popolnoma iste kot pri Mazdi 3 :), zadnje roke vodijo prodajalci kar pod Ford Focus, pa bog ve kaj bi se ?e skupnega na?lo :)

 

Kaj pa Focus RS, zakaj nisi pol kar od njega vzel roke :D

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav?ek vsem skupaj :)

 

Par dni nazaj sem ?el iskat F-ko nekam u tri pisane marjetke z namenom, da si v svojo zmontiram klimo, avto je bil namre? karamboliran ampak s strani. Zadevo smo prvlekl domov in za?elo se je razstavljanje. Ko sem snel kolo smo ugotovil da edina stvar, ki jo je potrebno zamenjati je amortizer (od mehanskih delov podvozja)... kar pomeni... feder, volanski mehanizem, kon?nik, roka, man?eti... vse to je nedotaknjeno :)

 

Pa sva se s tamalim odlo?la da bova midva to po?timala raje kot pa da pobereva dele dol z nje. Avto je namre? lepo vzdr?evan in ima samo 120.000 kilometrov (ma?ina lep? laufa k pr moji :S)...

 

Zdej me pa zanima, ?e mogo?e komu le?i kak levi amortizer kje okol bajte, ki bi ga lahko jaz uzel :) ...

 

Rabil bi pa ?e prednji levi blatnik in prednja leva vrata :)

post-6285-1306154154_thumb.jpgpost-6285-1306154388_thumb.jpgpost-6285-1306154452_thumb.jpg

 

 

Evo update za na?o malo modro... :) zamenjan amortizer, feder in kon?nik :D avto je kar se ti?e podvozja zdej bp :D i??em ?e eno 14 col feltno ker je ta skrivlena. Dobil smo tut vrata ... zahvala BOBI-JU :D

 

 

?e vedno se i??e levi blatnik ter prednji odbija? pa po novem ?e feltna pa prednja leva lu? :)

 

?e ma kdo kej od tega mogo?e bi prosil ?e javi :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dopustov konec in se dva soseda pogovarjata: - "In, kako je bilo na morju?" - "Eeee, moj Jože, da ti vidiš to! Pridem na plažo, tam sami siromaki, vse golo in boso, edino jaz sem bil toliko premožen, da sem imel gojzarje in jakno..."
    • Ej...čestitke za nakup cx30  Uživaj v vožnji zoom zoom 😉😁😁😁
    • Pri vsem zelenju sem so meni v oči padle gurtne...   Sicer ne dvomim v tvoje izkušnje, vendar bi sam gurtne na zadnjem delu motorja ovil okoli palice nosilca kovčka. Če je gurtna položena čez, se spodaj motor lahko premakne (v bistvu težko, možno pa je). Če je gurtna zavita okoli, ne zdrsne in je fiksiran kot da je privarjen... Sem tudi jaz kdaj kakšen motor prevažal in sem vedno tako vezal. Pa tudi prijateljem sem vedno tako svetoval. In eden od prijateljev je dokazal, da je ta način vezave res fenomenalen: je tako zvezal dva motorja na keson Ducatija, prevrnil vse skupaj in ko so ga postavili nazaj na cesto in naložili na avtovleko, sta bila motorja še vedno postavljena tako, kot ju je postavil na svojem dvorišču. Sicer razbita, ampak zmaknila se pa nista... Ker, pri takem prevozu, je treba nekaj vedno računati: kolikšni bodo pospeški, odloča voznik, kako močno bo treba zavirat, odločajo pa drugi...     Verjamem pa, da imaš izkušnje in da to niso prvi motorji, ki jih prevažaš...
    • Boomefekt je bolj pšššš-efekt, čeprav ga popolni amaterji ne morejo kupiti, ker je prehud za amatersko rabo. Jaz imam herbicide, ki so za razred boljši - kolikor jih rabim (za škropit travo po sred makadama, da mi cesta ne zaraste).   Jaz rabim nekaj proti mravljam v čebelnjaku. Zadeva mora biti profesionalna. Vem, kaj rabim, vem, kako se uporablja, vem, kaj je to in kakšne so lahko posledice napačne uporabe, nisem pa poklicni deratizer, zato tega ne smem kupiti.    Ena flaška je 15 do 20 € in je za kakšnih 10 "tretmajev". Če pokličem deratizerja, ne pridem skozi z manj kot 65€ za obisk...   V glavnem, ima kdo veze in poznanstva?
    • Tega bi moral imet samo za v nedeljo.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.